Jos saisit muuttaa yhden asian itsessäsi niin mikä se olisi?
Kommentit (29)
Vyöräröstä 20 cm pois ja voisin olla vähän vähemmän sosiaalisesti kömpelö.
haluisin itseluottamusta ja olla terve. noista kai se terveys olisi parempi
Haluaisin ettei kokoajan väsyttäisi.
Olen ollut väsynyt teinistä saakka, kohta 15v. Olen väsynyt työttömänä, opiskelijana, työssäkäyvänä, lihavana, laihana, unettomana ja yöunet nukkuvana, päiväunilla ja iman, liikuntaa harrastaessa ja liikkumattomana, vegenä ja syötyäni lihaa, ihmisten seurassa ja yksinäisenä.
Aaargh. Ainut mitä avuksi tarjotaan on ketipinori.
Onpa naisilla pinnallisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ettei kokoajan väsyttäisi.
Olen ollut väsynyt teinistä saakka, kohta 15v. Olen väsynyt työttömänä, opiskelijana, työssäkäyvänä, lihavana, laihana, unettomana ja yöunet nukkuvana, päiväunilla ja iman, liikuntaa harrastaessa ja liikkumattomana, vegenä ja syötyäni lihaa, ihmisten seurassa ja yksinäisenä.
Aaargh. Ainut mitä avuksi tarjotaan on ketipinori.
Joo, ja ketipinor väsyttää! Toki voi auttaa unettomuuteen, mutta se ei taida olla sun ongelma, jos oot väsynyt vaikka nukkuisit hyvin.
Mielikuvitustyttöystäväni on alkanut hieman vanhaantua, olisi ihan kiva jos hän rikastuisi samassa suhteessa ettei tarvitsisi mennä töihin ja saisi pidettyä tämän ihanan vaivalla syödyn bodynsa yllä
Haluaisin, että olisin itsevarmempi.
Haluaisin osata arvioida paremmin, koska on muutoksen aika, ja kohdata se rohkeammin.
Olen aina yrittänyt aivan viimeiseen asti parantaa ja ylläpitää asioita, joista jälkikäteen katsottuna ei olisi kuitenkaan tullut mitään. Olen jäänyt vuosikausiksi vuokrakämppään, jossa oli jatkuvasti ongelmia, olen jatkanut opintoja, jotka tiesin jo kannattamattomiksi, olen tekohengittänyt ystävyyssuhteita, jotka eivät tehneet hyvää kummallekaan osapuolelle, olen jäänyt työpaikkoihin oman terveyteni uhraten, olen pysynyt parisuhteissa, joilla ei ollut oikeasti tulevaisuutta jne. Olen ajatellut, että sitkeys ja sitoutuneisuus ovat hyveitä, mutta olen myös sekoittanut ne jääräpäiseen tosiasioiden kieltämiseen ja muutoksen pelkoon.
Tämän asian haluaisin itsessäni muuttaa.
Olisin mielelläni normaali- enkä persjalkainen.