Mistä ostatte teinipojalle vaatteita?
Mistä ostatte/tilaatte vaatteita teinipojalle? Missä vaiheessa siirrytte ostamaan miesten vaatteita? Poika nyt 165cm ja tosi hoikka. Vinkkejä kaipaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Talvikenkien löytäminen on vaikeaa, kun tarjolla on joko liian pieniä tai liian isoja. Mistä löydätte kunnon talvikenkiä?
Sportiasta ja Intersportista, sekä Haloselta ostettiin
Emma K. kirjoitti:
Rautakaupasta.
Söpöläinen huomiovaatteissaan!
.
.
T: Niko Petteri
Teini pojat ja tytöt mene ihan itse ostaa Helsinki alueella vaateensa. Eivät pue vanhempien ostamia vaateita pääleen. Olet itsekin ollut teini,muistele sitä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Talvikenkien löytäminen on vaikeaa, kun tarjolla on joko liian pieniä tai liian isoja. Mistä löydätte kunnon talvikenkiä?
Dr martens
Zalandosta. Siellä on nuorten vaatteet luokiteltu erikseen. 13-v ja 164 cm poika.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin ostaa pojalle kunnon talvikengät, mutta meni viime talvenakin lenkkareilla. Tästä asiasta väännetty monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin ostaa pojalle kunnon talvikengät, mutta meni viime talvenakin lenkkareilla. Tästä asiasta väännetty monesti.
Eikö niitä ole myynnissä myös tennarien näköisiä talvikenkiä ns. talvitennarit? Tosin viime syksynä monessa paikassa oli koot loppuunmyyty. Ostettiin urheilukaupasta sitten talvikengät.
Kohta tulee talvi ja taas edelliset talvikengät liian pienet. Kenkien metsästys alkaa, mutta lenkkareissa ei ruveta palelemaan.
Ainakaan New Yorkeriin ei oma poika suostu jalallaan astumaan sisään tai 157:aan. Viimeksi juuri osti Stockalta takin.
Zalandolta. Siellä on paras valikoima.
Mainitsevat, jos koko on pienempää. Tai isompaa.