Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma loppuu kohta! Voi itku... Maanantaina töihin. Muita? Mikä työ?

Vierailija
03.08.2022 |

Itsellä varhaiskasvatus. Vantaalla. Toisaalta odotan, toisaalta....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla alkoi työt nyt maanantaina. Viime viikko meni itkun ja ahdistuksen merkeissä. Eipä tullut lomailusta mitään kun mietin vain töihinpaluuta. Perjantaina piti vielä vetäistä laitamyötäiset siihen ahdistukseen (ei auttanut).

Nyt kolme päivää takana töitä ja lasken päiviä seuraavaan lomaan. Lasken tunteja kun työpäivä päättyy ja lasken tunteja viikonloppuun. Olinko edes lomalla sitä kuukautta?

Ala siis sama varhaiskasvatus.

Vierailija
2/6 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette menneet tuolle alalle jos on noin kamalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla alkoi työt nyt maanantaina. Viime viikko meni itkun ja ahdistuksen merkeissä. Eipä tullut lomailusta mitään kun mietin vain töihinpaluuta. Perjantaina piti vielä vetäistä laitamyötäiset siihen ahdistukseen (ei auttanut).

Nyt kolme päivää takana töitä ja lasken päiviä seuraavaan lomaan. Lasken tunteja kun työpäivä päättyy ja lasken tunteja viikonloppuun. Olinko edes lomalla sitä kuukautta?

Kannattaisiköhan sun miettiä ajanvarausta työterveyteen tai jopa alanvaihtoa?

En siis yhtään epäile työsi rankkuutta, mutta kyllähän se kuulostaa ankealta viettää elämästään suuri osa työssä, joka aiheuttaa tuollaisia tuntemuksia.

Vierailija
4/6 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa maanantaina, en ole vielä ajatellut koko asiaa. Ei ahdista, on ollut kiva loma, seuraavaa odotellessa.

Vierailija
5/6 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös eräs, jonka loma loppuu kohta ja varhaiskasvatus odottaa.

Joskus tykkäsin työstäni, en enää. Syynä ei ole lapset tai heidän vanhemmat.

Vierailija
6/6 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiköhan sun miettiä ajanvarausta työterveyteen tai jopa alanvaihtoa?

En siis yhtään epäile työsi rankkuutta, mutta kyllähän se kuulostaa ankealta viettää elämästään suuri osa työssä, joka aiheuttaa tuollaisia tuntemuksia.

Tätä mietin joka vuosi. Ja sitten se vuosi taas vain lipuu ohitse. En tiedä mitä muuta tekisin, tällä alalla jo kuitenkin olen ollut yli 20v.