Mitä ostatte veronpalautuksilla?
Nyt kun rahat on tilille lopsahtanut niin mitäs niillä ostetaan?
Kommentit (140)
Reilu 700e laitoin säästötilille.
Vierailija kirjoitti:
Pistän talteen ja maksan myöhemmin mm. sähkölaskuja, joiden summat kasvaa talvella.
Ei kaikkea ole pakko laittaa heti haisemaan.
Mitä ajattelit tehdä sitten, jos vaikka kuolet huomenna ni taivaassa ajattelet et ”voi kun kannatti säästää rahat sähkölaskua varten”??
Myin niin paljon osakkeita voitolla että ensi kuussa maksan mätkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin itselleni älykellon niin ei tarvitse joka kerta ottaa puhelinta mukaan lenkille, kello riittää. Plussana se että saa syketiedot yms talteen https://t.ly/_rGK
Itsellä myös samanlainen Garmin, joka on simppelein älykello gps:llä. Mä harrastan pääasiassa juoksua ja oon tyytyväinen.
Ostin jo farkut Sokkarin verot veks -päivältä. Vielä pitäisi hankkia veneelle traileri ja maksaa talvisäilytyspaikka.
3500 euroa tuli, annan hyväntekeväisyyteen (punainen risti + unicef) ja valitsemalleni poliittiselle puolueelle jota en nyt tässä ala erittelemään
Maksan opintolainaa. Toisen kerran elämässäni.
T: 50-vuotias jatko-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
3500 euroa tuli, annan hyväntekeväisyyteen (punainen risti + unicef) ja valitsemalleni poliittiselle puolueelle jota en nyt tässä ala erittelemään
Itselle tuli vain 400 euroa mutta laitoin myös itse lähes kaikki hyväntekeväisyyteen
Vierailija kirjoitti:
Maksan opintolainaa. Toisen kerran elämässäni.
T: 50-vuotias jatko-opiskelija
Opintolaina on varmaan halvinta lainaa maapalolla sitä kannattaa nostaa kyllä niin paljon kun on tarvetta, itse aikoinaan nostin kokonaan t. ktm
Syyslomamatkan lapsenlapsen kanssa.
En osta palautuksilla (noin 900 e) mitään, mutta tavallaan ne menevät silmälasien uusimiseen. Olisin kyllä joutunut ne uusimaan ilman palautuksiakin, mutta aika lailla menevät yksi yhteen lasien hinta ja palautukset.
Mieheni saa noin 7500 euroa ja haluan käydä shoppailemassa vaatteita ja huonekaluja!
Auton katsastus elokuussa joten eiköhän korjauksiin mene.
Harmi että en mitään
Tuli vajaan kymppitonnin mätkyt
Tuhlaan kaikki itsekkäästi vain itseeni becuz i’m worth it<3 Ostin rannekorun ja kellon sen rinnalle
ostin uuden ruohon leikkurin https://www.k-rauta.fi/tuote/ruohonleikkuri-fxa-sm51i-51cm-139cm/643831…
Siirsin suoraan säästötilille.