Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kun nyt vihdoin nainen voittais BB:n
Studio vaikuttaa olevan tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Ajattelin Millun huumorin olevan tärkeimpiä asioita talossa.
Allu ja Soffe bongattu ainakin yleisöstä.
Tuo BB Mia näyttää sexyltä ja Heidi myös. Toivottavasti tuo liian vanha nuorisorokkari tippuu xD
Laura on vielä upeampi nyt mitä yleensä sunnuntaisin
Vierailija kirjoitti:
Lauran ja Sallan fanit herätkää ja ääniä nyt Millulle!
Miksi ajattelet noin mustavalkoisesti? Itse fanitan sekä Heidiä että Sallaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt vihdoin nainen voittais BB:n
No sä et paljoa asioista tiedä. Just viime kauden voitti nainen.
Mua jotenkin ärsyttää ihmisten kummallinen ailahtelevaisuus. Aika moni on arvostellut ja haukkunut Miaa mm. V****-sanan runsaasta käytöstä. Onko unohtunut, että saman sanan viljelyllä mm. Krisu porskutti komeasti finaaliin. Muutenkin Krisu ja Mia näyttää melki samalta. Voisivat olla sisarukset. :D
No joka tapauksessa Mia on mielestäni hauska ja tuonut mukavaa väriä taloon. Voi kun Mian tilalla olis Laura, jonka putoamista oon ottanut koko kauden. Naama nutturalla koko ajan.
Sais olla häädössä nyt Laura, Milla ja Miikka Reeon, Heidin ja Mian sijasta. Ei ny menny mun mielestä ihan oikein tää häätöön joutuneiden valinta.
Vierailija kirjoitti:
Millu, älä aina sitä pierua päästele!
- Täh, mä en kaasua säästele.
Harvoin puhun kivoja,
yleensä tosi rivoja.
Huudan yhtenään pittua ja villua,
älkää ihmeessä äänestäkö Millua!
Haluun täältä pois,
et muilla ilma puhtaampaa ois.
Toivon Millulta ILMASTOTEKOJA ! siis pidä ilma puhtaana, ympäristösi voi paremmin.
UUUHH Mikä perse tolla naisella the other danish gay mainoksessa. Jumalaton stondis!
-Reijo58
Hei kaikki, aidolle, rehdille Mialle nyt ääniä!!!
Antakaa ääniä Heidille, että pääsee turvaan. Millun on aika lähteä piereskelemään kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu sanonut, että jännittää niin että
"pillu repee"Sen haluaisin nähdä.
Minä en, olisi varmaan ällöttävä näky. Ja samalla saisin varmaan kaasumyrkytksen.
Ig-Saga kirjoitti:
Studio vaikuttaa olevan tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Ajattelin Millun huumorin olevan tärkeimpiä asioita talossa.
Navanalus huumorikokiinnostaa😂😂😅🤣😅
Siinä venähtää jengin naamat ku Millu pääsee turvaan.
Lauran ja Sallan fanit herätkää ja ääniä nyt Millulle!