Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miks toi minä-Miikka oli tössöttelemässä noita ostoksia? Kitisikö taas et pääsi kauppaan?
Järkyttävää rahan ja ruuan tuhlausta ylipäätään. Jakais hyväntekeväisyyteen nää ostokset.
Varmaan karkkia 10 kiloa taas.
Jospa menossa uusintalaskentanjanheidi palaa taloon
Täällä on näitä fanaattisia Laura faneja. Sen BB ryhmä on ihan skitso, seuraillut siellä mielenkiinnolla. Hehkutetaan kuinka Laura on super sydämellinen, kultainen ja sydän hyvyyttä täynnä. Eikä ikinä ole kenestäkään pahaa sanonut saati seläntakana puhunut 😂 Odottavat kuulema, että saavat tavata idolinsa. Sairasta fanitusta.
Vierailija kirjoitti:
Samalla laillahan se Heidikin makas migreeneissään. Laurallahan se on ihan diagnosoitu, Heidillä omaa arvelua, mutta selvät merkit. Se migreeni nyt vain on aika helvetillinen juttu.
Laura kun vaan itse valitsee nuo migreenileponsa, onhan tuo pitkässä juoksussa tyhmemmällekin selvinnyt !
Kirjoittaako noi mitä nyt 247:ssa? Mennyt vähän ohi ku ei oo jaksanut enää juuri seurata.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näitä fanaattisia Laura faneja. Sen BB ryhmä on ihan skitso, seuraillut siellä mielenkiinnolla. Hehkutetaan kuinka Laura on super sydämellinen, kultainen ja sydän hyvyyttä täynnä. Eikä ikinä ole kenestäkään pahaa sanonut saati seläntakana puhunut 😂 Odottavat kuulema, että saavat tavata idolinsa. Sairasta fanitusta.
Mäkin siellä kyttäämässä, onneksi en ole ainoa. Menee viihteestä.
Kermaperse-asukkaat vetää 900€:lla herkkuja naamaansa. Ja loput menee roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
No ette antaneet tarpeeks ääniä. Minä annoin Mialle ja nyt oon iloinen kun se jäi. Repa joutaisi hiiteen, jo ajat sitten ois voinu lähtee.
Missä sun luetun ymmärtäminen, pankit tupeloi !
Op tais olla ainoa pankki jolla häröä saada äänten maksua läpi? Uskotteko itsekään että kaikki Reeon fanit olisi Op n asiakkaita eli heinähattuja maalta kun Reeo stadista. Reeon ja Heidin fanit oli samoja ja äänestykseen varatut rahat jakautui noiden kesken, toinen tippui. Eri
Minulla Danske, ei mennyt maksut läpi. Sama kaverilla, jolla Nordea. Että se siitä OP:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
No ette antaneet tarpeeks ääniä. Minä annoin Mialle ja nyt oon iloinen kun se jäi. Repa joutaisi hiiteen, jo ajat sitten ois voinu lähtee.
Hogasitko et pankit töppäs ?
Pankki, OP
Ohjelman tuottaja Maria Aaltonen kertoi IS:lle, ettei vastaavanlaista ongelmaa ole ollut äänestyksissä aiemmin.
Aaltonen huomautti, ettei Nelosella tai tuotantoyhtiöllä ole mahdollisuutta vaikuttaa äänestystulokseen, sillä äänestyksen järjestää SecuryCast.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
Missä sun luetun ymmärtäminen, pankit tupeloi !
Op tais olla ainoa pankki jolla häröä saada äänten maksua läpi? Uskotteko itsekään että kaikki Reeon fanit olisi Op n asiakkaita eli heinähattuja maalta kun Reeo stadista. Reeon ja Heidin fanit oli samoja ja äänestykseen varatut rahat jakautui noiden kesken, toinen tippui. Eri
Onhan täällä kerrottu ettei Nordeankaan kautta maksuja mennyt !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestystulos ihan epäluotettava, vaikea sanoa miten olisi oikeasti mennyt jos äänestys olisi toiminut. Eikö tosiaan ole vastuuta kenelläkään vaikka ihmiset menettivät omia rahojansa? Onkohan joku vinkannut jo Iltalehdelle?
Millu oli johdossa jo ennen ongelmia. Myöskään Mialle osoitetut äänet eivät menneet läpi tuon hetkellisen häiriön aikana.
Heidille suunnatut äänet eivät menneet perille edes ennekuin Millu yhtäkkiä muka nousu kärkipaikalle.
Voi tota Looraa. Onpa se niin negatiivinen. Milluakin kyllästyttää. Onko se Lörö vähän tyhmä. Ei ansaitse voittoa todellakaan, jos ei tiedä mitä itsestään sanoa.
Millu kertoo Lauralle mitä pitää sanoa. Ei yhtään leikkaa tolla möllillä näköjään. Hirveetä katteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi tota Looraa. Onpa se niin negatiivinen. Milluakin kyllästyttää. Onko se Lörö vähän tyhmä. Ei ansaitse voittoa todellakaan, jos ei tiedä mitä itsestään sanoa.
Taidat itse olla tyhmä, kun jankutat täällä samaa päivästä toiseen.
Toi on väärin et Laura ei tee tehtäväänsä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti! Noilla on 870 euron budjetti!
Ja ärsytti oikein katsoa. Miikka päsmäröi "mä osaan tämän" tyylillä, mutta kauppaa selatessa ei tehnyt muuta kuin klikkasi sen mitä muut sanoi. Olisi klikkaillut samalla siitä vaan mitä eteen sattuu ja lisäksi ottanut ne mitä takaa kuuluu. Ja miksi eivät yhtään suunnitelleet ostoksia vaikka tiesivät, että hyvä budjetti tulossa. Onko sit sitä, kun eivät osaa kokata, vai mikä? Samaa munia, jauhelihaa, kanan suikaleita, kahvia, karkkia, sipsiä, dippiä, energiajuomaa, jätsiä... Ainoa ruoka minkä suunnittelivat oli tacopelti? Tolla olisi saanut vaikka mitä hyviä lihoja, lohta, reilusti kasviksia ja marjoja, ajankuluksi pitsan tai hampparien tekoa, vaikka jouluateria, piparitaikinakin taisi jäädä ottamatta? Juustoja, pähkinöitä, erikoishilloja tai marjoja mistä olisi itse tehnyt niitä... Juomista glögiä, kuoharia (kai tuolla edes alkoholitonta olisi ollut? Jonain vuonna oli viimeisellä kauppareissulla alkoholiakin myynnissä, nuo ei edes katsoneet).
Wikipedia / Yle MOT -toimituksen kohuartikkeli[
Ylen MOT -toimitus julkaisi keväällä 2021 artikkelin, jossa paljastettiin tietoja esimerkiksi ohjelman kilpailijoiden osallistujasopimuksista. Artikkelissa paljastettiin, että kilpailijoilla saattaa olla elinikäinen salassapitovelvollisuus, jonka rikkomisesta voi kilpailija joutua maksamaan useita kymmeniä tuhansia euroja rikesakkoja. Rikesakkojen suuruus on hyvin suuri verrattuna viikkopalkkaan, joka on noin 155 euroa.
Sopimuksista paljastui asiantuntijoiden mukaan mahdollisesti jopa perustuslain vastaisia kohtia, joka voi tulkita vapaudenriistoksi. Lisäksi ohjelman tuotannolla on sopimuksien mukaan oikeus päättää vuoden ajan osallistujan kaupallisista yhteistyökuvioista ilman korvauksia.
Artikkelissa käsiteltiin Big Brother Suomen lisäksi Nelosella esitettävän Temptation Island Suomen ja Ylen Au pairit -ohjelman ongelmia. Artikkelin yhteydessä olevassa dokumentissa kuitenkin kerrottiin, että monet osallistujat ovat pitäneet kokemustaan ohjelmassa hyvänä. Nelonen ja Yle kertoivat hetken artikkelin julkaisemisen jälkeen, että yhtiöt tarkistavat osallistujasopimukset.
10 vuotta nuorempi Mia opettaa Lauta-Lootaa. V*ttu kuin raskas ihminen toi Mikkelin ihme siis onkaan. En ole hetkeen seurannut 247aa. Eikä kyllä kaduta yhtään.
Nää teoriat on niin pähkähulluja.