Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sisunaiset, 23.10.***

23.10.2006 |

Yhteenvetoa viime viikolta.

Katti, Kitta, Kaneli, JMaM, Neiti1 ja Hätähousu:

Teillä käytetään ennusteessa, että laihtuisitte 300 g/vko. Kunhan saadaan teille muutaman viikon tulokset ja nähdään mihin teidän oma laihtumisnopeus alkaa asettumaan, alan käyttämään sitä ennusteen laskennassa.

[size=1]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

69.5 kg, 62.5 kg, 69.3 kg, -0.1 kg, 0.2 kg, 6.8 kg,

23 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 26.2 => 26.1

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 78.3 kg, -0.2 kg, 9.7 kg, 8.3 kg,

53 vkoa, ( Lokakuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 28.8

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 72 kg, 79.4 kg, -0.3 kg, 16.1 kg, 7.4 kg,

43 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 25.1

[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]

101 kg, 75 kg, 80 kg, 0.0 kg, 21 kg, 5 kg,

21 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.7

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 84.3 kg, 0.0 kg, 5.9 kg, 13.3 kg,

45 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 29.9

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 85 kg, 88.1 kg, -0.7 kg, 4.1 kg, 3.1 kg,

8 vkoa, ( Joulukuu , 2006 ), BMI: 31.2 => 29.8

[color=green][b] Soikku [/b]♥[/color]

90.3 kg, 75 kg, 80.2 kg, 0.0 kg, 10.1 kg, 5.2 kg,

17 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 30.5 => 27.1

[color=fuchsia][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 89 kg, 92.9 kg, 0.0 kg, 2.7 kg, 3.9 kg,

13 vkoa, ( Tammikuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.1

[color=green][b] JMaM [/b]♥[/color]

66.8 kg, 62 kg, 66.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4.8 kg,

16 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 24.5 => 24.5

[color=fuchsia][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 69 kg, 76.9 kg, 0.0 kg, 2.1 kg, 7.9 kg,

27 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 27.9

[color=green][b] Neiti1 [/b]♥[/color]

94 kg, 85 kg, 92.8 kg, -1.2 kg, 1.2 kg, 7.8 kg,

30 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.9 => 32.5

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 70 kg, 81.5 kg, -0.5 kg, 5.5 kg, 11.5 kg,

40 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.3

[color=blue]

Suurin pudotus:

[b]

1. sija => Neiti1 : -1.2 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite):

[b]

1. sija => Emonamoha : 8 vkoa

2. sija => Kitta75 : 13 vkoa

3. sija => JMaM : 16 vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Emonamoha, ht.78, Hätähousu, JMaM, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Neiti1, Sininen31, Soikku

Laihduttajia: 12

Painomme oli alussa: 1049 kg

Painamme nyt: 971 kg

Tavoitepainomme: 886 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -3.0 kg

Paino tippunut v. 2006: 51 kg

Kokonaispainonpudotus: 79 kg

Matkaa tavoitteeseen: 85 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaana aamuna oli lukemat jo 900g MIINUKSELLA edellisviikosta, mutta virallisesti nyt sitten hiukan kohonneet mässytysviikonlopun ansiosta :( Miksi niitä viikonloppuja pitää olla??? Tulokset olis aivan loistavat ilman moisia houkutuspäiviä... vai onko sittenkin vaan kyseessä mun heikko " vastustuskyky" houkutuksia vastaan...? Tosin olisin halunnut liikkua jälleen kerran enemmän, mutta kun oli vieraita, en oikein kehdannut lähteä siitä vesisateeseen rynnimään. Nyt onkin sitten purkautumatonta energiaa vaikka muille jakaa, vaikka la ja eilen kävin semmoisen puolen tunnin reippailun ihan vaan mielenvirkistykseksi.

Joka tapauksessa alaspäin mentiin nyt vain 400g, vaikka siis parempiakin lukuja oli tarjolla... uusin paino on nyt sitten 87,7kg ja lupaan, että ensi viikolla pääsen aika lähelle lukemaa 87,0!

Haa, alkuperäinen tavoitteeni oli painaa 85kg 1.11. mutta onneksi tajusin jo varhain, että heittää pahasti. Uusin tavoitteeni on 1.12. mutta kuten voin Minlee ansiokkaasta laskelmastakin päätellä, edessä on vielä arviolta 8 viikkoa tuon tavoitteen täyttymiseen... jouluksi siis voisin onnistua... ja sitten vaan peukut pystyyn, etten palaa joulutauolta kaikkine kiloineni. Huh, mikä kammottava ajatuskin!!!

Miten muilla?

