Oletko koskaan pieraissut vahingossa julkisella paikalla niin että ihmiset ovat oikein kääntyneet katsomaan? Vertaistukea kaivataan
Oikeasti kuolen häpeään enkä halua enää poistua kotoa 😭
Kommentit (23)
En minä mutta lapseni. Seistiin kassalla ja taapero päästi valtavan paukun. Myyjä ei nähnyt taaperoa sieltä kassan takaa ja luuli, että minä siinä kaasuttelen. Myyjän ilme oli tyrmistyneen järkyttynyt.
Yliopiston pihalla kävelin proffan perässä. Hän ei huomannut minua ja pöräytti yksk kaks pierun.
En sanonut mitään, naureskelin äänettömästi. Kävelin hetken päästä hänen ohitseen. Tuskin jäi pohtimaan olinko huomannut vai en.
Kaupassa nolostui toinen asiakas. Itse jatkoin pokkana menoani. Mitäs sitä turhaan häpeämään.
En vahingossa, mutta tahallaan sprägäilen tämän tästä. Aina se naurattaa ihmisiä, joten en ole nähnyt syytä lopettaa.
Taidemuseossa. Ihan perusnäyttelyä olin katsomassa, ei kauheesti muuta porukkaa, mutta jonkin verran. Samoin turisteja. Syömäni rusinakiisseli kehitti paljon kaasua, jota yritin pitkään ja viimeiseen asti pidätellä puristamalla perseellä ja kiemurtelemalla. Sitten se paine vaan kävi ylivoimaiseksi ja valtavan pitkä ja rätisevä pieru pamahti ilmoille. Se oikeesti kuulosti laukaukselta ja kaikui isossa tilassa. Helpotti ja hävetti. Greetings from Finland vaan kaikille. Taide on elämys.
Opiskelin urheiluhierojaksi ja kurssilla istuttiin kaikki vierekkäin seuraamassa hierontaopetusta ja taisin nostaa jalkani ylös jolloin pääsi sellainen kertapaukku. Vieressä istuva mies kääntyi katsomaan mutta itse esitin kuin tuota ei olisi tapahtunut. Luojan kiitos oli kyse vain kertapaukusta koska muuten olisin paljastunut täysin.
Vatsataudin jälkeen minulle sattuu vahinkopieruja, kun vatsa on täynnä kaasua. Pahiten muistan paukkuneeni Kyproksella arkeologisella alueella, jossa pamaukset kaikuivat ja ihmiset tuijottivat.
Useinkin. Yleensä nostan samalla vasenta jalkaa ja oikealla kädellä käännän kaasukahvaa.
Sannan äidiltä pääsi kerran sellainen marina. Aika huono juttu meille suomalaisille.
Ärtyvä suoli joten arkipäivää, viimeeksi rutisi persus prismassa kun valkkasin salaattia. Kuului semmoinen repeävän kankaan ääni ja tokaisin "au!" kun tuntui että peffa repesi. Mies ei enää halua kanssa kauppaan :D
Vierailija kirjoitti:
Taidemuseossa. Ihan perusnäyttelyä olin katsomassa, ei kauheesti muuta porukkaa, mutta jonkin verran. Samoin turisteja. Syömäni rusinakiisseli kehitti paljon kaasua, jota yritin pitkään ja viimeiseen asti pidätellä puristamalla perseellä ja kiemurtelemalla. Sitten se paine vaan kävi ylivoimaiseksi ja valtavan pitkä ja rätisevä pieru pamahti ilmoille. Se oikeesti kuulosti laukaukselta ja kaikui isossa tilassa. Helpotti ja hävetti. Greetings from Finland vaan kaikille. Taide on elämys.
En minä mutta kaveri. Olimme valtavassa museossa, jossa katto oli varmaan 10 metrin korkeudessa. Kaveri ei ulkomailla löytänyt oikein laktoosivaivoihin sopivaa ruokaa ja vetäytyikin eriöön. Konsertti vain kajahteli muhkeasti akustoidun tilan seinistä. Emme jääneet kovin pitkäksi aikaa ihastelemaan teoksia sen jälkeen.
Kyllä se ensimmäiset pari vuotta vitutti ja oli masennusta ja apatiaa. Mutta nyt se on enää yks ruskea raita elämän räsymatossa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä jäi kiinnostamaan, oliko tapahtumapaikka kuitenkin Suomi vai söitkö rusinakiisseliä ulkomailla. Edellämainitussa tilanteessa turistien tunnelmat ovat saattaneet olla WTF, Welcome to Finland.
Tämä tapahtui joskus 1960/70 lukujen vaihteessa. Koulussamme oli tapana marsittaa koko porukka juhlasaliin aamuhartauteen.
Kuri oli kova, eika salissa saanut hiiskahtakaan.
Yhtenä aamuna joltain pääsi kaikuva pieru
Oli siinä 4-satapäisellä joukolla naurussa pitelemistä, eikä se oikein onnistunutkaan😂
Anna kun arvaan. Palstan vakiohahmo, pieru/ripulihullu.
Minä pieren kuin korsteeni! Ei katso tilaa, aikaa eikä paikkaa
Joskus kun pierettää ihmisten ilmoilla niin pyllistän tai nostan toista jalkaa ja pierasen kovaa. Jotku nauraa ja jotku ovat närkästyneitä ja jotku hoo-moilasina.