Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivapaat päivät

Vierailija
01.08.2022 |

Pari viimeistä lomapäivää järjestetty lapsivapaaksi (olen yh). Miten tässä on jo pari tuntia miettinyt, että ottaisiko viiniä vai olutta vai peräti tekisi ihka oikean drinkin? Pitäisikö mennä ulos vai katsoisiko kerrankin rauhassa leffan ( ja mättäisi karamellia niin että pussit rapisisivat oikein kunnolla?) . Miten nämä muutamat hassut vapaat tunnit menevät vain ihmetellessä olohuoneen sohvalla? Tämä hiljaisuus on aivan käsin kosketeltavaa. Miten tässä osaa tehdä yhtään mitään? Ja joka ikinen päivä miettii, että "sitten kun edes joskus saisi olla yksin vapaalla, niin tekisin *piiiiitkä lista tähän*".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat munaa anukseen huutaen samalla täysillä, että isi pane mua kovaa?

Nuo muut voit tehdä lastenkin kanssa.

Vierailija
2/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja kun mä pystyn samaistumaan aloittajaan😊 et siis ole ainoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vapaa-aika on kortilla, kannattaa suunnitella sen käyttö hyvin jo ennalta. Tein ensimmäisellä, palkallisella kesälomallani virheen, että aloin suunnittelemaan kesälomaani vasta sille jäätyäni. Siinä meni sitten pari viikkoa turhan takia kotona pyöriessä ja ihmetellessä. Lopulta kävin viikon reissussa ja festareilla. Töihin palattua tuntui, kun olisi ollut lomalla vain viikon kuukauden sijaan ja kyllä harmitti.

Tänä kesänä tiesin tekemiseni jo huhtikuussa ja kyllä on paljon ehtinytkin, eikä töihin paluu viikon päästä ahdista lainkaan samaan tapaan.

Vierailija
4/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap miettii ensimmäisenä alkoholia. Ja sitten karkkia. Ja on av:lla.

Vierailija
5/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä yhärielämää.

Vierailija
6/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuhkavuosissa ehkä kaipaa sellaista aivot narikkaan -toimintaa. Alko rentouttaa ja karkista tulee hyvä mieli.

Vierailija
7/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajat , huoh...

Vierailija
8/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajat , huoh...

Huokailet koska et ymmärrä mitä sana "yksinhuoltaja" tarkoittaa. Heh heh!

Vierailija
9/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ole maailmankuvassa muuta kuin juopottelu? Yh...

Vierailija
10/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei ole maailmankuvassa muuta kuin juopottelu? Yh...

Ei ilmeisesti, lapsenkin kanssa ollessaan huokailee mielessään, että oi voi minua raskaan taakan kantajaa, olenpa minä urhea, oikein lapsen kanssa joudun elämään. Koska pääsisin vapaalle, minulla on vapaata niin harvinaisen hämmästyttävän vähän. Oi voi, olenpa melkoinen kun yksin lapsen kanssa olen. Niin, Alkohan on ysiin asti auki... Kellehän saisin lapsen hoitoon? Kyllä minä olen omaa aikaa taas ansainnut, niin paljon olen lapsen kanssa jo aikaani jakanut. Olen oikea äitien äiti. Minäminäminä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan