Kumilla vai ilman?
Kun harrastat seksiä, niin kumin kanssa vai ilman? Olen saanut käsityksen ettei kumia paljoa kysellä, en tosin itsekään ole ikinä käyttänyt. Moraalisaarnat voi jättää sikseen.
Kommentit (17)
Kumia käytin aina, jos harrastin irtosuhteita sillä terveyteni on minulle tärkeää. Nykyään olen parisuhteessa(ollut jo 7 vuotta) ja käytän ehkäisykapselia, hyvin on toiminut.
Sama muuten, mullakin ehkäisykapseli toivottujen raskauksien jälkeen, yhtä varma kuin vasektomia (mies jonossa), mutta enemmän haittoja naiselle.
eka
Minä en halua käyttää hormoneja tai laittaa kuparikierukkaa ja mies ei halua käyttää kondomia :D Tämmöinen pattitilanne. Ollaan tällä hetkellä sitten ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua käyttää hormoneja tai laittaa kuparikierukkaa ja mies ei halua käyttää kondomia :D Tämmöinen pattitilanne. Ollaan tällä hetkellä sitten ilman seksiä.
Jos miehellä on vauvakuume? Oletteko puhuneet lapsihaaveista?
Vierailija kirjoitti:
Pessaari ratkaisee ongelman. Hyvin toiminut meillä.
Mukaan tarttuneella naisella oli kondomeja, mulla ei. Olivat mulle aivan liian isoja. Oli siis toimittava ilman. Hyvä, ettei nainen kieltäytynyt kokonaan pienen penikseni takia.
Vierailija kirjoitti:
Mukaan tarttuneella naisella oli kondomeja, mulla ei. Olivat mulle aivan liian isoja. Oli siis toimittava ilman. Hyvä, ettei nainen kieltäytynyt kokonaan pienen penikseni takia.
Kävipä sulla tuuri, että kuitenkin sait 😁👍
Ilman ja niin ne naisetkin toivoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskin varatun naisen ja hän vaati kumin vaikka kysyin voidaanko olla ilman. Pitkään työstin panin kumin kanssa naista ja jossain vaiheessa nainen totesi "ota se pois". Tottelin käskyä ja nainen veti kumin pois munastani. Tuntui paljon paremmalta ja kysyin viellä ennen tulemista onko ok tulla sisään, joka sopi hänelle, jolloin annoin 15cm munani siementää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskin varatun naisen ja hän vaati kumin vaikka kysyin voidaanko olla ilman. Pitkään työstin panin kumin kanssa naista ja jossain vaiheessa nainen totesi "ota se pois". Tottelin käskyä ja nainen veti kumin pois munastani. Tuntui paljon paremmalta ja kysyin viellä ennen tulemista onko ok tulla sisään, joka sopi hänelle, jolloin annoin 15cm munani siementää.
Miten sen heräämisen ja kissan ulos päästämisen laita??
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se nyt kaiken seksin estää?
Muodikkaasti paljaalla niin äitiä kuin tytärtäkin.
Kumilla aina. Jos olisin suhteessa, niin sitten yhdessä mietittäisi uudstaan. En harrasta yhden illan panoja, mutta seksisuhde on kyllä yhden ihmisen kanssa. En halua käyttää hormonaalista ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tällä hetkellä sitten ilman seksiä.
Niinhän sä luulet...
Aina ovat naiset antaneet paljaalla, poislukien nuoruuden kokeilut kun tytöillä ei ollut vielä pillereitä. Kerran käytin kortsua oma-aloitteisesti (yhden illan juttu, olin kanniskellut kortsuja mukana varalta) ja aamulla naitiin jo kuitenkin paljaalla.
Ai no kyllä kaikissa yhtään tuoreemmissa jutuissa mä olen käyttänyt kumia ja miehiltäkin se on tullut ihan selkärangasta ja kumia ollut makkarissa ihan käden ulottuvilla valmiina aina. Oikeasti niiden kanssa vaikeuksia taitaa olla vain impotenssiongelmaisilla miehillä jos ovat liian kännissä tai jos sitä irtoseksiä harrastetaan ollenkaan ennakoimatta. Ap harrastelee vissiin tälläisiä hyvin pikaisten tutustumisten jälkeen kännisten ukkojen kanssa missä sattuu? Koska vähääkään jos on järkeä päässä niin kumia käyttää kyllä oikeasti enemmistö ilman mitään mutinoita.