Minkä ikäisenä aloit masturboimaan?
Itse tiedän masturboineeni 4-5 vuotiaana, ja sain tuolloin jo orgasmejakin... normaalia?
Kommentit (10)
Mites nykyään menee? Orkkuja piisaa?
ihan vaivattomasti on orkkuja tullut yhdynnässä 15 vuoden iästä lähtien. Joskus herään automaattiorgasmeihin syvästäkin unesta.
Itse ajattelin aina, että mua " pimpattaa" . :-)))) Se tuntui mukavalta!
Sain elämäni ensimmäisen orgasmin mieheni kanssa yhdynnässä 25-vuotiaana ja sen jälkeen alkoi " itsetutkiskelu" . Ei tule kyllä kauhean usein harrastettua...
Ap, en tiedä sinun tilanteestasi, mutta mulla tosiaan oli takana seksuaalinen hyväksikäyttö, jota esiintyi minun ollessani 4-vuotias. Mutta toisaalta tiedän ystäviäni, jotka ovat aloittaneet myös ennen kouluunmenoa, mutta joilla ei ole mitään tuollaista historiassaan. Eli sanoisin, että kyllä sinä muistaisit jos jotain sellaista olisi. Minä muistan aika selvästi asiat, vaikka olin vain 4v.
Seksuaalisesti olen hyvin aktiivinen, kai sitä jo pienenä sen tajusi :D
ei halunnut harrastaa seksiä.
Olen aina ihmetellyt, kun suositellaan suihkua masturbointiin, sillä en ole kokenut sitä mitenkään aistillisena, vaan nyt kokeilin pitkästä aikaa uudestaan ja laukesin VÄLITTÖMÄSTI! Se oli aivan käsittämätöntä!
Suiku oli ihan pikkasen päällä ja laitoin hieromasuihkun päälle ja avot.
Luulen että se liittyi vanhempien eroon ja turvattomuuteen. Sain aina unen unnutuksen jälkeen..
4-6-vuotias kuulostaa tosi nuorelta, jos siis kyseessä on tyttö.
35 v.