Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
onko siitä varajeesuksesta kuulunut mitään, siitä miikasta joka oli niin voitonvarma?
Vierailija kirjoitti:
onko siitä varajeesuksesta kuulunut mitään, siitä miikasta joka oli niin voitonvarma?
BB somessa hauska klippi, Heidi, Miikka ja 2 tuntematonta naista, hauska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura tai Heidi olisi voinut voittaa! Jollekin köyhälle olisin itse suonut sen 30000e. Reeo on hyvä osanen elämässään.
Eiköhän kirjanpitäjällä liene omaisuuttakin jo kun on liki nelikymppinen? Heidi on nuori jolla ei ole edes ollut mahdollisuutta kerätä rahoja. Muutoin olen siät mieltä että tässä ei kysytty varallisuuksia ollenkaan vaan pelaajataitoja. Pitäisi sitten kait järjestää persaukisten BB kilpailu?
Jotain on kertynyt Heidinkin kassaan, asuu kotona ja käy työssä ja säästää.
BB:n finaalilähetys ei mahtunut viikon sadan katsotuimman ohjelman joukkoon. Finaali ei ollut edes Nelosen katsotuin ohjelma.
Kaiken sen asukkaiden ja tuotannon mustamaalaamisen jälkeen Reeo nousi voittoon! Jes, kova suoritus 👍
Vierailija kirjoitti:
BB:n finaalilähetys ei mahtunut viikon sadan katsotuimman ohjelman joukkoon. Finaali ei ollut edes Nelosen katsotuin ohjelma.
Iso ryhmä katsojia häipyi, kun Nabbe lähti. Toinen iso ryhmä katosi, kun Heidi tiputettiin.
Ja suurin osa entisistä katsojista katosi avausjakson jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso ryhmä katsojia häipyi, kun Nabbe lähti. Toinen iso ryhmä katosi, kun Heidi tiputettiin.
Jep. Itsekään en katsonut 24/7-palvelua enää sekuntiakaan Heidin pudottamisen jälkeen. Finaalia katsoin puolella silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ihmiset viitsii tirkistellä tätä vanhaa formaattia vuodesta toiseen...p..kaa kansalle!
itse oon oikein kyttääjä, 24/7 mutta toivon ettei tulee enään BB.
On monenlaista ohjelmaa, tanssii tähtien kanssa, ensitreffit, selviytyjät mitä vielä?
Toivottavasti naiset joskus katsoo noita hetkiä miten puhuivat Reeosta. Päälikön huoneessa usein oli aiheena Reeo. Itse en ikinä lähtisi nimittelee psykoottinen ihmisestä. Tämä kausi oli niin erilainen. Toivottavasti jäi viimeiseksi. Paras voitti tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itsekään en katsonut 24/7-palvelua enää sekuntiakaan Heidin pudottamisen jälkeen. Finaalia katsoin puolella silmällä.
Itse olen ollut myös y lilaudalla seuraamassa ohjelmaa, ja siellä sen huomasi, että Nabbe nappaisi puolet kommentoijista ja Heidi jäljellejääneistä vielä puolet. Itse lähes vannoin, etten katso enää 24/7, kun Nabbe kiusattiin luovuttamaan (sekä tuotannon että Miikan puolesta). Katsoin kuitenkin loppuun, mutta vain muutamia pätkiä per päivä.
Vierailija kirjoitti:
BB some, 6 tuntia, jossain tanssivat ,Aleksi, Nabbe jne ja Miikka kävelee tyttkiksen kanssa kadulla, klippi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ihmiset viitsii tirkistellä tätä vanhaa formaattia vuodesta toiseen...p..kaa kansalle!
itse oon oikein kyttääjä, 24/7 mutta toivon ettei tulee enään BB.
Itsekin olen katsonut kaikki kaudet livepalvelun kautta ja toivon, että uusi kausi tulee vielä. Tosin vain jos kanava ja tuotantotiimi vaihtuvat, tämä kausi oli todellinen rimanalitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut myös y lilaudalla seuraamassa ohjelmaa, ja siellä sen huomasi, että Nabbe nappaisi puolet kommentoijista ja Heidi jäljellejääneistä vielä puolet. Itse lähes vannoin, etten katso enää 24/7, kun Nabbe kiusattiin luovuttamaan (sekä tuotannon että Miikan puolesta). Katsoin kuitenkin loppuun, mutta vain muutamia pätkiä per päivä.
Nabben lähtö oli kyllä pettymys vaikkei hän suosikkini ollutkaan. Eläväinen, huumorintajuinen ja välillä piikikäskin henkilö. Toivon, että sekä hän että Karvan olisivat jatkaneet vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso ryh katsojia häipyi, kun Nabbe lähti. Toinen iso ryhmä katosi, kun Heidi tiputettiin.
Ky
Llä isoin syy taisi olla tuo juonittelukausi. Kuka jaksaisi Selvityjiäkäään 24/7.
Miikka sanoi talossa ollessaan ettei oo käynyt Kreikassa, olettaen ettei oo käynyt koskaan ulkomailla mutta kyllä Nooransa instassa oli kuvia muualtaku Suomesta, jostain ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Lauran luonteella mikään ihme, ettei ole saanut pidettyä yhtäkään miestä.
ei sitä oo näin mukavana luonteellakaan saanut pidettyä kun oli niin käypää tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabben lähtö ei vaikuttanut mitenkään, luovutti ja Heidin lähtö harmitti koska joutui häätöön, katsoin loppuun asti 24/7.
Ja Laura väitti Repaa manipuloivaksi, kun hän itse manipuloi muita Reeoa vastaan :D