Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kietaisumekko - uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
03.08.2022 |

Tilasin juuri kietaisumekon. Miten sellaista olisi tarkoitus käyttää?! Kaula-aukko on mallia antava ja helmaosuus aukeaa jos istun. Mekko on siis muuten kaikin puolin sopiva. Hakaneulojako kehiin vaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi alle, jos on liian avonainen.

Vierailija
2/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toppi alle, tarvittaessa voi laittaa toisen kokohameen tai vaikka pyöräilyshortsit myös jos tuntuu että paikat uhkaa vilkkua kun istuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän alusmekkoa. On hyvä muutenkin, ettei mekko hinkkaa suoraan ihoa vasten. Ei tarvitse pestä joka käyttökerran jälkeen.

Vierailija
4/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekko sopii todella monenlaisille vartaloille, koska sen istuvuutta voi säätää. Toppi ja sortsit kannattaa laittaa alle, ja helman voi tarvittaessa kiinnittää hakaneulalla. Neula kannattaa laittaa sisäpuolelle ja niin, että se ei ole päällimmäisen kappaleen ihan reunassa. Näin helma liikkuu luonnollisemmin eikä kiinnityskohta erotu.

Vierailija
5/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista toppia siis käytätte alla? Itselläni ei edes ole toppia...

Vierailija
6/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista toppia siis käytätte alla? Itselläni ei edes ole toppia...

Naruolkaintoppi on itselläni ollut. Esim tämän tyyppinen https://funda.fi/tuote/musta-naruolkaintoppi-vmmaxi-my-soft-singlet/

Vierailija
7/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kietaisumekko hienompi nimi teltalle?

Vierailija
8/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa mitään hakaneuloja, antaa helman vain lennellä auki tuulessa!

Vierailija
9/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumallinen mekko on yleensä vartaloa imarteleva. Jos mekkosi on mielestäsi joistain paikoista liian antava, niin vinkkinä, minun salainen aseeni on pienet nepparit.

Olen useisiin mekkoihin ommellut pieniä neppareita kaula-aukkoihin ja helmaosiin ja toimii loistavasti.

Vierailija
10/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekkoja ei ilmeisesti ole tarkoitus käyttää helteillä, jos alle pitää pukea toiset vaatteet?

Vierailija
11/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kietaisumallinen mekko on yleensä vartaloa imarteleva. Jos mekkosi on mielestäsi joistain paikoista liian antava, niin vinkkinä, minun salainen aseeni on pienet nepparit.

Olen useisiin mekkoihin ommellut pieniä neppareita kaula-aukkoihin ja helmaosiin ja toimii loistavasti.

Mä en tajua tätä että mikä on vikana kun mua ne ei imartele yhtään :/ Olen muutenkin hoikka tiimalasivartaloinen, joten sitä efektiä se ei juuri mulle sen enempää tee. Mutta pienirintaisena se saa mun ylävartalon näyttämään leveältä kuin ladonovi, kun kaula-aukko tulee käytännössä napaan asti. Ja koska se kaula-aukko on niin leveä, niin aina on jompikumpi rinta pyrkimässä sieltä ulos. Sopii varmaan parhaiten jollekin vähän muodokkaammalle, joka haluaa korostaa vyötäröään. Nauttikaa te niistä :)

(Mulle sopii parhaiten ns. skater-hameet, jossa sekä olka-vyötärö että vyötärö-helma on yhtä pitkät, yläosa tiukka/istuva ja helma levenevä - etenkin ylipolvensukkien kanssa aivan 10/10)

Vierailija
12/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI

Vierailija
13/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekko on hyvännäköinen kuvissa, mutta päällä se aina lerpattaa tai on muuten huono.

Vierailija
14/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni niinku omasta mielestä, hyi faaaan mua ällöttää nää muotifraasit uhka vai mahdollisuus pii pii pii 😤🤯

Vierailija
15/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meni niinku omasta mielestä, hyi faaaan mua ällöttää nää muotifraasit uhka vai mahdollisuus pii pii pii 😤🤯

Tätähän tässä kysyttiinkin!

Vierailija
16/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vaivalloiselta vaatteelta kuulostaa... Itse en siedä vaatteissa mitään "säätöä", sen pitää pysyä hyvin päällä ja olla paljastamatta liikoja!

Vierailija
17/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut henkselit toppi alle.

Vierailija
18/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kerran Tukholmassa mieheni kanssa ja minulla oli kietaisumekko päällä. Mieheni veti reissulla ihan älyttömät kännit ja haukkui minut ja lapset. Sammui lopulta laivan hyttiin. En voi suositella.

Vierailija
19/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan, kaikkea muuta.

Vierailija
20/23 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus. Se on melkein ainoa vaihtoehto leveälanteisille ja jos on vatsaa yhtään. Kotioloissa toimiva kuumalla varmaan. Kaupoissa muoti on hoikille ja hameet kuristavalla reunalla, kuten housutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan