Terassilla tavatusta miehestä
Tuli tuossa istuttua kaverin ja muutaman muun kanssa iltaa kaupungilla terassilla.
Yksi mies tuli sitten kanssani juttusille. Hyvin nopeasti toin ilmi, että olen onnellisessa parisuhteessa. Ja ei, puolisoni ei ollut kanssani terassilla. Hän kovasti tätä ihmetteli ja kummasteli. Jos olisin hänen puolisonsa niin ei päästäisi minua yksin oluelle.
En tiedä mitä yritti, mutta miten muka on kohteliaisuus ettei päästä toista yksin terassille?
Hyvä mies, jos tuo on tapasi lähestyä naisia niin suosittelen miettimään uudelleen.
Kommentit (18)
No iskeähän tuo yritti, tyhmäkö olet. Yritti mielistellä, että niin oot nätti, ettei päästäisi sinua toisten iskettäväksi terdelle, jos olisit hänen naisensa.
Mustasukkainen, joka ei usko, että uskollinenkin voi olla. Ihan omasta halusta. Hän tuskin on, vaan aina "vietävissä".
Vierailija kirjoitti:
No iskeähän tuo yritti, tyhmäkö olet. Yritti mielistellä, että niin oot nätti, ettei päästäisi sinua toisten iskettäväksi terdelle, jos olisit hänen naisensa.
Onnistui samalla vaikuttamaan kontrolloivalta häröltä, josta kannattaa pysyä tosi kaukana.
Mutta oli tosi alfa! Jos olisit sinkku niin märäksihän tuo olis vetänyt.
Valitettavasti noita ihmisiä löytyy niin miehistä, kuin naisistakin, jotka eivät puolisoitaan mihinkään päästä. Ainakaan ilman hirveää draamaa.
Mitä tuossa nyt ihmeellistä oli, samaa skeidaa eri muodoissa sitä aina kuulee. Uskotaan kyllä, että oot kaunis, ei sitä tarvi täällä todistella.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli sinun mielestäsi kaikki muut miehet paitsi sinä ovat "tosi alfoja", tai vaihtoehtoisesti jokainen mies, joka uskaltaa puhua naisille?
Mitään muuta infoahan ap ei tilanteesta antanut. Ulkonäöstä tai muista ominaisuuksista ei kerrottu mitään.
Vai... onko niin, että sinun mielestäsi kontrolloivuus = alfuus?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa nyt ihmeellistä oli, samaa skeidaa eri muodoissa sitä aina kuulee. Uskotaan kyllä, että oot kaunis, ei sitä tarvi täällä todistella.
Mä en ainakaan ole kaunis ja saan siksi vain huonoja iskuyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli sinun mielestäsi kaikki muut miehet paitsi sinä ovat "tosi alfoja", tai vaihtoehtoisesti jokainen mies, joka uskaltaa puhua naisille?
Mitään muuta infoahan ap ei tilanteesta antanut. Ulkonäöstä tai muista ominaisuuksista ei kerrottu mitään.
Ei se ole kontrollointia vaan itsevarmuutta ja sitä että tietää mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä spedet sinkkuinakin naurettiin ulos tilanteesta. Ei noita voi vakavissaan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kontrollointia vaan itsevarmuutta ja sitä että tietää mitä haluaa.
Itsevarmuutta on tulla iskemään (ja olla lannistumatta pakeista niin, että uskaltaa lähestyä taas seuraavaa naista), mutta "en päästäisi sua mihinkään, jos oisit mun vaimo!" on kontrollointia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastasit ku sanoi tuon?
No onneks ei ole hänen päätettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan skeidaa. Kuka muka tuollaiseen lähtee mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Kun olen nähnyt, että kuinka moni nainen antaa pienessäkin kännissä, niin en minäkään päästäisi.
Ja minä olen huomannut kuinka jopa tutut miehet (joiden vaimotkin ovat tuttujani) tarjoavat ihan avoimesti itseänsä baareissa eroni jälkeen. Valehtelematta kymmenet miehet ovat vuosien saatossa tunteneet juttelemaan ja kertoneet halustaan jättää perheensä jos minä kumppaniksi hyväksyn. Tätä on sattunut muillekin sinkkuystävilleni, ei yksin minulle. Pahimmilla on vaimo samassa baarissa.
Nyt olen asiaan tottunutta ohitan tilanteet suvereenisti, mutta eron jälkeen heidän toimintansa järkytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei niin nätit ja huonolla itsetunnolla varustetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei niin nätit ja huonolla itsetunnolla varustetut.
Juurikin näin. Vähän kuin leijonatkin yrittää pyydystää sen pienimmän tai heikoimmat, niin ihan samat lainalaisuudet pätee tähän "metsästämiseen".
Yritetään sitä, joka nähdään helpoimpana. Eri juttu silloin, jos oikeasti ihastutaan ja halutaan parisuhdetta. Mutta ei silloin noin typeriä puhuta vaan halutaan tehdä oikeasti vaikutus. Ja jokainen järkimies tietää, että vaikutusta ei tehdä kertomalla, että mun kanssa ollessa et pääse mihinkään.
M38
No ei ollut kilttimies.