Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tavanomaista viettää koko viikonloppu tinder miehen kanssa?

Vierailija
01.08.2022 |

Olen tapaillut nyt yhtä miestä. Tämä on eka mies, jonka kanssa olen viettänyt kokonaisen viikonlopun yhdessä! Mies ei oo halunnut lähteä kotiinsa ajelemaan vaan olemme jutelleet ja henganneet. Onko tämä nyt sen merkki, että mies on hyvin kiinnostunut? Yleensä tinder miehet on aina lähtenyt viimeistään keskipäivällä kotiinsa ties minkä syyn varjolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
2/7 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UpA

Vierailija
4/7 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin ensitreffeille pariksi viikoksi, sitten kuukaudeksi ja pariksi. Mutta rahoistani taitaa mies olla vain kiinnostunut, ja on heittänyt välillä uloskin ja ties mitä.

Ehkä se on vain laiska eikä saa aikaiseksi lähteä. En aina minäkään, nyt loukattiin niin että ylihuomenna lähden. Tai no, katsotaan heittääkö yöllä ulos.

Vierailija
5/7 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juttelua. Mies odottaa että pääsee panemaan ja sen jälkeen lähtee kotiin ajelemaan. Sitten et kuule miehestä enää mitään.

Vierailija
6/7 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee kun saanut seksiä.

Vierailija
7/7 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä bensan hinta on vähän sen tehnyt, että saatan ottaa kaiken ilon irti yhdenkin kanssa. Minulla on ns 100 kilometrin sääntö, enkä säädä kotikulmilla ja olen sopinut viikonloppuihin paritkin treffit vähän kauemmas.