Emo

Vierailija
2/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuorimmaiset täyttivät 2v kesän kynnyksellä ja laitoin tarjoiluihin mm. seuraavaa:

- kukan muotoon leikattuja porkkanasiivuja

- junan muotoisia kurkkusiivuja

- hyydykekakun, jonka päällysessä rasvatonta piimää & Pilttisosetta :)

- pop cornia (50% vähemmän rasvaa)

- omatekemiä kaurakakkusia, ei vehnäjauhoja

- täytekakun kermaksi creme vanilla-rahka-sekoitus

- suolapalaksi paltoonnappeja, joissa päällä kevyt creme fraiche - kylmäsavulohisekoitus

- palttoonnappeja ja tsatsikia

Nuo porkkanat on helppo tehdä. Ota isoja, suoria porkkanoita - mahdollisimman tasapaksuja. Viillä pituussuunnassa porkkanoista siivut pois siten, että porkkanasta tulee yläpäästä katsoen 5-kulmainen. Paina veitsen terä vasten suoraa sivua kolmiomaisesti --^--siten, että sivusta lohkeaa pitkä tikkumainen pala pois. Tee näin jokaiselle 5:lle tasaiselle sivulle. Leikkaa lopuksi porkkana viipaleiksi, joista tulee siis kukan näköisiä :)

Ei ole ollenkaan niin hankalaa kuin miltä kuulostaa... ja ne junan muotoiset kurkut saa kun leikkaat ensin kurkun vinottain viipaleiksi (jos leikkaat suoraan, muotti on liian suuri) ja paina junan/auton/tms muotoisella piparimuotilla jokaisesta viipaleesta pala pois ja tarjolle. Reunat voi käyttää pieneksi paloiteltuna vaikka tsatsikiin, joka sekin käy tarjolle suolaisena herkkuna palttoonnappien kanssa :)

Emo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis tänään tasan vuosi taasen laihdutusta takana (Olivian jälkeen aloitettua siis) ja viikko sujui mukavasti niin syömisten kuin liikkumistenkin osalta, joten odotinkin ihan mukavia lukemia vaa´alta aamulla, mutta kuinkas kävikään..vaaka näytti 79,3kg eli plussaa paukkui 0,9kg :o(..mä en ymmärrä!!!

Eli ei nyt ihan mennyt niin kuin aattelin ja toivoin, muttei auta kun jatkaa tätä räpiköimistä, jos joskus aion tavoitteeseeni päästä..tällä hetkellä se tuntuu vaan ihan mahdottomalta, sillä pari viime kuukautta on tullut vaan plussaa ja rajusti :o(!!!

Vuodessa nyt siis tiputin 8,8kg vaikka parhaimmillaan se oli jo 10,4kg eli ei ihan niinkuin oisin halunnut!!

Kovasti tsemppiä kaikille!!

Köris

Vierailija
4/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein järisyttävän hyvin suju täälläkään.

En vieläkään ole saanut ostettua sitä digitaalivaakaa. Ja rahatkin jo tuhlasin. Täytyy odottaa lapsilisiä ennen kuin pääsen vaakakauppaan... Eli tän viikon torstaina punnitsen vielä tällä tavallisella vempaimella.

Vähän kyllä pelottaa, mitä se mahtaa näyttää. Olin lauantaina työporukan kanssa Turussa Osaava Nainen -messuilla ja aloitimme parin tunnin bussimatkan klo 8.30 siiderillä ja patongilla. Että sillälailla. Ja kun koko päivä jatlui iloisesti tissutellen, tuli noita kalorioita kerättyä kyllä melkoisesti. Kääks!

Laitoin kyllä oman patonkini väliin kevyttä: salaatti, kinkkua, 5% juustoa ja suolakurkkua. Syödessä valitsin myös kevyesti kanaa, mutta ne siiderit... No kerrankos sitä.

Liikuntapuolikin jäi vähän liian vähälle. Sunnuntaina tunnin kävely koiran kanssa. Tai käveltiinhän me lauauntainakin siellä messuilla ja Turussa, mut se nyt on semmoista kuljeskelua enemmän kuin kävelyä. Nyt olen kuitenkin lähdössä jumppaan.

Uusi viikko, uusi into!

Tsemppiä kaikille!

Toivotteleepi Hätähousu

Vierailija
5/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän painon kanssa. 80kg on ja pysyy ja olo on NIIN LIHAVA..

Meillä on tänään valokuvaus päiväkodilla ja eilen kokeilin vaatteita ja kaikki näyttivät huonoilta.. (Sinänsä hassua, nyt päälläni on M-koon virkavaate (marimekon raitapaita) ja vuosi sitten koko oli XL, ja silloin en tuntenut itseäni lihavaksi)

Kovasti kuitenkin toivon, että kevättalvella painan 10kg vähemmän. Jostain kun nyt vaan saisi motivaatiota tähän projektiin..

Vierailija
6/10 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sininenkin on töissä päiväkodissa. Siellähän meitä pikku-pullukoita riittää... Mutta huomattavasti mukavampi olisi touhuta lastenkin kanssa vähän kevyempänä. Kaikki kumartelut ja kyykistelyt on vaikeita, kun edessä on kauhea kermukasa. Jaksaakin paremmin kevyempänä. Mutta tuolta esittelystä kurkkailin, niin sähän olet tehnyt jo valtavan urakan painosi kanssa, Onnittelut!

Lihava olo on mullakin ja pelkään, että se vaivainen puoli kiloakin on jo tullut takaisinpäin. Olen kyllä liikkunut ihan kiitettävästi, mutta viikonloppuna tuli mässättyä aikaslailla paljon...

No huomenaamuna lyllerrän punnitsemaan itseni joka tapauksessa ja käyn myös ostamassa sen digitaalivaaán. Perjantai aamuna voisinkin sitten punnita sillä, niin näkee onko lukemat ollenkaan samat kuin tällä tavallisella vempaimella.

Työniloa kaikille töihin menijöille!

toivottelee

-Hätähousu_

Vierailija
7/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEH! Niinpä niin, mutta ei se paino kyllä toivomalla putoa.

Paino ei ollut onneksi noussut takaisin. Ehkä aavistuksen laskenutkin, mutta ei tosta vanhasta räppänästä nää niin tarkasti. Tänään haen sen uuden vaaán ja huomen aamuna ilmoittelen tarkemmat lukemat.

Eilen olin spinnigissä. Mä oon ihan uusi siinä lajissa. Vasta muutaman kerran kokeillut, mutta tuntuu tehokkaalta. Ainakin hiki virtaa. Mulla oli kauhean huono ennakkokäsitys siitä, mutta ei se niin tylsää olekaan. Ja luulin, ettei se ole mun laji, mut tais olla vaan tekosyy...

Pirteää aamua kaikille!

-Hätähousu-

Vierailija
8/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten ihan huonosti sitä viime viikon pudotusta arvioinut, sillä eilen aamulla paino oli 87,5kg ja tänään vaaka pysähtyi niinkin mukavaan lukemaan kuin 87,0kg!! Minähän luulin pääseväni näihin lukuihin vasta viikonloppuna... tai no, yleensähän paino onkin tässä vaiheessa matalimmalla ja nousee hiukan viikonlopuksi :D

Köris: Voihan :( Älä nyt kuitenkaan murehdi, olet tehnyt hyvän työn itsellesi, vuosi ei TODELLAKAAN ole mennyt hukkaan! Uutta intoa voisit hankkia jostain uudesta liikuntamuodosta? Jostain uudesta syömisestä? Minulla potkua toi Herbalife-proteiinipirtelöt, joiden avustuksella olen pudotellut viimeiset pari kiloa ennätysajassa :) Katsotaan mitä seuraavaksi...

Hätähousu: Oi, spinning on mun LEMPPARI!! olen haaveillut omasta spinning-pyörästä kotona, mutta kunnolliset laadukkaat pyörät maksavat hunajaa ja tili ammottaa tyhjyyttään :( Kuka se mainitsikaan lapsilisät - tulevat ainakin minulle pelastavina enkeleinä tässä kuussa!

Mukavaa loppuviikkoa ja tsemppejä edelleen!!

Emo

Vierailija
9/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tän viikkoa nautiskellut sitten antibioottien ihanuudesta sen rintatulehduksen takia. Että on sitten sekä vatsa että pää sekaisin ja väsyttää. Onneksi tänään pääsin viimein jumppaan, joka jäi viime viikolla väliin. Olikin jo kaikki paikat kipeinä. Kummasti se jumppa kerran viikossa parantaa kuntoa; kummasti jo jalka nousi. Polvet ei vaan tahdo nousta, kun on joku kumma möykky edessä......... plääh!!

Mutta tulos se on pienikin... maanantaina kävin vaa' alla ja seuraus..

viikon lukema 92,7

ed. viikon lukema 92,9

pudotusta -0,2

aloituspaino 95,6

kokonaispudotus -2,9

painoindeksi hirveä....

Mutta hei!! Motivaatio on aivan hirveä, aika ei ole vaan antanut periksi kirjata pisteitä kunnolla. Ja eipä auta muu kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja ottaa jostakin sitä aikaa...... heips vaan......

ps. hyvä Köris!! Ajattelepa, jos olisit pudotuksen sijasta vuodessa saanut nuo kilot lisää??

Vierailija
10/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huhuilee uuden vaaán onnellinen omistaja...

Kun sitten vihdoinkin sinne kauppaan ehdin, hullaannuin vaakaostoksilla ihan kokonaan. Sitähän on nykyään vaikka minkälaista vempainta ja kojetta itsensä punnitsemista varten. Ei sellaisia perusvaakoja enää vissiin olekaan... No joo, ostin sitten innoissani sellaisen hienon lasisen vaaán, jolla saa mitattua myös rasvaprosentin. En kyllä vielä ehtinyt tutustua käyttöohjeeseen.

Vinkiksi, jos joku uuden vaaán tarvitsee: Euromarketissa olis tarjouksessa, eikä tarvitse etukorttia, vaaka, jolla siis saa mitattua rasvaprosentinkin, ovh 89,90 nyt tarjous 39,90

Mutta ne lukemat uudella vaaálla:

81,3kg

Jee! ei paha. Alaspäin mennään. Mut kun kävin vanhalla vaaálla, se näytti tasan 81. Pysytään kuitenkin nyt tässä uudessa.

Vaaásta sekaisin mennyt

-Hätähousu-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä