Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät yksinhuoltaja isät kiinnosta naisia

Vierailija
01.08.2022 |

Olen huomannut että naiset eivät kiinnostu miehistä jollain on lapsia. Onko tämä ihan totta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he eivät osaa yhdyssanoja.

Vierailija
2/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hoitaa sun lapsia, kun lähdet pariksi tunniksi Motonettiin enkä kuunnella niiden kiukuttelua enkä pestä niiden pyykkejä. Ja laitat ne lapset mun edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain halua lapsia

Vierailija
4/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua lapsia tai hoitaa toisten. ei kiinnosta ne. 

Vierailija
5/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi miettiä, miksei miehiä kiinnosta yh-äidit

Vierailija
6/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa. Mutta ei välttämättä juuri sinä. 

Vierailija
7/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen tällä hetkellä yh-isän kanssa. Eli ei ole totta.

N32

Vierailija
8/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua hoitaa sun lapsia, kun lähdet pariksi tunniksi Motonettiin enkä kuunnella niiden kiukuttelua enkä pestä niiden pyykkejä. Ja laitat ne lapset mun edelle.

Vaikka lapset olisi sulla joka toinen viikonloppu niin en halua osallistua niiden hoitoon. Jos menet Motonettiin niin ota ne lapset mukaan. Ei mitään "pikaisia käyntejä", jotka kestää oikeasti 2-3 tuntia.

Vierailija
9/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lasten hoito. Hyvässä muistissa vielä ex jonka lapset tuli lomille ja viikonloppuina katsomaan minua eikä isäänsä.

Vierailija
10/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vieraan naisen lapsia vaivoikseni saati pidä edes lapsista. Varmasti joku muu ajattelee toisin. Mulle riitti 6.v töitä päiväkodissa!

Vierailija
11/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että yksinhuoltajiksi jääneet isät etsivät todella raivokkaasti itselleen naista. Oksat pois vaan! Viehätyn enemmän siitä, että voi rauhassa tunnustella maata ja antaa molemminpuolisen kiinnostuksen viritä. Lisäksi en halua toisen naisen lapsia vaivoikseni.

Vierailija
12/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naisia pelottaa olla isukin kanssa. Osaavat olla vain lapsettoman sinkun seurassa, koska itsekin ovat. Silti on kissaisiä ja koiraisiä, mutta naisella voi olla allergia.

Vierailija
13/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ajatus. Mieheni on havainnut, että jos lapsi on messissä ja minä en, niin naisia saa suunnilleen häätää haravalla, todellakin kaikille kelpaisi (eikä ole mikään naistenmies, aika ujo). Tietysti, hän on sellainen kiinnostunut superisä joka osaa kaikkien eri pehmolelujen nimet -luultavasti naiset katselevat miestä, joka hoitaisi heidänkin lapsensa. Lapsivapaita naisia ei varmaankaan kiinnostaisi, mutta ei sellaisiin leikkipuistossa törmääkään.

Vierailija
14/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ymmärän täysin, ettei niin paljon kiinnosta; koska ainakin itse jos syystä tai tosiesta olisin yksinhuoltaja, niin varmasti vaatisin todennäköisesti vieläkin enemmän kumppaniltani kuin mahd. laps(i)eni biologiselta äidiltä koskaan. - En siiis olisi mitenkään helppo kumppaniehdokas. Koska uuden kumppaniehdokkaan tulisi tulla juttuun paitsi minun niin mahd. mukaan myös laps(i)eni kanssa. Ja kuinka laps(i)en olemassa olo asettaa luultvasti enemmän ja vähemmän haasteita aikataulullisesti ja yhteisne arjen ja vapaa-ajan vieton osalta -Lisäksi olisi todennäköisesti ihan hyvä, jos hän saattaisi jollain lailla hyväksyä semkin, että laps(i)eni biologinen äiti elää ja kummittelee mahd. vielä enemmän ja vähemmän elämässämme... Eikä tässä varmasti ollut edes kaikki. Mutta lienee jo selvää, että kuka tällaiseen haasteeseen haluaisi tarttua, jos olisi muutakin vaihtoehtoja?

Sinkkumies

Vierailija
15/15 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi