Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä jolle ei sovi mikään ja samaan aikaan näkee muita kavereitaan

Vierailija
02.08.2022 |

Tulee ilmi manipuloiva ja koko ajan ja jatkuvasti omaa etuaan tavoitteleva teini, vaikka kyse on miltei 40 ikäisestä naisesta.

Ottaisitteko tiukan linjan, että ette edes yrittäisi olla tämän kaltaisten ihmisten kanssa missään tekemisissä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin unohdin vastaavan "ystävän". Suosittelen samaa.

Vierailija
2/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa ottaisin. Hiukan omanarvontuntoa kehiin. Maailma on täynnä hyväksikäyttäjiä, ei niiden tahtiin tarvi tanssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että hän on sopinut muiden kavereidensa kanssa vasta sen jälkeen, kun sinä olet ehdottanut jotain ajankohtaa?

Vierailija
4/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ei koe sua viihdyttävänä ihmisenä.

Anna hänen olla.

Vierailija
5/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua vihjeestä ettei hän halua olla kanssasi?

Vierailija
6/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän ei koe sua viihdyttävänä ihmisenä.

Anna hänen olla.

Joo tämä on käynyt selväksi. Elämä pitää olla pelkkää viihdytystä, paskat pitkistä ihmissuhteista, käytöstavoista tai mistään sellaisesta.

Vierailija
7/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vaan viitsi sanoa ettei häntä kiinnosta tavata sinua enää. Ja jos noin ilkeästi ajattelet jostain ihmisestä niin miksi itse haluat tuollaisen ystävän.

Vierailija
8/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että hän on sopinut muiden kavereidensa kanssa vasta sen jälkeen, kun sinä olet ehdottanut jotain ajankohtaa?

Jos on ehtinyt sopia kalenterin täyteen, ei niille toisille voi ruveta tekemän ohareita. Sitten oharin syy selviäisi, eli sun kanssa piti päästä kaupungille. Noloa. Sovi se tapaaminen vaikka kuukauden tai kahden päähän. Niin ne muutkin ovat sopineet ne tämän viikon tapaamiset hyvissä ajoin.

Vierailija
9/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tajua vihjeestä ettei hän halua olla kanssasi?

Kyllä tajuan. En enää kutsu enkä yritä edes sopia mitään. Olkoon keskenään. Sovitaan jatkossa sellaisten kanssa, jotka myös haluaa osaltaan.

Vierailija
10/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, että täällä kaikki kehottavat jättämään ystävän. Oletkp kysynyt suoraan haluaako hän jatkaa tapailemista?

Vierailija
11/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, ja omalla kohdalla kyseisen kanssa vielä sellainen tilanne että laittoi välit minuun poikki ilman selityksiä, mutta ei muiden kanssa.

Vierailija
12/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ehtinyt sopia kalenterin täyteen, ei niille toisille voi ruveta tekemän ohareita. Sitten oharin syy selviäisi, eli sun kanssa piti päästä kaupungille. Noloa. Sovi se tapaaminen vaikka kuukauden tai kahden päähän. Niin ne muutkin ovat sopineet ne tämän viikon tapaamiset hyvissä ajoin.

Kaupungille?

Kutsukaa kaikki aikuiset ystävät mukaan, niin olette itse vähän vähemmän noloja teinejä.

Vierailija
13/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei vaan viitsi sanoa ettei häntä kiinnosta tavata sinua enää. Ja jos noin ilkeästi ajattelet jostain ihmisestä niin miksi itse haluat tuollaisen ystävän.

Ei ihmisestä vaan tästä käytöksestä/ toiminnasta.

Vierailija
14/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,

Älä enää edes yritä.

Joillakin on vaikeaa, niin se on sitten vaikeaa ja syy ei ole sinussa.

Mä roikuin 2 vuotta tämmöisessä löysässä hirressä, että ystävä löysi koko ajan aikaa hotelliviikonlopuille, ulkona syömisille, retkille, olin vauvan kanssa kotona ja minua ei ikinä kutsuttu näihin mukaan.

Sitten kun ehdotin jotain, tuli selityksiä että vaativa työ, yms kiireitä. Tuli selväksi että olemme häntäsijalla ja meidän kanssa voi kiireessä sopia viikolle jonkun tapaamisen SILLOIN JOS EI OLE MUUTA

Vierailija
15/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. En mä ainakaan ala perumaan jo sovittuja tapaamisia vain siksi, että joku muu haluaa tavata mut just silloin.

Vierailija
16/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. En mä ainakaan ala perumaan jo sovittuja tapaamisia vain siksi, että joku muu haluaa tavata mut just silloin.

Kohteliaat 30-40+50 naiset osaavat kyllä kutsua tämän yksin olevan mukaan ja hän osaa kohteliaana ihmisenä kiittää kutsusta ja kieltäytyä, jos teillä on niin salainen teinien tapaaminen ettei sinne saa tulla😩

Vierailija
17/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaat 30-40+50 naiset osaavat kyllä kutsua tämän yksin olevan mukaan ja hän osaa kohteliaana ihmisenä kiittää kutsusta ja kieltäytyä, jos teillä on niin salainen teinien tapaaminen ettei sinne saa tulla😩

Suomalaisille juntti-naisille on tyypillistä tämmöinen että hei jätetäänpäs tuo yksi, kaikkien hyvin tuntema ulkopuolelle ja lällällää

Vierailija
18/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole painoarvoltasi sellainen ihminen, jonka kanssa "ystäväsi" haluaisi viettää aikaa. Hänellä on parempaakin seuraa. Hyväksy tämä tosiasia.

Vierailija
19/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungille?

Kutsukaa kaikki aikuiset ystävät mukaan, niin olette itse vähän vähemmän noloja teinejä.

Jos ystäväni haluaa kahvikupin ääressä jutella kanssani esim. äitinsä vakavasta sairaudesta, en usko, että hän haluaa asiaa levitellä minun muille kavereilleni, joita hän ei edes tunne. Sellaiset massatapahtumat vaikka konsertti on sitten eri asia, sinne voi kutsua mukaan kaikki, mutta ei se kenestäkään teiniä tee, jos haluaa nähdä kahden jotain kaveria silloin tällöin.

Vierailija
20/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille juntti-naisille on tyypillistä tämmöinen että hei jätetäänpäs tuo yksi, kaikkien hyvin tuntema ulkopuolelle ja lällällää

Jos olen sopinut kaverin kanssa, että pelataan tennistä, miksi sinne pitäisi tulla jonkun toisen kaverin töllistelemään, kun hän ei pelaa lainkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme