Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko on veronpalautukset tilillä?

Vierailija
03.08.2022 |

Mulla ei vielä näy ja käyttötarkoitus odottelee rahoja...

Kommentit (22)

Vierailija
2/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykysysteemi on kyllä ihan superhuono, kun ei tiedä koska veronpalautukset maksetaan. Yritin omaverosta sitä tietoa etsiä, mutta ei sitä kerrota sielläkään.

Uudistus oli surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee syyskuussa

Vierailija
4/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näky jo kuudelta aamulla. Nordean pankki.

Vierailija
5/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi heti aamusta.

Vierailija
6/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

425e tuli tilille tänään. En tehnyt korjauksi verokorttiin, aikaisempina vuosina kun olen tehnty korjauksia niin palautu tullut vasta syyskuussa.

Hankin viime vuonna palkankorotuksen takia uuden verokortin ja laitoin siihen jo köaikki vähennykset, siksi ei tarvinnut korjata.

Vierailija
7/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12.00.01 tulee kaikkien tilille. Varma tieto, mutta älä vaan katso vielä 11.59.59 ei  näy vielä silloin. 😎👍

Vierailija
8/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nykysysteemi on kyllä ihan superhuono, kun ei tiedä koska veronpalautukset maksetaan. Yritin omaverosta sitä tietoa etsiä, mutta ei sitä kerrota sielläkään.

Uudistus oli surkea.

Aika outoa, kyllä mulla ainakin oli ihan siinä verotuspäätöksessä summan vieressä se maksupäivä

Vierailija
9/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy. OP.

Miksi ihmeessä ne veronpalautukset pitää maksaa joskus epämääräisesti päivän aikana? Ei nyt luulisi nykyisillä tietojärjestelmillä olevan liian vaikeaa maksaa ne kaikki heti vuorokauden vaihtuessa, kuten yleensäkin kaikki maksut, kuten palkka (tai no, ei tosin Helsingin kaupungilla ....) Onko verottaja antanut tähän mitään perustelua?

Vierailija
10/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudistus oli surkea.

Aika outoa, kyllä mulla ainakin oli ihan siinä verotuspäätöksessä summan vieressä se maksupäivä

Mutta se on ilmeisesti voinutkin siirtyä se päivämäärä, ilman että Verohallitus on välttämättä ilmoittanut siitä mitään.

"– Jos veronpalautus ei näy tilillä heti aamulla, tilin saldo kannattaa tarkistaa uudestaan iltapäivän puolella. Jos rahat eivät sittenkään näy tilillä, veronpalautusten maksupäivä on voinut siirtyä, ylitarkastaja Juha Villman Verohallinnosta sanoo tiedotteessa."

Eli palautus voi tulla tänään joskus päivän aikana tai olla tulematta, jos verottaja onkin päättänyt jostain syystä siirtää maksupäivää. 

Vierailija
11/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi. Siirsin just ne säästötilille, hurjat 700e.

Vierailija
12/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudistus oli surkea.

Mulla ei, lukee vain, että "verohallinto ilmoittaa päivän myöhemmin" ja mitään muuta infoa ei ole. Sama juttu ollut joka vuosi tän uudistuksen jälkeen, että verohallinto ei sitä päivää ilmoita. En tehnyt mitään muutoksia.

Vierailija
13/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet korjannut veroilmoitusta, tulee vasta myöhemmin. Myös puolison korjaus veroilmoitukseensa voi vaikuttaa sinun veronpalautuksesi päivämäärään. Itse saan syyskuussa.

Vierailija
14/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy vielä.

Vierailija
15/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, käytän ne maksullisiin naisiin.

Vierailija
16/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut.Palutus on vain 38 e.

Vierailija
17/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy. OP.

Miksi ihmeessä ne veronpalautukset pitää maksaa joskus epämääräisesti päivän aikana? Ei nyt luulisi nykyisillä tietojärjestelmillä olevan liian vaikeaa maksaa ne kaikki heti vuorokauden vaihtuessa, kuten yleensäkin kaikki maksut, kuten palkka (tai no, ei tosin Helsingin kaupungilla ....) Onko verottaja antanut tähän mitään perustelua?

Haloo, pankit sen maksuliikenteen hoitaa. Niistä se on kiinni, niiden siirtoaikatauluista.

Ja maksupäivä lukee verotuspäätöksessä.

Vierailija
18/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa varmaan näkyy.

Vierailija
19/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet korjannut veroilmoitusta, tulee vasta myöhemmin. Myös puolison korjaus veroilmoitukseensa voi vaikuttaa sinun veronpalautuksesi päivämäärään. Itse saan syyskuussa.

Myös palkanmaksaja tai muu sivullisilmoittaja on voinut ilmoittaa puolestasi tietoa jonka vuoksi maksupäivä siirtyy.

Vierailija
20/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi