40v miehet haluaa lapsia?
Ihmetyttää kun joissain deittiprofiileissa 40v miehet, yli tai vähän ali, haluavat lapsia. Tai joillain lukee "en ole varma". Ihmetyttää, miksi vielä tuon ikäisinä eka lapsi, luulis et ois ne tehty jo. Ja vielä enemmän ihmettelen, kun tulee tällaiselta tykkäystä minun profiiliin, jonka profiilissa lukee iän lisäksi (parasta ennen päiväys alkaa olla mennyt kohdallani) etten niitä halua. Eikö miehet tiedosta, että naisen hedelmällisyys laskee 35v jälkeen, ja niin miehelläkin jossian määrin. Ja miks laitetaan tykkäystä, jos profiilissa lukee ettei niitä halua ja toinen haluaa? Vai eikö sit ole tosissaan lapsiasian kanssa tai sitten ei öue profiileja
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa varsinaisesti haluavat lapsia mutta eivät halua sulkea pois ettei sen vuoksi jää se nuori nainen saamatta mistä haaveilevat.
Juuri näin. Tai vielä pykälän enemmän laskelmoiden: ajattelevat saavansa paremmasta valikoimasta ja pidemmäksi aikaa sitoutuneen nuoren puolison.
Lapsi on vain väline tavoitteen saavuttamiseksi tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi MIES haluaisi 35v vanhan ämmän?
kai siihen joku 60v mies saattaa tyytyä
Miksi nainen ottaisi isänsä ikäisen miehen?
ottihan Jenni ja johannakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38-42 v mies on vain 6-10 v vanhempi kuin miehet keskimäärin isäksi tullessaan Suomessa. Sikäli palstan suhtautuminen on hieman huvittavaa, eri ääni olisi jos 36-40 v lapseton nainen (6-10 v keskiarvoa vanhempi) vielä etsisi isäehdokasta noista sovelluksista :D tulis, että "vielä ehtii, tsemppiä sisko!" mutta se sopiva vastinkappale, ikäisensä lapseton mies kun toivoo suhdetta, missä saada lapsia niin ollaan, että mitä hel vet tiä XD ja varsinkin jos vielä tykkää jonkun itseään nuoremman profiilista. Sitähän se lapseton nainen ei varmaan tekisi.
mamma itsekin
Varmaan johtuu siitä että nainen ne lapset usein saa hoitaa, mies on usein vain lasten haluaja. Ja vanha mies, joka elänyt itsekästä elämää ei vaikuta tasa-arvoiselta kumppanilta, vaikka suomalainen nainen kyllä maksaa kulut puoliksi. Jaksaako hoitaa sitä lasta siis yhtään kun tajuaa ettei se ollutkaan elämän täyttymys vaan käy ihan työstä, vanhoilla päivillään, kun voisi viettää rentoa loppuelämää vaihtoehtoisesti. Ehkä sopii niin että palkkaa isoilla tuloillaan sen lapsenvahdin. Parasta olla niitä isoja tuloja ja vakautta sitten. Sekään ei ole itsestään selvää nykyisin.
Onko se nyt naiseltakaan paras lähtökohta hankkia lapsia jos sen hoitaminen, joskus jopa ihan yksinkin, on niin vastenmielinen ajatus? Ei kaikkien ihan oikeasti ole pakko tehdä lapsia vaikka kuvittelisikin olevansa jostain syystä mitä paras esikuva lapsoselle. Toki kuvanlaiset "esikuva"-äidit eivät tätä ajatusta hyväksy.
Se, että miehellä ei ole lapsia vielä 40 v ei tarkoita, että mies olisi elänyt itsekästä elämää toivomatta lapsia sen todennäköisemmin kuin se lapseton nainenkaan. Miksi sellainen ihminen yht'äkkiä haluaisi lapsen sitten 40-vuotiaanakaan? Pitäisin todennäköisempänä, että miehen tai naisen tapauksessa, molemmissa, on lykätty yritystä koska perheen perustamiselle ei ole ollut sopivia olosuhteita tai riittäviä resursseja aiemmin.
Nelikymppinen vauvakuumeilija ei ole sen itsekkäämpi kuin nuorempikaan ja täytyy todeta, että mahdollisen tulevan lapsen vanhempien parisuhde kestää todennäköisemmin jos he ovat keskenään saman ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies, joka on uhrannut kaksi ja kolmekymppiset työntekoon ja kuntoiluun. Nyt haluan lapsia 15-20 vuotta nuoremman naisen kanssa ja heitähän riittää jonoksi saakka. Naisten elämän paras aika on 18-27v, kun taas miehillä se on 30-50v. Nyt näin nelikymppisenä olen katu-uskottovampi, varakkaampi, lihaksikkaampi yms. Minulta löytyy hieno penthouse Helsingistä, Land Rover vm 2021 ja muita assetteja sekä olen matkustellut paljon ulkomaille ja deittailut eksoottisten naisien kanssa.
Jos mittarina on vaikkapa naisen henkinen hyvinvointi niin naisen elämän parempi aika alkaa keskimäärin 30 v (ehkä sattumaa, että naiset saavat keskimäärin sen ikäisinä ensimmäisen lapsensa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38-42 v mies on vain 6-10 v vanhempi kuin miehet keskimäärin isäksi tullessaan Suomessa. Sikäli palstan suhtautuminen on hieman huvittavaa, eri ääni olisi jos 36-40 v lapseton nainen (6-10 v keskiarvoa vanhempi) vielä etsisi isäehdokasta noista sovelluksista :D tulis, että "vielä ehtii, tsemppiä sisko!" mutta se sopiva vastinkappale, ikäisensä lapseton mies kun toivoo suhdetta, missä saada lapsia niin ollaan, että mitä hel vet tiä XD ja varsinkin jos vielä tykkää jonkun itseään nuoremman profiilista. Sitähän se lapseton nainen ei varmaan tekisi.
mamma itsekin
Jep, ilmeisesti av-mammat suosittavat tälle lapsettomalle naiselle mieluummin eroiskää koska oman ikäiset ja yhtä lapsettomat miehet on jotenkin epäilyttäviä. Miksi sillä ei ole vielä lasta tuon ikäisenä. Siinä on varmasti jotain vikaa... :D
Rakas vaimo ei voi saada lapsia, minussa on siis jotain epäilyttävää jos en jätä häntä ja etsi toista pian.
Pidetään mielessä
Kaksi kaveriani tulivat ensimmäistä kertaa isiksi, toinen 42- ja toinen 48-vuotiaana. Kävisivät molemmat 10 vuotta nuoremmasta. Vaimot luonnollisesti nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa saada lapsi 40-43 vuotiaana? Ehkä sitä sopivaa ei ole osunut kohdalle aikaisemmin. Mekin yritettiin lasta kun olin 28 ja mies 33, onnistui vasta kun olimme 37 ja 42. Ei se aina ole halusta kiinni.
Siinä on se ero, että te olitte parisuhteessa. Miehesi on normaali mies, jolla on normaali parisuhdetausta. Ei nelikymppinen vanhapoika, jolla ei ole edes kokemusta parisuhteesta.
Mielenkiintoista kuinka palstan miesvihaajat saapuivat jälleen kertomaan asioita miehistä, ja miten miehet ajattelevat.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies, joka on uhrannut kaksi ja kolmekymppiset työntekoon ja kuntoiluun. Nyt haluan lapsia 15-20 vuotta nuoremman naisen kanssa ja heitähän riittää jonoksi saakka. Naisten elämän paras aika on 18-27v, kun taas miehillä se on 30-50v. Nyt näin nelikymppisenä olen katu-uskottovampi, varakkaampi, lihaksikkaampi yms. Minulta löytyy hieno penthouse Helsingistä, Land Rover vm 2021 ja muita assetteja sekä olen matkustellut paljon ulkomaille ja deittailut eksoottisten naisien kanssa.
Jos mittarina on vaikkapa naisen henkinen hyvinvointi niin naisen elämän parempi aika alkaa keskimäärin 30 v (ehkä sattumaa, että naiset saavat keskimäärin sen ikäisinä ensimmäisen lapsensa)
Käytin mittarina naisen fyysistä terveyttä ja ulkonäköä, kuten me kaikki miehet teemme. Tarjoan parikymppiselle naiselle mahdollisuuden täyttää elämänsä unelman kotiäitinä varakkaan miehen kanssa, joka pystyy elättämään koko perheen.
