Lue keskustelun säännöt.
clomit kehiin heti ekalle synnytyksen jälkeiselle kierrolle?
23.10.2006 |
onkohan mitään estettä aloittaa clomit heti ekalla synnytyksen jälkeisellä kierrolla? En saanut gyneäni kiinni ja clomeja jäänyt kaappiin ja kova kuume päällä, viimeksi tärppäsi vasta neljännellä kierrolla
Kommentit (2)
kysymyksestä sain käsityksen, että kysyjä on juuri synnyttänyt ja haluaisi aloittaa uuden yrityksen heti. Ymmärsinköhän oikein? Clomipaketissa tosiaan lukee, että ei ole tietoa clomien vaikutuksesta äidinmaitoon, joten clomeja ei pidä syödä imetyksen aikana. Tietty, jos kysyjä ei imetä, niin ei kai siinä sitten mitään. Gynen puoleen kääntyisin, jotta tulisi varma vastaus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et ilmeisesti enää imetä? Vai minkä ikäinen sinun nuorimmainen nyt on? Kannattaahan se gyneltä varmistaa, mutta mä en tästä heti keksi mitään syytä mikset voisi niitä aloittaa jos tiedät mikä kp sulla on? Enkä mä tiedä onko niissä mitään rajoituksiakaan sen suhteen, että onko takana synnytystä ja milloin.
Tietysti eka vuoto voi olla ns. tyhjennysvuoto, mulla ainakin tuhruttaa vieläkin vaikka kuukautiset alkoivat jo 1½ viikkoa sitten. Ne ei tosin käynnistyneet itsestään vaan teroilla, ja viimeisestä terostakin meni 30pv ennenkuin vuoto alkoi. Mun nuorimmainen on siis 8kk.
Mutta yritä jostain kysyä tai etsiä tietoa ennenkuin otat clomin. Jos vaikka jollain yksityisellä asemalla osaisivat neuvoa?