Mitä ostatte veronpalautuksilla?
Nyt kun rahat on tilille lopsahtanut niin mitäs niillä ostetaan?
Kommentit (140)
No just maksoin parinkympin mätkyt verottajalle että joo
Nakkeja, perunoita, tomaatteja ja maitoa.
Avioeron toisen hakemuksen käsittelymaksu ja juhlaillallinen itselle fine dining -ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Pistän talteen ja maksan myöhemmin mm. sähkölaskuja, joiden summat kasvaa talvella.
Ei kaikkea ole pakko laittaa heti haisemaan.
Kun löytyy aurinkopaneelit katolla ja puulämmitteinen takka niin ei paljon sähkölaskut huoleta :)
Emma K. kirjoitti:
Ette kai oikeasti joudu elämään näin kädestä suuhun? Kai te edes välillä hemmottelette itseänne. Itse kävin nukkumassa hienossa hotellissa Helsingissä ja ostin korvakorut
Jouluruokia ja -lahjoja varten laitoin jemmaan.
Tuli 5200e tilille ja tilasin maalauspalvelun kesämökilleni
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Ette kai oikeasti joudu elämään näin kädestä suuhun? Kai te edes välillä hemmottelette itseänne. Itse kävin nukkumassa hienossa hotellissa Helsingissä ja ostin korvakorut
Veronpalautuksilla? Eikö sulla ole varaa ihan muuten vain? Kylläpäs elät kädestä suuhun.
Tuskin ostan mitään. Laskin että 600 ja hilut mitä saan niin niillä ostaisi 10 kertaa kolme laatikkoa kaljaa. Ei ihan niin paljoa huvita kaataa.
Tulee vasta syyskuussa, mutta luultavasti menee vauvan tarvikkeisiin. Harsoliinoihin jne.
Ostin Nokialaiset renkaat https://www.nokiantyres.com/winter-tires/nokian-tyres-hakkapeliitta-r5/ tulevaa talvea varten niin löytyy asia renkaat + loput varmaan ryyppään ostamalla alkosta koskenkorvaa
Yli 1200 ekiä tuli. Kaikki säästöön. Aina olen elänyt kädestä suuhun mutta tänä keväänä käänsin kelkkani. Rahaa pitää tulla enemmän kuin mennä.
Ostin pullon Möetin champangnea ja string muotoisen alusasun
Kotivaraan. Ruoka kallistuu kokoajan.
Kerranhan sitä vain eletään! Itse laitoin rahani auton katsastukseen ja viinaan
Ostin tyttärelle helmikorvakorut alennusmyynnistä joululahjaksi ja loput menee säästöön
Pistän talteen ja maksan myöhemmin mm. sähkölaskuja, joiden summat kasvaa talvella.
Ei kaikkea ole pakko laittaa heti haisemaan.