Kyllä se miehenkin ulkonäön parasta ennen on samanikäisenä kuin naisella. Anteeksi nyt vain, mutta edes George Clooney -tyyppisesti vanhentuneet miehet eivät kiinnosta eniten itseään nuorempia naisia ulkonäön ansiosta. Toki lapset perivät vanhempiensa ulkonäön, mutta keski-ikäinen mies voisi huomioida myös miltä vanhemmiksi haluavat ovat näyttäneet nuorempina. Katsos, ikähän ei lapselle sellaisenaan periydy.
Pitääpä alkaa miettiä lastentekoa.🙂
Minkä hmeen takia tuo kenlelekään kuuluu?
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin mittarina naisen fyysistä terveyttä ja ulkonäköä, kuten me kaikki miehet teemme. Tarjoan parikymppiselle naiselle mahdollisuuden täyttää elämänsä unelman kotiäitinä varakkaan miehen kanssa, joka pystyy elättämään koko perheen.
Kyllä se miehenkin ulkonäön parasta ennen on samanikäisenä kuin naisella. Anteeksi nyt vain, mutta edes George Clooney -tyyppisesti vanhentuneet miehet eivät kiinnosta eniten itseään nuorempia naisia ulkonäön ansiosta. Toki lapset perivät vanhempiensa ulkonäön, mutta keski-ikäinen mies voisi huomioida myös miltä vanhemmiksi haluavat ovat näyttäneet nuorempina. Katsos, ikähän ei lapselle sellaisenaan periydy.
https://starecat.com/content/wp-content/uploads/top-gun-actors-1986-vs-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satusetä on saapunut palstalle
Kyllä minä tiedän tuollaisia miehiä, joten ei välttämättä ole satusetä. Kuulostaa ihan eksältä, tosin hänellä ei ole Land Roveria. Seurustella hän ei missään nimessä halunnut lapsia, mutta eron jälkeen löysi juurikin 15 vuotta nuoremman ja heti alkoi lapsentekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän tuollaisia miehiä, joten ei välttämättä ole satusetä. Kuulostaa ihan eksältä, tosin hänellä ei ole Land Roveria. Seurustella hän ei missään nimessä halunnut lapsia, mutta eron jälkeen löysi juurikin 15 vuotta nuoremman ja heti alkoi lapsentekoon.
Mun faijalla on 5 exää ja 6 lasta.
Kaikki aina nuoremman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli sinua. Mitähän ihmettä noiden naisten päässä liikkuu?
Ei tulisi mieleenkään itse naisena toimia noin, mutta nähtävästi naisissa on olemassa oma alaluokkansa niille, joita vanhemmat miehet ja niille porsiminen kiinnostaa.
Miksi säälit minua? Olin naisen #3 lapsi.
Pääsee muuten helpommalla kun ei tarvitse pitää vanhempiinsa mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
yes we can
Tuo on se syy, ainut syy: pitää vakuutella kavereille että vielä lähtee. Vaikka sitten neulalla kiveksestä kaivaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://starecat.com/content/wp-content/uploads/top-gun-actors-1986-vs-…
Mitä kuvittelet yhden esimerkin todistavan? Laitapa tuohon Cruisen viereen vaikka saman ikäinen Demi Moore.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin deittipalvelussa miehen, jolla on kuusi lasta ja ei saman naisen kanssa. Kyllä loppui innostui samantien vaikka kuulosti muuten tosi mukavalta mieheltä, mutta olihan tuo varoitus.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä mies alkaa tajuta, että normaaleilla miehillä on lapset peruskoulussa.
Näille ikääntyville tulee hätä näyttää että niiden värkki toimii, vaikkei oikeasti toimisikaan.
Ketjusta on hävitetty puolet viesteistä, mutta nämä jäävät aina.
Eikä palstalla ole miesvihaa.
Tuskinpa varsinaisesti haluavat lapsia mutta eivät halua sulkea pois ettei sen vuoksi jää se nuori nainen saamatta mistä haaveilevat.