Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä yh-isän kanssa seurusteluun?

Vierailija
04.08.2022 |

Miehellä edellisestä suhteesta 7v tyttö tytön äiti on edesmennyt ja en vielä ole tavannut lasta. Mitä kannattaa tehdä? Minulla ei ole lapsia eikä aikaisempia suhteita.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen, mutta tärkein neuvo: skippaa yh-isät kokonaan. He etsivät vain hoitajaa, elättäjää ja kaitsijaa lapsilleen. Pelkkää harmia tulossa.

Vierailija
22/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seurustelet menemään ja katot mitä tuleman pitää. 

No, joo jos se lapsi pidetään irrallisena suhteesta.

Mitä helvettiä?! Lapsi pidetään irrallisena suhteesta. No ei todellakaan pidetä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki nro 1: älä.

Miksi?

Vierailija
24/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi itsellesi lapseton mies.

Ei niitä noin vain etsitä eikä ole löytynyt

Vierailija
25/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittele mielummin lapsettoman miehen kanssa.

En etsi harjoitussuhdetta

Vierailija
26/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapet ovat ihania mutta noloa aplle kun tästä tulee vaimo nro 2. lol

Vierailija
27/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa kokenut, ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Olit selkeästi huono ja ilkeä äitipuoli.

Vierailija
28/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomia on nykyään paljon, joten luulis löytyvän.

Vierailija
29/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin se leski ja äiti , jonka perheeseen puolisoni tuli. Minulle tärkeää oli se, että hänelle oli alusta asti jotenkin tosi selvää, että lapsi lähtee mukaan vaikkapa lomamatkallemme ( ja nimenomaan hänen aloitteestaan). Pidin myös hyvänä asiana sitä, että hän toimi aikuismaisesti myös silloin, kun lapsi osoitti mieltään suhdettamme kohtaan, eikä provosoitunut ( vaikka minä kyllä välillä provosoiduinkin)

Ja myöskin komensi lasta, sillä uskon sellaisen tuovan lapselle turvaa. 

Tottakai myös kahdenkeskeinen aika oli tärkeää, minulla oli kyllä turvaverkkoja, joten sellaistakin järjestyi.

Ja nämähän ovat aina perhekohtaisia asioita, jollekin muulle, joku toinen tapa olisi ehkä parempi. Tuo toimi meillä, yhdessä on nyt oltu 20 vuotta ja mies ja ( jo aikuinen) lapsi ovat läheisiä keskenään. 

Vierailija
30/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi kiukuttelee sinulle, ole silti hänelle mielin kielin isän läsnäolllessa. Kun olet kahden lapsen kanssa, näytä kaapin paikka.

Mies on sanonut monta kertaa että tyttö kiintyy todella helposti, on herkkä ja kiltti lapsi eikä mikään hermoheikko kiukuttelija. Ei myöskään ole hemmoteltu piloille.

Kuinkakohan monta äitiä tyttö on jo menettänyt?

Tytölle ei ole esitelty ketään, koska isänsä ei ole halunnut seurustella ennen kuin tapasi minut. Tytär oli pieni kun äitinsä menehtyi.

Vierailija
31/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, älä teeskentele lapselle. Ole sellainen kuin olet. Älä tuppaa itseäsi, anna tutustua rauhassa.

Joo, Mun kaveri tapasi miehen jolla oli kaksi lasta, yh-isä siis. Kaikki on mennyt hyvin, lapsilla on jo omiakin lapsia ja he puhuttelevat mummina, ihan kuin ...ois "oikea" mummi.

Mun anoppikaan ei erotellut oliko "oma tekemä" vai vieras, hyvänä piti kaikkia.

Vierailija
32/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomia on nykyään paljon, joten luulis löytyvän.

Niin ehkä mutta en halua panosuhdetta enkä miestä joka ei halua naimisiin.

Vierailija
33/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta, että et aja isiä tilanteeseen, jossa pakotat hänet valitsemaan itsesi ja lapsen välillä.

Isi tarvii sekä-että vaihtoehdon....ei joko-tai.

Jotkut naiset ovat niin lapsekkaita, että kuvittelevat olevansa niin ihania, että miehen voi pakottaa valitsemaan sen naisen.

Entisenä yh-isänä sain tämän asenteen takia toivotella monet naiset ihan minne kerkiää... Jos kysytään, niin valitsen aina lapsen edun=moraalisesti/eettisesti oikein. Näet suomalainen nainen kyllä pärjää ihan itsekseen....lapseni eivät ihan vielä, vaikka ovatkin jo teini-iässä.

Muuten huolehdin lapsistani suhteessakin itse, en tyrkkää naiselle. Nykyisellä puolisollani on 1 lapsi edellisestä avioliitostaan. En kyllä olekaan mikään normimies....

Vierailija
34/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu lapseen vasta, kun suhteenne on niin vakavalla pohjalla, että on oletettavaa sen kestävän. Ei ainakaan vielä ensimmäisen vuoden aikana. PAITSI jos puhutaan tutustumisesta iskän kaverina. Sellaisena, joka sattuu samaan aikaan jonnekin hampurilais- tai leikkipaikkaan silloin tällöin, mutta ei vieraile iskän luona, ei varsinkaan jää sinne yöksi eikä millään tavalla anna ymmärtää olevansa iskän tyttöystävä.

Lapsella on oikeus surra äitiään ja saada isältään 100 % huomio. Sinä voit olla isän kanssa silloin, kun lapsi on isovanhemmillaan tai muualla hoidossa.

Vierailija
35/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin miehen kanssa yhdessä 20v ja pakettiin kuului hänen luonaan asuva lapsi. Siinä se meni samassa, nyt kun hän on aikuinen, on hän kuin oma poika. Näinkin voi asiat hoitaa, en ole katunut. Myös hänen äitinsä on hyvä tyyppi, olemme käyneet kaksin kahvilla ja lapsen koulun juhlissa aikanaan.

Vierailija
36/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Saat harmiksesi ja vastuullesi lapsen joka ei ole sinun. Siksi.

Kun eroatte, sinulla ei ole lapseen mitään tapaamisoikeutta vaikka olisitte kuinka lähentyneet.

Vierailija
37/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettoman kannattaa hommata lapseton kumppani. En ymmärrä kuka lapseton viitsii alkaa äitipuoleksi.

Esimerkiksi sellainen, joka sattuu rakastumaan mieheen jolla on lapsi(a).

En ymmärrä ihmisiä jotka valitsevat kumppaninsa järkiperustein.

Vierailija
38/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kun eroatte, sinulla ei ole lapseen mitään tapaamisoikeutta vaikka olisitte kuinka lähentyneet.

Olet kylmin ja sydämettömin ihminen mitä täällä on koskaan ollut tuskin välität yhdestäkään lapsesta.

Vierailija
39/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettoman kannattaa hommata lapseton kumppani. En ymmärrä kuka lapseton viitsii alkaa äitipuoleksi.

Esimerkiksi sellainen, joka sattuu rakastumaan mieheen jolla on lapsi(a).

En ymmärrä ihmisiä jotka valitsevat kumppaninsa järkiperustein.

Aapee pääsee helpolla kun lapsi on jo olemassa eikä tarvitse raskautua ja kantaa vastuuta omasta lapsesta.

Vierailija
40/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Olet kylmin ja sydämettömin ihminen mitä täällä on koskaan ollut tuskin välität yhdestäkään lapsesta.

Aika kovaa settiä. :D Välitän monista lapsista. Yhdenkään lapsen "äitipuoleksi" ei silti kenenkään kannata ryhtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän