Miten pääsit eroon luteista
Hei! Taloyhtiössämme on ilmeisesti luteita. Tietenkin menin lueskelemaan ja nyt pelottaa, että luteista pääsee eroon tyyliin räjäyttämällä koko rakennus. Onko kellään mitään rohkaisevaa kokemusta?
Kommentit (29)
Tyttäreni talossa havaittiin luteita ja Antisiimens kävi siellä myrkyttämässä moneen kertaan. Istuimien ja kaikkien jalkojen alle laiteettiin ludesyötit. Sovat , patjat ym hävitettiin. En kehtaa saanoa hänelle etten uskalla istua siellä kuin keittiön tuolilla enää, kun niitä jotain luteiden kuoria löytyy sieltä vieläkin vaikka vähemmän. Olen luvannut maksaa muuton pois tuosta talosta.
Henkilö toi toden näköisesti eropan ulkopuolelta 1kk loma luteita. Ensin ilmesty kutiavaa kuin ihotuma paukamat. Meni lääkärin sai allerkia lääkeitä ja rasvat , jolla hoiti ihoa.Todella siisit koti Osake Talossa. Koti puhdas kuin henkilö itse!Säilytti parivuotteen alla laatikossa jotain? Pahvi laatikossa oli mielin määrin kuin pieniä mustia pisteittä,jotka liikkuivat.Oli älypuhelin videoinut ja näytti minulle.Kysy mitä on? Sanoin en tie.Menen hei näytä taloytiön toimiston video. Myrkytys tuli: Myrkytys Firma. 3 X tekivät sen ja luteet katosivat.Ps. Luteet on siellä vuoteen alla tai makuuhuoneen listoissa piilossa,kuin jos asunto on esim. tapaus pahvilatikot joista yöllä tulevat imee verta ihmisestä,ei siis keittiön kaapissa.Käsitelivät huonekalut patjat .En tiedä miten?
Helpoin tie luteista eroon pääsemiseksi on muuttaa pois Kontulasta. Sinne jää myös kaikki muu pohjasakka.
Pyytämällä paikalla kunnon tuholaistorjunnan ja noudattamalla heidän ohjeitaan. Sänky ja patja kannattaa vaihtaa kokonaan. Pesemällä kaiken pyykin 60 asteessa ja mielellään silittämällä kaikki lopuksi.
En kyllä muuttaisi entiseen ludetaloon. Miten sen saisi selville ?
Mulla oli niitä asunnossani jokunen vuosi sitten, ja tuholaistorjuntafirma hoiti homman. Itse ei pidä yrittää.
Toiset sanoo, että tavaraa pitää hävittää ja toiset sanoo, ettei pidä....
Vierailija kirjoitti:
Toiset sanoo, että tavaraa pitää hävittää ja toiset sanoo, ettei pidä....
Ei juomalasia kannata hävittää. Huonekalut joita ei pysty kunnolla puhdistamaan, kuten sohva kannattaa hävittää.
Sänky pitää paketoida muoviin ennen pois heittämistä. Tavaroista elukat saa pois kuumentamalla tai monen viikon pakastuksella. Kuumentaessa tavarat pitää olla jätesäkin tms. sisällä, etteivät ne karkaa pakoon ja uudestaan piiloon. Kannattaa kysyä ammattilaisen ohjeita.