Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tuula edelleen yhtä karmea ellei jopa karmeampi. Uusi hokema, tällaisia ihmisiä tarvitaan.
Tuula, Suomen vanhimman näköinen 59-vuotias.
Ymmärrän, että ihmisiä vihastuttaa, perverssihän se Väinö on.
Ihanat Tuula ja Salla!💕 KYLLÄ STUDIO TIETÄÄ!
Viime vuonna samat prossat Akilla oli johto ja sit pullautettiin Jassu voittoon taitaa toistua pullautus tänäkin vuonna
Laura voittoon!!! Reeo on vetäny kaikki niin kölin alta ja esittää muuta kuin on. Ylimielinen ja ärsyttävä!!!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ollut huono kausi minusta 😅en pidä tästä juonittelusta ja itse en löytänyt yhtään lemppari asukasta 🙄
Viime vuoden kaudessakin oli puutteensa, mutta jaksoin sitä silti seurata loppuun asti. Tähän kauteen väsyin jossakin vaiheessa ja katsominen väheni paljon. Juonittelua oli just liikaa ja se oli raskasta seurattavaa näin pitkään. Nelosen pitää nyt todella tsempata BB:n suhteen. Nämä sunnuntailähetyksetkin on jotenkin niin monotonisia.
Kuka tuo Pirkan vieressä hiuksiaan koko ajan sukuva onkaan? En muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että joku tota lauraakin äänestää ja kutsuu "ihanaksi".. Jos toi on ihana, millä adjektiivilla voi kutsua oikeasti ihanaa ihmistä.
Kaukana ihanasta on toi tyyppi.
Kuiva häijy eukko sisältä ja päältä.
Järkyttävää on sun sairas lauravihakiima. Soittelepa apua itsellesi. 👍
Tuula taas jaksaa korostaa itseään. Äkkiä saikin keskustelun kääntymään itseensä.
Ai kun sais lipaista Jannia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väinö oli paras asukas.
Mä tykkäsin siitä koirasta.
Sallan Rocky koira oli ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin että Mia kirjoitti viitin.
Pöljä. Ei halunnut sanoa Aleksin nimeä.
Pöljä olet itse, vuorotellen syytät jokaista vaikka tiedät sen olevan
kiusaajaheidin kirjoittama.
Näinpä, muuten olisi sanonut ettei tiedä kuka kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään Reeo voittoon! Lauralle ei todellakaan voitto kuulu, valehteleva vanha piika, itseänsä täynnä kulta puseroineen
Minulle on ihan sama kumpi pokkaa voiton mutta tälläiset haukkumiset kuin tässä lainatussa viestissä niin kertoo jotain kirjoittajasta ei kilpailijoista.
Onks toi Sofia siirretty takapenkille .D