Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katson frendejä taas. Toi Rachel on kyllä hirvee!

Vierailija
04.08.2022 |

Onko tämä se legendaarinen prinsessa? Koska nätti, saa anteensi itsekeskeisen, lapsekkaan, manipuloivan ja itsekkään luonteensa?

Ja silti toinen on muka yltympäri rakastunut.

Kuka olisi ärsyttävämpi "kiva" fiktiohahmo?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiktiosta en tiedä, mut tollaset kaltaisesi arvostelijat jotka koettavat pönkittää omaa olematonta egoaan haukkumalla muita, saavat oksun suuhun.

-M29

Vierailija
2/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut katsomaan Frendejä ihan alusta ja täytyy sanoa, että ne kaikki on ihan hirveitä toisilleen. Oikeassa elämässä ei olisi toi ryhmä pysynyt kuukauttakaan kasassa kun sen verran ilkeitä ovat toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatta Nyt noin vakavasti ottaa tv sarjaa.,

Vierailija
4/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on välillä katsoa frendejä ties monettako kertaa. Telkkarista tulee enimmäkseen uusintoja tai tosi tv ohjelmia. Katsotaan siis uusintoja. Eipä tuu yllätyksiä.

Vierailija
5/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatta Nyt noin vakavasti ottaa tv sarjaa.,

Vakavasti ja vakavasti. Sua ei ikinä ihmetytä miten outoja juttuja saadaan kirjoitettua normaaleiksi?

Yksi hirvee mäntti on myös Ted Mosby (HIMYM). Muka romanttinen ritari, vaikka kohtelee niitä mutsia aiempia naisia ihan miten sattuu. Ja on silti sarjan "kivoja" tyyppejä.

Vierailija
6/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut katsomaan Frendejä ihan alusta ja täytyy sanoa, että ne kaikki on ihan hirveitä toisilleen. Oikeassa elämässä ei olisi toi ryhmä pysynyt kuukauttakaan kasassa kun sen verran ilkeitä ovat toisilleen.

Oletko katsonut koskaan Seinfeldiä? Siinä vasta "ystävällinen" kaveriporukka (mutta just siksi mun makuun) :D

Vierailija
7/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut koskaan Seinfeldiä? Siinä vasta "ystävällinen" kaveriporukka (mutta just siksi mun makuun) :D

Paitsi että Seinfeldissä se on se pointti. Juuri se raadollisuus niissä hahmoissa. Parhaita komedioita ikinä.

Vierailija
8/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monissa amerikkalaisissa komediasarjoissa ihmiset ovat aika ilkeitä toisilleen. Ilmankos niiden maailmanloppuelokuvissa ja -sarjoissa ihmiset ovat koko ajan toistensa kimpussa. Kertoo paljon jenkkikulttuurista.

Vierailija
9/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rachel on hauska,

ap on tyhmä.

Vierailija
10/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jostain syystä silti ärsyynny Seinfeldista. Kun siinä kaikki on reilusti mulkei, ei luvatakaan että näiden kans kuka vaan haluisi hengata. Mut tää on vaan mun mielipide :D ap

Vierailija
11/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rachel on mun lemppari. Ollut aina ja tulee aina olemaan! 

Vierailija
12/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki noista ovat hymyssä suin kommentoineet kuinka Monica oli nuorena läski ja se taitaa olla heidän ikuinen vitsinsä. Tosi ihania ystäviä.

Vierailija
13/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi, että on hirveä, mutta kyllä minukin välillä ärsytti, että kaikki tuntui aina pyörivän Rachelin ympärillä.

Vierailija
14/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rachel on hauska,

ap on tyhmä.

Ja sinä olet APINA!

Vierailija
15/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo.

Vierailija
16/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa sarjoissa päähenkilöt ovat aika hirveitä ja itsekeskeisiä. Rachelin lisäksi Sinkkuelämään Carrie, Gilmore Girsin Lorelai, jne.

Vierailija
17/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki noista ovat hymyssä suin kommentoineet kuinka Monica oli nuorena läski ja se taitaa olla heidän ikuinen vitsinsä. Tosi ihania ystäviä.

Mua häiritsee, ettei Monican iho roiku lainkaan, vaikka on laihtunut niin paljon. Epärealistista.

Vierailija
18/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani yhtään rachelin kaltainen, mutta mielestäni on joo aika avuton ja aloitekyvytön (mutta toisaalta määrätietoinen ja itsepäinen?). Ei kuitenkaan minusta tee mitään kohtuutonta kellekään. Itse tykkään kaikista frendien naishahmoista ja niistä miehistä myös, mutta naisista kyllä enemmän.

On pakko kysyä onko ross ap:n mielestä sitten symppis vähän sos. kömpelö nörtti? Varoitan, spoilausta luvassa, mutta sekin pettää varatun naisen kanssa ja pettää tyttöystäväänsäkin "kun luuli että erottaisiin" eikä osaa päättää ja on ihan vajaa.

Kuitenkin se on tietysti nätti nainen, jolla menee jotenkin kadehdittavan hyvin, joka ansaitsee haukut...

Vierailija
19/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että Seinfeldissä se on se pointti. Juuri se raadollisuus niissä hahmoissa. Parhaita komedioita ikinä.

Seinfeldin tajuaa paremmin kun perehtyy juutalaiseen kulttuuriin.

Vierailija
20/35 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos luojan mä kasvoin Frendien, Frasierin, Pikku Britannian, Fast Shown:n jne. parissa. Nykysukupolvet on todella rasittavia ammattiloukkaantujia.  Joka asia pitää nyppiä palasiksi, eikä mistään osata nauttia.