Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei jks kts tehtäviä tulsaaaas
Vierailija kirjoitti:
Totuus esiin kirjoitti:
Tuossa viis vaille viis tänään Laura vaikersi Sallalle että oman historian takia ei oo helppoo.
Siis tää tehtävä vai talossa olo vai mikä?Laura kaipaa sääliä? Mitä mitä mitä?
Erikoissuojelussa?
Ja minkähän historian. Kaikkein säälittävintä on kerjätä säälipisteitä jollain tekaistulla nyyhkytarinalla.
Ei tuolla kukaan mitään säälipisteitä kaipaa. Sivustaseuraajilla aivot kiehuu.
Säälittää jotenkin heidi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Sainio koko ajan haukkuu Miikkaa.
Sainiota selvästi ärsyttää, kun ei itse ole enää nuori :D
Höpö, höpö, Miikka on aikas vastenmielinen tyyppi. Tapansa on kääntää omat ilkeytensä ikäänkuin toisen tekemäksi. Hyvä esimerkki myös kun kun nappasi itselleen videopuhelun. Toivon putoavan seuraavaksi.
Miksi tätä samaa törkeää valhetta levitetään täällä uudestaan ja uudestaan? Miikka ei mitään "napannut", vaan porukka mietti yhdessä kenelle se puhelu annetaan ja vielä monta kertaa hän sitä Sallalle tyrkytti. Vasta kun Salla oli kieltäytynyt sitä ottamasta, ja erikseen tuli uudestaan sanomaan että se kuuluu Miikalle kun Miikalla on rakas odottamassa, Miikka otti sen puhelun.
Nyt jotain rajaa suoranaisten valeheiden kanssa. Mielipiteet ovat mielipiteitä, mutta suorat valheet vastenmielistä luettavaa.
Reeo ei halunnut mutta jos olisi halunnut niin olisi mennyt kaikkien edelle koska lapset, Miikahan sitä ei olisi ymmärtänyt, minä minä minä haluan.
Milena, Liikunta-, ja hyvinvointialan yrittäjä.
Käyttääkö hän itse omia palvelujaan. Meinaan en ostaisi liikuntapalveluita ihmiseltä, joka ei näemmä itsekään ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö hän itse omia palvelujaan. Meinaan en ostaisi liikuntapalveluita ihmiseltä, joka ei näemmä itsekään ole kunnossa.
Tosiaan, ei meinannut tuoli riittää näillä kahdella neidillä, Milenalla ja Jasmiinalla. Tursusi vain läskit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on. Hän on pirun vahva. Kunnossa oleminen voi tarkoittaa eri asioita. Hän on erinomaisessa kunnossa harrastamansa lajin linjapelaajaksi.
Onko asukkaat käyneet ollenkaan sisällä eli olisiko talo palautettu tällä välin aikaan ennen kahtia jakoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö hän itse omia palvelujaan. Meinaan en ostaisi liikuntapalveluita ihmiseltä, joka ei näemmä itsekään ole kunnossa.Tosiaan, ei meinannut tuoli riittää näillä kahdella neidillä, Milenalla ja Jasmiinalla. Tursusi vain läskit.
Vain toisella tursusi läskit.
Joo siitä videopuhelusta vielä, niin kyllähän tuotanto halus sen liittää Miikan kasvutarinaan. Silloin kun Miikka näennäisesti luopui puhelusta, Sallahan meni pk:seen (tätä ei näytetty koosteessa) ja sieltä tullessaan marssi ulos ja sanoi Miikalle, että puhelu on tämän.
Vierailija kirjoitti:
Onko asukkaat käyneet ollenkaan sisällä eli olisiko talo palautettu tällä välin aikaan ennen kahtia jakoa?
Piha oli entistetty jo tunteja sitten. Varmaan nyt on talon puolikin kunnossa. Nämä söivät mikroaterioita tuolla harjoitusalueen eteisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piha oli entistetty jo tunteja sitten. Varmaan nyt on talon puolikin kunnossa. Nämä söivät mikroaterioita tuolla harjoitusalueen eteisessä.
Ok, kiitos tiedosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö hän itse omia palvelujaan. Meinaan en ostaisi liikuntapalveluita ihmiseltä, joka ei näemmä itsekään ole kunnossa.Kyllä hän on. Hän on pirun vahva. Kunnossa oleminen voi tarkoittaa eri asioita. Hän on erinomaisessa kunnossa harrastamansa lajin linjapelaajaksi.
