Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään, joka EI pitäisi muita av-keskustelijoita keskimäärin tosi vähä-älyisinä?

Vierailija
04.08.2022 |

Jos kyllä niin minkälainen olet itse?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen kyllä itsekin tutkitusti todella älykäs, äo on minulla 94 eli melkein täydet!

Vierailija
2/5 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtökohtaisesti pidä keitään vähä-älyisinä, mutta joidenkin viestit kertovat heidän typeryydestään.

Itse oon 29v, ihan itsekseen asuva, avoinmielinen, työssäkäyvä, hyvännäköinen ja vähän jumissa olen omassa elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos av-mammojen omia sanoja on uskominen niin täällähän jokainen on korkeakoulutettu ja töissä ERITTÄIN VAATIVISSA asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
4/5 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ketjusta. Jos availet vähä-älyisistä aiheista tehtyjä ketjuja, siellä törmää vähä-älyisiin. Joskus kun päästään keskustelussa käyntiin hiukan mielenkiintoisemmista aiheista, löytyy av:lta yllättäen aivan täyspäistäkin porukkaa ja hyvin perusteltuja mielipiteitä.

Vierailija
5/5 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin ketjusta. Jos availet vähä-älyisistä aiheista tehtyjä ketjuja, siellä törmää vähä-älyisiin. Joskus kun päästään keskustelussa käyntiin hiukan mielenkiintoisemmista aiheista, löytyy av:lta yllättäen aivan täyspäistäkin porukkaa ja hyvin perusteltuja mielipiteitä.

Yleensä ne älykkäämmät keskustelut poistuu viimeistään ekan kymmenen viestin jälkeen, kun jollain loppuu argumentit ja mieluummin liputtaa ketjun kun nielee tappionsa.