Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa ja perhe, mut näen seksiunia työkaverista!

Vierailija
23.10.2006 |

Olen varmasti sekoamassa, tai jotain, mutta...

Olen siis naimisissa ja meillä on ihan ok parisuhde, tosin seksipuoli on ollut lapsen saannin jälkeen laimeaa.

Mies raataa töissä, minä myös, lapsi päivähoidossa.

Mun työpaikallani on ihana työkaveri, miespuolinen, sinkku ja nuorempi minua.

Taidan olla ihastunut häneen. Juttelemme sujuvasti niitä näitä ja huumori on loistavaa.

Nyt olen pelästynyt itseäni, koska olen alkanut nähdä hänestä seksipitoisia unia ja ajattelen tätä työkaveria usein, jopa päivittäin. Työpaikalla pitää pitää kuitenkin pokka.

Miten neuvoisitte minua tekemään?

Kertoahan en voi ainakaan miehelleni, koska nämä ovat eräänlaisia haaveita vain sellaista joista ei kerrota...

Ja tälle työkaverille nyt en ainakaan voisi kertoa, vaikka se helpottaisikin tilannetta, tai sitten vaikeuttaisi työntekoa jatkossa, tai jotain...

Olenko jossain ikäkriisissä itseni kanssa, vai mikä nyt on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi muuten kertoa noista unista joko kohteelle tai miehellesi? Tunnetko syyllisyyttä siitä, että koet nuoren viehättävän työkaverisi eroottisesti kiihottavaksi?

Vierailija
2/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä unistas podet huonoa omaatuntoa, niin ei oo kaikki kohdallaan. mä nään seksiunia jatkuvasti ja laukeankin usein. enkä aina sekstaa oman miehen kanssa...

kyllä mullakin on päiväunien kohteita pilvin pimein eikä niistä tartte omalle miehelle kertoa.

ja jotkut eivät kerro niistä toteutuneistakaan seikkailuistaan... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän vanhus opetti lapsenlapsilleen elämästä.

Hän sanoi heille:

" Sisälläni käydään taistelua, hirveää taistelua, ja sitä käy kaksi sutta.

Toinen susista on ilkeä -- se on pelko, viha, kateus, suru, mielipaha, ahneus, ylimielisyys, itsesääli, syyllisyys, katkeruus, alempiarvoisuus, valhe, väärä ylpeys, kilpailu, ylivoimaisuus, ja ego.

Toinen on hyvä susi -- se on ilo, rauha, rakkaus, toivo, jakaminen, tyyneys, nöyryys, ystävällisyys, hyväntahtoisuus, myötäeläminen, anteliaisuus, totuus, myötätunto ja usko.

Tätä samaa taistelua käydään myös teidän sisällä, ja kaikkien muidenkin ihmisten sisällä."

Lapset miettivät hetken, ja sitten yksi lapsi kysyi vanhukselta, " Kumpi susi voittaa?"

Vanhus vastasi yksinkertaisesti, " Se kumpaa ruokit."

Vierailija
4/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin on monenlaisia ja usein siihen haaveeseen tulee

ihminen josta pitää tai on jollain tapaa kiinnostunut

olen myös varattu ja haaveissani ja fantasioissani on eräs toinen varattu mies, ei mun oma

Vierailija
5/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikaa kattellut kun ystäväpiirissä on petetty ja petytty. Se mistä unelmoi on unelmaa, mutta pidä nyt järki kädessä. Oma parisuhde on se mihin on sitouduttu ja jonka eteen on tehty töitä. Ihastuksia tulee ja menee, mutta ei ne ihmiset/ihastukset ole niin ihmeellisiä.

On hölmöä aukaista suunsa, tai flirtata tai jotain, niin kauan kun elää parisuhteessa. Siinä vaan sotkee ainakin kolmen ihmisen (+ lapset) elämän. Sit jos oma suhde on paska ja oikeasti haluu erota, niin tekee sen eka ja vasta sitten alkaa kattella uusia tuttavuuksia.

Noilla säännöillä, jos kaikki " pelais" ois vähemmän loukattuja ihmisiä. Eikä toi ole paljoa pyydetty. Hieman kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan.