Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imurikaupoille menossa. Saa suositella hyvää imuria (perinteinen malli)

Vierailija
04.08.2022 |

Ei robotteja

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux UltraSilencer. Hiljainen malli

Vierailija
2/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikkua suosittelen, hyvä hinta/laatu-suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele, ehdottomasti paras.

Vierailija
4/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Miele, ollaan oltu tyytyväisiä. Betonipölystä ei vanha imuri selvinnyt (ei ihme), ostettiin samanlainen tilalle.

Vierailija
5/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electroluxin ultraone green. Ollut 2 kpl ja hyvin jaksoivat ja myin vielä käyttöön seuraavalle. Tehokas, helppo huoltaa ja hiljainen.

Vierailija
6/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothing sucks like Electrolux!

Vierailija
7/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa sellainen, jossa on pestävä suodatin. Meidän edellisessä Elektroluxissa oli sellainen, nykyisessä Mielessä on vaihdettava. Kymmenen vuoden aikana suodattimiin on mennyt liki uuden imurin hinta.

Vierailija
8/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan suosittele pussitonta pölynimuria. Aivan saatanasta yrittää löytää siihen sopivaa uutta suodatinta mistään. Pussiversiot tulevat halvemmaksi ja helpommaksi.

Vierailija
9/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysonilla on olluy tehokkaita imureita. Pääasia että otat tyhjennettävän mallin eikä pölypussillista.

Vierailija
10/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Elektroluxin perinteiset mallit on muuten hyviä, mutta hyvin nopeasti niissä alkaa se imuletkun kahvapää vuotaa eli alkaa pitää sellaista ärsyttävää ulinaa.

11/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilfiskin se avaruuspytyn näköinen hopean värinen. Ei vahvempaa ole 🛸

Vierailija
12/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa perinteistä

Vierailija
13/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Kirby!

Vierailija
14/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaikkua suosittelen, hyvä hinta/laatu-suhde.

Sellainen kuulemma imee vaikka golfpallon puutarhaletkun läpi.

Vierailija
15/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin ammattikäyttöön tarkoitetun pussillisen pikkuimurin. Siis ammattikäyttöön pienikokoisen - kotikäyttöön normaalikokoinen. Kärcher tai Nilfisk. Ei sellaista perinteistä suulaketta, jossa erikseen matto-/lattiavaihtoehto, vaan pelkästään harjaksilla. On paljon kätevämpi kuin säädettävä.

Olen itse siivooja ja juuri ostin kotiin törkeän kalliin harjan ja rikkalapion, kun ammattivälineiden jälkeen perus-Sinillä lakaisu oli kuin sellainen löysä kädenpuristus.

Vierailija
16/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet katsonut areenasta Pölynimurikauppiaat?

Vierailija
17/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostaisin ammattikäyttöön tarkoitetun pussillisen pikkuimurin. Siis ammattikäyttöön pienikokoisen - kotikäyttöön normaalikokoinen. Kärcher tai Nilfisk. Ei sellaista perinteistä suulaketta, jossa erikseen matto-/lattiavaihtoehto, vaan pelkästään harjaksilla. On paljon kätevämpi kuin säädettävä.

Olen itse siivooja ja juuri ostin kotiin törkeän kalliin harjan ja rikkalapion, kun ammattivälineiden jälkeen perus-Sinillä lakaisu oli kuin sellainen löysä kädenpuristus.

Minkä merkkisen harjan ja rikkalapion? Olen itsekin menossa kaupoille lähiaikoina.

Vierailija
18/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux.

Meillä oli miele mutta sitä en uskalla enää suositella, sillä se kerran kärähti kummallisesti. 

Vierailija
19/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös Electrolux Ultra Silencer. Se on edullinen, hiljainen ja tosi tehokas. Voin kyllä suositella.

Vierailija
20/26 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan suosittele pussitonta pölynimuria. Aivan saatanasta yrittää löytää siihen sopivaa uutta suodatinta mistään. Pussiversiot tulevat halvemmaksi ja helpommaksi.

Meillä on kolme Electrolux pussitonta imuria ollut vuosia jo käytössä eri kiinteistöissä ja niihin kyllä löytyy ihan prisman hyllystä suodattimet.

Itse en osta enää pussillisia imuroitavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan