Minkä tv-sarjan miljöössä ja kulisseissa haluaisit asua jos ne olisivat oikeita ja siihen olisi mahdollisuus?
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Saako vastata elokuvan? Harry Potter -maailmassa :D <3
Tämä!!! Mihin tupaan muuten kuulut? Itse olen Korpinkynsi.
Lapsuusaikojeni suosikki, tuo Halinallejen temmellyskenttä, iki-ihana Halimaa 😍
Ashtonin perhe, Kahden kerroksen väkeä, Belgravia,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään testiä (sellaisiakin varmaan on:D), mutta luulisin olevani kans Korpinkynsi. Se tupa tuntuu vain omimmalta :D olispa kiva olla nyt Tylypahkassa, pyytäisin sut mukaan Tylyahoon kermakaljalle. Ja sitten vähän treenaamaan huispausta Tylypahkan pihamaille.
Hercule Poirot'n art deco -talo kalusteineen (jotka tosin välillä vaihtuivat). Sijainti Lontoossa saisi olla keskeisempi, mutta ei oikea paikka huonokaan ole.
Voisin asua Nanny-sarjan hulppeassa talossa palvelijoilla.
James Herriotin tv-versioissa on ihanan idyllinen englantilaiskylä ja upeat maisemat ympärillä. Sinne voisin muuttaa!
Frasierin luo voisin muuttaa ilomielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään testiä (sellaisiakin varmaan on:D), mutta luulisin olevani kans Korpinkynsi. Se tupa tuntuu vain omimmalta :D olispa kiva olla nyt Tylypahkassa, pyytäisin sut mukaan Tylyahoon kermakaljalle. Ja sitten vähän treenaamaan huispausta Tylypahkan pihamaille.
Ihanaa, kelpaisi! :D
Siskoni on noita, vanha tunnelmallinen talo San Franciscossa. Ei mielellään kuitenkaan demoneja ja muita sarjan örkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontio ja Parmas
Muuta Valkeakoskelle.
Onko sama asia? On ja ei. Kävelen usein siitä "poliisiaseman" ohi, kovin on hiljaista. Toijalasta pendelöivät ihmiset eivät ole Hurttia. Terveyskeskuksen työntekijät ovat ammattimaisia ja hillittyjä. Kuka viilettää ikinä siellä nakkena, lähimpänä oon varmaan mä ite. Ainoa satarosenttinen yhteys oikean ja fiktiivisen Valkeakosken välillä on se, että Hakalle ei vittuilla. Mokkapirtissä en ole vielä käynyt, tuskin siellä soi proge ja myy Raku.
Vierailija kirjoitti:
Taivaan pilarit britti sarja. Yksi parhaimmista sarjoista koskaan.
Kirja oli myös huikea. Suosittelen.
Heartland
Tai harry potter