Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään hyötyä laihduttaa 10kg saadakseen kostokropan?

Vierailija
04.08.2022 |

Jos jäljelle jää 20-30kg ihraa, tai jos vaikka kaiken läskin pudottaisi, jäisi jäljelle perusrujo pyykkäriakka?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vierailija
2/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto ei ole hyvä motiivi mihinkään. Itsensä rakastaminen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä suunnittelen. Niin paljon olen mieheltä läskeistäni kuullut.

Vierailija
4/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä kostokroppaa saa jos nuin paljon ylimääräistä. Mutta kympin pudotus tekee jo itelle paremman olon.

Kunpa onnistusin itsekin.

171/98. 10kg lihonnut 1,5 vuodessa 😬

Vierailija
5/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä kostokroppaa saa jos nuin paljon ylimääräistä. Mutta kympin pudotus tekee jo itelle paremman olon.

Kunpa onnistusin itsekin.

171/98. 10kg lihonnut 1,5 vuodessa 😬

Niin paitsi jos pudotat ne kaikki. Ei koston takia kande mutta oman hyvinvoinnin.

Vierailija
6/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin omituinen logiikka. Miksi pitää laihduttaa sitten kun on eronnut? Miksei voi pitää itsestään huolta, niin sitä eroa ei välttämättä edes tulisi. 

Vierailija
7/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se uusi ole kaikin puolin parempi vaihtoehto, joten sinun ihran määrällä ole vaikutusta.

Vierailija
8/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut miettiä vähän aikaisemmin.

Vierailija
9/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kostokroppa on kyllä hauska termi. Kuka lie keksinyt, joku toimittaja varmaan.

Vierailija
10/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle sitä sit kostaa. Mun kaveri veti kostokropan ex miehelle. Ei sitä miestä kiinnostanu kyllä yhtään, kun on suhteessa. Miksi kaveri ei vaan voinut tehdä kroppaa omaa hyvinvointia ajatellen.

Vierailija
11/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole miettinyt "kostokroppaa" hankkivani, mutta parisuhteen päättyessä olisi parempi motivaatio treenata itsensä parempaan kuntoon. Sinkkuna sillä ulkonäöllä on enemmän väliä.

Vierailija
12/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai 10kg laihdutuksesta on hyötyä, jos noin paljon ylimääräistä. Terveyshyödyt, haloo?

Vierailija
13/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut miettiä vähän aikaisemmin.

Ai milloin? Puoli vuotta sitten kun tapasimme? Kelpasin mutta sitten alkoikin huomauttelu. En todellakaan laihduta yhden anorektikon vuoksi, mutta jälkeenpäin ehkä piruillakseni.

Vierailija
14/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin omituinen logiikka. Miksi pitää laihduttaa sitten kun on eronnut? Miksei voi pitää itsestään huolta, niin sitä eroa ei välttämättä edes tulisi. 

Joo, menee aina töiden jälkeen salille tai uimaan ja sitten pääsee kotona syömään puolison rakkaudella tekemää terveellistä ruokaa. Tai sitten puoliso tykkää huonoa, kun toinen tulee vasta iltaseitsemältä kotiin ja on itse joutunut käymään kaupassa, kokkaamaan ja siivoamaan sillä aikaa.

Naisilla nyt on paha tapa pistää toiset oman itsensä edelle. Jos mies tykkää syödä raskasta ruokaa, sitä tulee tehtyä. Oma mies ei tykkää, jos ruokana on vain kevyttä kasvisruokaa ja kalaa tai jos hän joutuu laittamaan oman ruokansa. Pullaakin tulee leivottua miehen mieliksi ja koska tykkään siitä itsekin, niin sitä tulee syötyä. Itse huomaan painossa, jos mies on viikon pari pois kotoa ja saan kokkailla vain itselleni.

Vierailija
15/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole miettinyt "kostokroppaa" hankkivani, mutta parisuhteen päättyessä olisi parempi motivaatio treenata itsensä parempaan kuntoon. Sinkkuna sillä ulkonäöllä on enemmän väliä.

Tämä tuntuu olevan monella asenteena. Sitten ihmetellään kun toinen kyllästyy ja vaihtaa parempaan.

Vierailija
16/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, menee aina töiden jälkeen salille tai uimaan ja sitten pääsee kotona syömään puolison rakkaudella tekemää terveellistä ruokaa. Tai sitten puoliso tykkää huonoa, kun toinen tulee vasta iltaseitsemältä kotiin ja on itse joutunut käymään kaupassa, kokkaamaan ja siivoamaan sillä aikaa.

Naisilla nyt on paha tapa pistää toiset oman itsensä edelle. Jos mies tykkää syödä raskasta ruokaa, sitä tulee tehtyä. Oma mies ei tykkää, jos ruokana on vain kevyttä kasvisruokaa ja kalaa tai jos hän joutuu laittamaan oman ruokansa. Pullaakin tulee leivottua miehen mieliksi ja koska tykkään siitä itsekin, niin sitä tulee syötyä. Itse huomaan painossa, jos mies on viikon pari pois kotoa ja saan kokkailla vain itselleni.

Melkoista lässytystä taas. Itse olet suostunut kotiorjaksi. Tietysti naisten lihoaminen on miesten vika. 

Vierailija
17/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista lässytystä taas. Itse olet suostunut kotiorjaksi. Tietysti naisten lihoaminen on miesten vika. 

Niin tuli silloin tehtyä, kun halusin olla hyvä vaimo. Nyt en enää ole. Jos mies kuolee hellan ja jääkaapin väliin, kyseessä on luonnon omaa karsintaa.

Vierailija
18/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laiduta sitten 30kg? 10kiloa on hyvä startti

Vierailija
19/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillä oli varmaan painavammat syyt eroon kuin joku kroppa. :D Eli ei, ex puolisosi ei tule sokaistumaan uudesta bodystasi.

Vierailija
20/25 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mieluummin kostoseksivideo, jossa teet videon miehen kanssa kaikkea mihin et exän kanssa suostunut. Tämä voisi saada exän veren kiehumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi