Kietaisumekko - uhka vai mahdollisuus?
Tilasin juuri kietaisumekon. Miten sellaista olisi tarkoitus käyttää?! Kaula-aukko on mallia antava ja helmaosuus aukeaa jos istun. Mekko on siis muuten kaikin puolin sopiva. Hakaneulojako kehiin vaan?
Kommentit (23)
Laita toppi alle, tarvittaessa voi laittaa toisen kokohameen tai vaikka pyöräilyshortsit myös jos tuntuu että paikat uhkaa vilkkua kun istuu.
Itse käytän alusmekkoa. On hyvä muutenkin, ettei mekko hinkkaa suoraan ihoa vasten. Ei tarvitse pestä joka käyttökerran jälkeen.
Kietaisumekko sopii todella monenlaisille vartaloille, koska sen istuvuutta voi säätää. Toppi ja sortsit kannattaa laittaa alle, ja helman voi tarvittaessa kiinnittää hakaneulalla. Neula kannattaa laittaa sisäpuolelle ja niin, että se ei ole päällimmäisen kappaleen ihan reunassa. Näin helma liikkuu luonnollisemmin eikä kiinnityskohta erotu.
Minkälaista toppia siis käytätte alla? Itselläni ei edes ole toppia...
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista toppia siis käytätte alla? Itselläni ei edes ole toppia...
Naruolkaintoppi on itselläni ollut. Esim tämän tyyppinen https://funda.fi/tuote/musta-naruolkaintoppi-vmmaxi-my-soft-singlet/
Onko kietaisumekko hienompi nimi teltalle?
Ei kannata laittaa mitään hakaneuloja, antaa helman vain lennellä auki tuulessa!
Kietaisumallinen mekko on yleensä vartaloa imarteleva. Jos mekkosi on mielestäsi joistain paikoista liian antava, niin vinkkinä, minun salainen aseeni on pienet nepparit.
Olen useisiin mekkoihin ommellut pieniä neppareita kaula-aukkoihin ja helmaosiin ja toimii loistavasti.
Kietaisumekkoja ei ilmeisesti ole tarkoitus käyttää helteillä, jos alle pitää pukea toiset vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Kietaisumallinen mekko on yleensä vartaloa imarteleva. Jos mekkosi on mielestäsi joistain paikoista liian antava, niin vinkkinä, minun salainen aseeni on pienet nepparit.
Olen useisiin mekkoihin ommellut pieniä neppareita kaula-aukkoihin ja helmaosiin ja toimii loistavasti.
Mä en tajua tätä että mikä on vikana kun mua ne ei imartele yhtään :/ Olen muutenkin hoikka tiimalasivartaloinen, joten sitä efektiä se ei juuri mulle sen enempää tee. Mutta pienirintaisena se saa mun ylävartalon näyttämään leveältä kuin ladonovi, kun kaula-aukko tulee käytännössä napaan asti. Ja koska se kaula-aukko on niin leveä, niin aina on jompikumpi rinta pyrkimässä sieltä ulos. Sopii varmaan parhaiten jollekin vähän muodokkaammalle, joka haluaa korostaa vyötäröään. Nauttikaa te niistä :)
(Mulle sopii parhaiten ns. skater-hameet, jossa sekä olka-vyötärö että vyötärö-helma on yhtä pitkät, yläosa tiukka/istuva ja helma levenevä - etenkin ylipolvensukkien kanssa aivan 10/10)
Vierailija kirjoitti:
EI
Kietaisumekko on hyvännäköinen kuvissa, mutta päällä se aina lerpattaa tai on muuten huono.
Miten meni niinku omasta mielestä, hyi faaaan mua ällöttää nää muotifraasit uhka vai mahdollisuus pii pii pii 😤🤯
Vierailija kirjoitti:
Miten meni niinku omasta mielestä, hyi faaaan mua ällöttää nää muotifraasit uhka vai mahdollisuus pii pii pii 😤🤯
Tätähän tässä kysyttiinkin!
Kauhean vaivalloiselta vaatteelta kuulostaa... Itse en siedä vaatteissa mitään "säätöä", sen pitää pysyä hyvin päällä ja olla paljastamatta liikoja!
Me oltiin kerran Tukholmassa mieheni kanssa ja minulla oli kietaisumekko päällä. Mieheni veti reissulla ihan älyttömät kännit ja haukkui minut ja lapset. Sammui lopulta laivan hyttiin. En voi suositella.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, kaikkea muuta.
Mahdollisuus. Se on melkein ainoa vaihtoehto leveälanteisille ja jos on vatsaa yhtään. Kotioloissa toimiva kuumalla varmaan. Kaupoissa muoti on hoikille ja hameet kuristavalla reunalla, kuten housutkin.
Toppi alle, jos on liian avonainen.