Meillä oli kasarilla lantunpalaloja välipalana alakoulussa. Mitä sinulla oli välipalana alakoulussa kasarilla?
Kommentit (308)
Ei ollut mitään paloja. Lounas pelkästään - ihan riittävä.
Ei mitään. Alakoulussa 70- luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin koulussa, kouluruoka oli kunnollista. Ei tarttettu mitään välipaloja.
Oli meilläkin kunnollista. Mutta kun oli pitkä päivä niin silloin oli välipala.
Kyllä minä muistan välipalat.
T: -71
Meneekö ap päikäkoti ja alakoulu sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodissa 70- ja 80-lukujen vaihteessa oli Helsingissä välipaloina lantun paloja yms. Koulussa ei kyllä ollut mitään välipaloja.
Mun koulussa oli. Siis helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että missään on ollut mitään välipaloja, ellei ole kyseessä sitten jokin ihan yksityinen oppilaitos.
Kyllä oli..l
Vierailija kirjoitti:
En mä muista että olis ollut mitään välipaloja.
Ei ollut meilläkään. Koulua saattoi olla 8-15.
Meillä ei ollut mitään välipaloja. Mutta koulun keittäjä jätti näkkäreitä ja voinappeja salaa yhdelle ikkunalaudalle rappukäytävään erästä köyhää lasta varten. Hän eli kurjissa oloissa ja oli koulukiusattu. joskus mietin mitä hänelle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että missään on ollut mitään välipaloja, ellei ole kyseessä sitten jokin ihan yksityinen oppilaitos.
Kyllä helsingissä oli.
Mä olen ollut töissä Helsingissä vuodesta 1991 koulussa, joten siihen mennessä ne on ainakin jo loppuneet.
Kuulostaa kyllä kummalliselta, että Helsinki olisi sellaisia kustantanut.
Vierailija kirjoitti:
Välipaloja oli meillä peruskoulussa n.
-85 alkaen, kunnes tuli lama.Niitä oli: jugurtti, banaani, mehupurkki (1,5 dl?), joskus jopa jäätelöpuikko
muistan<3 kaakaotakin oli joskus...80-luvun kulta-aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin koulussa, kouluruoka oli kunnollista. Ei tarttettu mitään välipaloja.
Oli meilläkin kunnollista. Mutta kun oli pitkä päivä niin silloin oli välipala.
Kunnolliset kaukana, jos vielä välipaloja tarvii.
Ei välipaloja, kouluun 1984. Mutta jonkun puuron kanssa oli kouluruokailussa lanttuviipaleita. Kouluruokalistalla nimellä juurespala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä muista että olis ollut mitään välipaloja.
Ei ollut meilläkään. Koulua saattoi olla 8-15.
Meillä oli ala-asteella päivä pisimmillään klo 14 asti. Yläasteella tuli kolmen päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välipaloja oli meillä peruskoulussa n.
-85 alkaen, kunnes tuli lama.Niitä oli: jugurtti, banaani, mehupurkki (1,5 dl?), joskus jopa jäätelöpuikko
muistan<3 kaakaotakin oli joskus...80-luvun kulta-aikaa
Tuskin oli kaakaota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä helsingissä oli.
Mä olen ollut töissä Helsingissä vuodesta 1991 koulussa, joten siihen mennessä ne on ainakin jo loppuneet.
Kuulostaa kyllä kummalliselta, että Helsinki olisi sellaisia kustantanut.
Se oli kasarin alkupuolella. Ap. puhuu kasarista.
Ei ollut välipaloja, pl. iltapäiväkerho 1-2 luokilla. Varsinaiseen kouluaikaan ei välipaloja kuulunut,
Niiltä ip-kerhon välipaloilta muistan vain jonkun älyttömän pahan pannukakun - en pitänyt enkä pidä pannukakusta, joten jäänyt mieleen. Varmaan vastaavia muutkin välipalat, leipää tms. Aloitin kouluni -98.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä,oisko koulusta sitten riippunut,aloitin -86 kouluni ja pari vuotta tais olla tuo välipala tarjolla: kaakaota,jogurttia,hedelmiä,joskus jäätelö
Päiväkodissa 70- ja 80-lukujen vaihteessa oli Helsingissä välipaloina lantun paloja yms. Koulussa ei kyllä ollut mitään välipaloja.