Elämä on paskaa
Haluan kuolla. Ei ole mitään kiinnostavaa tässä elämässä. Sairaana kituuttamista, ei ystäviä ei harrastuksia ei mitään. Surkea kämppä ja surkea kaupunki. Miksi minä elän,en edes halua. Kukaan ei kaipaa minua. Valvon yöt ja torkun päivät. En käy missään, vain kauppa, sairaala ja apteekki. En tahdo elää näin.
Kommentit (19)
Taas tämä sama aloittaja. Eikö ole kanttia häh?
Haluatko kertoa lisää? Miksei ole harrastuksia? Miksi kämppä on surkea? Oisko jossain parempi tarjolla? Miten välit ihmisiin ovat menneet poikki? Onko sairaudelle mahdollista tehdä edes jotain pientä mikä parantais sun oloa?
Sun ei tarvitse elää noin. Sä voit itse tehdä pieniä päätöksiä ja tekoja jota vähitellen vievät sut parempaan suuntaan. Ihan heti ei kuuta kannata taivaalta tavoitella, tuo on hieman pitempi prosessi. Mutta se lähtee siitä että päätät itse tehdä jotain pientä toisin kuin ennen.
Itsensä vihaaminen ja sääliminen vievät hirmusti energiaa jonka vois käyttää paremminkin.
Tervetuloa joukkoon. Perustetaan kerho.
Normipäivä. Älä ota sitä niin vakavasti. Elämä loppuu kyllä aikanaan.
Itse (en ole ap) olen alkanut näkemään positiivisia merkkejä siitä, että kehoni on pettämässä lopullisesti, etenkin sydän tuntuu oireilevan sillain että olen varovaisen toiveikas että kohta tulee aamu kun en enää herää. Ei ilmeisesti tarvitse päättää omia päiviään kun vihdoin keho suostuu yhteistyöhön asiassa. Toivottavasti ei tarvitse enää kauaa odottaa.
Sama, velkaa, yksinäisyyttä ja samaa päivästä toiseen.
Voisko sukulaiset aktivoitua tukemaan. Ehkä yö helpottaa jos on rauhaa, jos päivällä on liikaa juttuja ajatuksissa eikä halua kohdata liikaa.
Smile, though your heart is aching
Smile, even though its breaking
When there are clouds in the sky
youll get by
If you smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
Youll see the sun come shining through
for you
Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
Thats the time you must keep on trying
Smile whats the use of crying
Youll find that life is still worthwhile
If youll just
Smile
Itsekin odotan vain kuolemaa. Odottavan aika on vain pitkä.
Asiat, jotka voi muuttaa, kannattaa muuttaa. Asiat, joita ei voi muuttaa, pitää oppia hyväksymään.
sama täällä. Elämä ei oikein koskaan järjestynyt. Olen muuttanut 10 kertaa, vaihtanut asioita, elänyt jo useita elämiä. Mikään ei muutu ja kaipuu on suuri. Elämä ei koskaan järjestynyt kuten on tapana sanoa.
Mäki haluun pois mutta en oo löytänyt vielä varma tapa.
Vierailija kirjoitti:
Asiat, jotka voi muuttaa, kannattaa muuttaa. Asiat, joita ei voi muuttaa, pitää oppia hyväksymään.
Voinneet muuttua joko parempaan tai huonompaan kun aloitus 3 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
sama täällä. Elämä ei oikein koskaan järjestynyt. Olen muuttanut 10 kertaa, vaihtanut asioita, elänyt jo useita elämiä. Mikään ei muutu ja kaipuu on suuri. Elämä ei koskaan järjestynyt kuten on tapana sanoa.
Mäki haluun pois mutta en oo löytänyt vielä varma tapa.
Kaulavaltimo auki, ei kestä kiittää.
Ala tekemään muutoksi parantaaksesi elämääsi tai mene tokmannista hakemaan köyttä.