Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran raivohullu naapuri alkaa aina pomppimaan tasajalkaa, kun vähänkin laulan.

Vierailija
04.08.2022 |

Tykkään musiikista ja laulamisesta. Kuuntelen hiljalla musiikkia ja laulan sen yli harjoitukseksi. Tämä tietenkin tapahtuu vain päiväsaikaan, mutta sekin näköjään ongelma tuolle naapurille. Ei ole koskaan jättänyt edes heippalappua tai mitään, vaan hyppii kantapäillään kuin joku raivohullu. En tiedä miltä hän edes näyttää ja kyllähän toi varsinkin tässä pelottaa, kun ei tiedä milloin tommoinen voisi minua vainota.

Mitä te nyt tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään hakata lämpöpatteria puukalikalla. Joskus radiosta tulevan musiikin tahtiin, joskus ilman musiikkia. Se on minun itseilmaisuani ja normaalia elämisen ääntä. Luonnollisestikin vain 07-22 välisenä aikana. 

Vierailija
62/66 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta joskus kuuntelin kerrostalon seinän läpi onnittelulaulua, joka laulettiin kuorossa ammuvaihaan nuotilla. Miksi ihmiset laulaa jollekin tuolla tavalla, ei se ole mikään lahja edes. Pikemminkin kidutusta. En toki alkanut hyppiä tasajalkaa kuitenkaan.

Voi olla sama homma sinulla, ap. Kaikki eivät huomaa, etteivät pysy nuotissa.

Mahtaako Suomessa kukaan epämusikaalinen kasvaa aikuiseksi ilman että saa kuulla kritiikiä laulutaidostaan. Ennen se oli ainakin taito, jota ei opetettu, mutta arvosteltiin.

Mutta kyllä onnittelulaulun voi laulaa, vaikka ei pysy nuotissa. Esimerkiksi siskoni ja minä emme osaa laulaa, äitini aikanaan osasi. Kun silti rohkeasti lauloimme hänelle syntymäpäivänä, niin hän yhtäkkiä yhtyi siihen, vaikka ei ole aikoihin enää puhunut. Liikuttava hetki, vaikkei musiikillisesti korkeatasoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi koronamaskia päällekkäin tekee sinunkin äänestäsi siedettävän.

Vierailija
64/66 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus lauloin hectorin "jos sä tahdot niin..", vastattiin: "Minä tahdon että sä pidät turpasi kiinni".  Kamalaa sen täytyi olla.

Vierailija
65/66 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joskus lauloin hectorin "jos sä tahdot niin..", vastattiin: "Minä tahdon että sä pidät turpasi kiinni".  Kamalaa sen täytyi olla.

🤣🤣🤣

Vierailija
66/66 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene metsään laulamaan. Siellä saat kiekua niin kovaa kun keuhkoista pääsee.

Voin jo nähdä millainen aloitus siitä syntyisi palstalle: "Olin lasten kanssa ihanalla metsäretkellä, ja joku ämmä alkoi hoilata juuri kun aloimme syödä raikkaita voileipiä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän