Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
No ette antaneet tarpeeks ääniä. Minä annoin Mialle ja nyt oon iloinen kun se jäi. Repa joutaisi hiiteen, jo ajat sitten ois voinu lähtee.
Missä sun luetun ymmärtäminen, pankit tupeloi !
Op tais olla ainoa pankki jolla häröä saada äänten maksua läpi? Uskotteko itsekään että kaikki Reeon fanit olisi Op n asiakkaita eli heinähattuja maalta kun Reeo stadista. Reeon ja Heidin fanit oli samoja ja äänestykseen varatut rahat jakautui noiden kesken, toinen tippui. Eri
Ei ollut pankin ongelma. Lehti voisi ottaa asioista selvää. Itse en saanut Danskelta läpi. Nordealla ja S-pankilla sama ongelma.kyllä oli tuotannon järjestämä katko, jotta työntekijä saatiin turvaan. Olihan niitä ilmaiskoodejakin jaettu Mian äänestämisessä.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta nuorempi Mia opettaa Lauta-Lootaa. V*ttu kuin raskas ihminen toi Mikkelin ihme siis onkaan. En ole hetkeen seurannut 247aa. Eikä kyllä kaduta yhtään.
Ohjelman lauta eli Heidi putosi kyllä eilen.
Mikä tää pelle laurahateri oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tota Looraa. Onpa se niin negatiivinen. Milluakin kyllästyttää. Onko se Lörö vähän tyhmä. Ei ansaitse voittoa todellakaan, jos ei tiedä mitä itsestään sanoa.
Taidat itse olla tyhmä, kun jankutat täällä samaa päivästä toiseen.
Apua onks meitä muitakin, en ole yllättynyt, mä en ole ollut hetkeen täällä enkä aiemmin ole Lauraa juuri kommentoinut. Yllätyin vaan aikuisen naisen käytöksestä.
Ihanaa, että heidi lähti! 🤩 ilmapiiri paranee kertaheitolla.
Vierailija kirjoitti:
Wikipedia / Yle MOT -toimituksen kohuartikkeli[
Ylen MOT -toimitus julkaisi keväällä 2021 artikkelin, jossa paljastettiin tietoja esimerkiksi ohjelman kilpailijoiden osallistujasopimuksista. Artikkelissa paljastettiin, että kilpailijoilla saattaa olla elinikäinen salassapitovelvollisuus, jonka rikkomisesta voi kilpailija joutua maksamaan useita kymmeniä tuhansia euroja rikesakkoja. Rikesakkojen suuruus on hyvin suuri verrattuna viikkopalkkaan, joka on noin 155 euroa.Sopimuksista paljastui asiantuntijoiden mukaan mahdollisesti jopa perustuslain vastaisia kohtia, joka voi tulkita vapaudenriistoksi. Lisäksi ohjelman tuotannolla on sopimuksien mukaan oikeus päättää vuoden ajan osallistujan kaupallisista yhteistyökuvioista ilman korvauksia.
Artikkelissa käsiteltiin Big Brother Suomen lisäksi Nelosella esitettävän Temptation Island Suomen ja Ylen Au pairit -ohjelman ongelmia. Artikkelin yhteydessä olevassa dokumentissa kuitenkin kerrottiin, että monet osallistujat ovat pitäneet kokemustaan ohjelmassa hyvänä. Nelonen ja Yle kertoivat hetken artikkelin julkaisemisen jälkeen, että yhtiöt tarkistavat osallistujasopimukset.
Olen pariin otteeseen täällä kysellyt viikkokorvauksesta, tuossahan se tuli ilmi.
Ilmankos Jasmiinakin ollut studiossa, pakko tulla !
Oikeustoimikelpoiset itse päättävät mihin liekaan ryhtyvät!
Eivät osanneet ostaa ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Millu kertoo Lauralle mitä pitää sanoa. Ei yhtään leikkaa tolla möllillä näköjään. Hirveetä katteltavaa.
On kun kuollut Lahna.
Alkoholia Lauralle, ni piristyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
No ette antaneet tarpeeks ääniä. Minä annoin Mialle ja nyt oon iloinen kun se jäi. Repa joutaisi hiiteen, jo ajat sitten ois voinu lähtee.
Op tais olla ainoa pankki jolla häröä saada äänten maksua läpi? Uskotteko itsekään että kaikki Reeon fanit olisi Op n asiakkaita eli heinähattuja maalta kun Reeo stadista. Reeon ja Heidin fanit oli samoja ja äänestykseen varatut rahat jakautui noiden kesken, toinen tippui. Eri
Ei ollut pankin ongelma. Lehti voisi ottaa asioista selvää. Itse en saanut Danskelta läpi. Nordealla ja S-pankilla sama ongelma.kyllä oli tuotannon järjestämä katko, jotta työntekijä saatiin turvaan. Olihan niitä ilmaiskoodejakin jaettu Mian äänestämisessä.
Vi tut ole jaettu mitään koodeja, lopeta valehtelu.
Laura on kyllä ku pikkukakara ton tehtävän kanssa. "Emmää osaa... Te muut ootte niin hyviä enkä mä osaa mitään... En tätäkään ...'
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu kertoo Lauralle mitä pitää sanoa. Ei yhtään leikkaa tolla möllillä näköjään. Hirveetä katteltavaa.
On kun kuollut Lahna.
Alkoholia Lauralle, ni piristyy.
Piristytkö sinä siis alkoholista? No ihmekös olet noin surkeana aina.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näitä fanaattisia Laura faneja. Sen BB ryhmä on ihan skitso, seuraillut siellä mielenkiinnolla. Hehkutetaan kuinka Laura on super sydämellinen, kultainen ja sydän hyvyyttä täynnä. Eikä ikinä ole kenestäkään pahaa sanonut saati seläntakana puhunut 😂 Odottavat kuulema, että saavat tavata idolinsa. Sairasta fanitusta.
Suosittelen liittymään. Jättäkää kuitenkin äänestämättä Lauran puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihan aiheellista tutkituttaa tuo Nelosen äänestytilanne kokonaisuudessaan. Palaneen käryä ilmassa enemmänkin.
Siltähän se tuntuu silloin kun oma suosikki tippuu. :D
Jos minulla olisi suosikki, olisin äänestänyt. En ole koskaan äänestänyt, en edes jatkossa.
Jos noi kertoo itsestään niin Miikan kohdalla on laitettava ainakin ääni pois toosasta. Hyvä ihminen ei sitä vaan jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Laura on kyllä ku pikkukakara ton tehtävän kanssa. "Emmää osaa... Te muut ootte niin hyviä enkä mä osaa mitään... En tätäkään ...'
-eri
Mutta jos se olisi sanonut osaavansa ja olevansa niin ylpeä itsestään, olisit haukkunut ylimieliseksi. :D
Heidiä ei ole poistettu kuvakkeesta vielä eli..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
Voi hitto näitä salaliittoteorioita, uskotko että koronarokotteesta saa mikrosirun ja 5g linkkianteenit levittää koronaa?🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tota Looraa. Onpa se niin negatiivinen. Milluakin kyllästyttää. Onko se Lörö vähän tyhmä. Ei ansaitse voittoa todellakaan, jos ei tiedä mitä itsestään sanoa.
Taidat itse olla tyhmä, kun jankutat täällä samaa päivästä toiseen.
Apua onks meitä muitakin, en ole yllättynyt, mä en ole ollut hetkeen täällä enkä aiemmin ole Lauraa juuri kommentoinut. Yllätyin vaan aikuisen naisen käytöksestä.
Laura on ilmeisesti iso inhokki. Itsekin just tulin, en ole kerennyt päikkäriLauraa vielä kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Reeo sai kitaran :D
Jep :D
Siltähän se tuntuu silloin kun oma suosikki tippuu. :D