Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monesta kaljasta tulet känniiin?

Vierailija
03.08.2022 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jsokus 1 joskus 8 (harvinaista kyllä join viikonloppuna 8 enkä ollut omasta mielestäni vielä edes humalassa)

Vierailija
2/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä. En jaksa niin paljon juoda, joten juon väkeviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä. Tosin kalja niin pahaa etten ole eläissäni juonut kuin kerran yhden kaljan.

Vierailija
4/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Eilen join kymmenen, enkä saanut edes kunnon humalaa aikaan. Juon mieluummin väkeviä.

Vierailija
5/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu juomatahdista. En yleensä jaksa juoda olutta niin nopeasti, että tulisin humalaan, mutta viisi tuoppia baarissa mennyt joskus niin, että olen selkeästi humalassa. Väkeviä tykkään ottaa muutenkin, niin tuntuukin jossain, niissä jo pari riittää kivaan oloon, jota oluella ei tule millään.

Vierailija
6/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oluesta tule känniin kun keho polttaa nopeammin alkoholia kuin mitä sitä on oluessa. Poikkeuksena tietenkin poikkeukset, mutta normaali III-olut ei toimi humaltumistarkoitukseen. Ellei sitten juo 10+ olutta kymmenessä minuutissa, mutta tässä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
7/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas alkaa jo tuntua. On kyllä harvinaista että

joisin enemmän kuin yhden.

Vierailija
8/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tule känniin minä menen känniin, "jo yhdestä kirjoitusvirhreestä".

Vierailija
9/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo olutta.

Vierailija
10/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kokeillut koska vihaan kaljaa. Breezereitä tms tarvin pari-kolme ja olen kännissä.

Vierailija
11/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ajatellut mutta kyllä se kahdeksan jälkeen alkaa tuntua pikku hiprakka ja noin ehkä kahdentoista kieppeillä enemmän.. riippuu tietysti tahdista.. joskus kun pitkän kaavan mukaan mennään niin kyllä se parisen kymmentäki menee eikä edes oo konttauskunnossa

Vierailija
12/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo olutta.

Tässä kysytään kaljan juonnista. Kuinka kaljasta voi tulla känniin, sitä en tajunnut. Kaljahan ei ole sama kuin olut.

Vierailija
13/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oluesta tule känniin kun keho polttaa nopeammin alkoholia kuin mitä sitä on oluessa. Poikkeuksena tietenkin poikkeukset, mutta normaali III-olut ei toimi humaltumistarkoitukseen. Ellei sitten juo 10+ olutta kymmenessä minuutissa, mutta tässä ei ole mitään järkeä.

Kyllä se toimii, jos ei ole alkkiksen toleranssia. Itse tulen hiprakkaan yhdestä tai max. kahdesta annoksesta, koska en normaalisti juo ollenkaan.