Olisi kai ihan suotavaa, että personal traineriksi ja urheilijaksi itseään kutsuva henkilö jaksaisi edes kävellä puuskuttamatta? Kun asukkailla oli se kävelytehtävä, Milena käveli aina paljon muita jäljessä ja puuskutti kuin keuhkotautinen hevonen. Aivan rapakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bigbrother some, Milena puhuu twiitistä, ei syytä ketään vaan epäilee, vissi ero
Naurettava akka, kun jaksaa jankuttaa yhdestä twiitistä loputtomiin. Tunsin myötähäpeää, kun eilen illalla selitti Kim Sainiollekin, miten hän ottaa vielä BB:n jälkeen asiasta selvää ja että hän epäilee edelleen Heidiä.
Joo järkyttävää, katoin äsken eilisen BB valvomon jossa tuo Milena oli Jassun haastateltavana. Ihan uskomatonta, hän vaan väitti, että kaikki oli peliä, että ei hän siviilissä ole tuollainen. Jassu kyseli, että miten sä vähän kuin "hyökkäsit" Heidiä kohti, niin sekin oli vaan peliä. Joo kyllä pelata voi, mutta tuo täältä kyllä näytti Heidin lynkkaukselta. Ja se, että valehtee silmät korvat täyteen muille leirinuotion jälkeen mitä Heidi muka oli sanonut. No se ehkä on väärin, että hänen miehelleen laitettiin viestiä, joka on syytön Milenan käytökseen. Heidihän sitä twiittiä ei kirjoittanut.
Kova mimmi toi Milena. Ei ehtinyt Jasmiina kunnolla edes esittää kysymystä kun Milena jo hyökkäsi kera vastauksen.
Heidi on kyllä nyt pahanlaisesti syöpynyt Milenan ihon alle. Loppuhuimentuma tulee olemaan se, kun Milena tapaa bb:n loputtua taas KAIKKI asukkaat ja heti hyökkää kimppuun kysymään kuka sen twiitin kirjoitti.
Joku voisi 💥lahjoittaa 💥jokaiselle asukkaalle teepaidan (paitsi Milenalle) jossa lukisi:
MINÄ SEN TWIITIN KIRJOITIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Sainio koko ajan haukkuu Miikkaa.
Sainiota selvästi ärsyttää, kun ei itse ole enää nuori :D
Höpö, höpö, Miikka on aikas vastenmielinen tyyppi. Tapansa on kääntää omat ilkeytensä ikäänkuin toisen tekemäksi. Hyvä esimerkki myös kun kun nappasi itselleen videopuhelun. Toivon putoavan seuraavaksi.
Miksi tätä samaa törkeää valhetta levitetään täällä uudestaan ja uudestaan? Miikka ei mitään "napannut", vaan porukka mietti yhdessä kenelle se puhelu annetaan ja vielä monta kertaa hän sitä Sallalle tyrkytti. Vasta kun Salla oli kieltäytynyt sitä ottamasta, ja erikseen tuli uudestaan sanomaan että se kuuluu Miikalle kun Miikalla on rakas odottamassa, Miikka otti sen puhelun.
Nyt jotain rajaa suoranaisten valeheiden kanssa. Mielipiteet ovat mielipiteitä, mutta suorat valheet vastenmielistä luettavaa.
Reeo ei halunnut mutta jos olisi halunnut niin olisi mennyt kaikkien edelle koska lapset, Miikahan sitä ei olisi ymmärtänyt, minä minä minä haluan.
Ei kyllä sanonut missään kohtaa että "minä minä minä haluan". Päinvastoin, vasta suostuttelun jälkeen otti sen puhelun.
Salla ja Laura tarvitsevat molemmat todella paljon ryhmän kannustusta ja tsemppausta, että pystyvät tekemään tehtäviä.
Aika uuvuttavaa noille tsemppareille pitemmän päälle.
En yhtään ihmettele että Reeolla ollut välilä vähän sitkeää tämän kaksikon kanssa. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö hän itse omia palvelujaan. Meinaan en ostaisi liikuntapalveluita ihmiseltä, joka ei näemmä itsekään ole kunnossa.Kyllä hän on. Hän on pirun vahva. Kunnossa oleminen voi tarkoittaa eri asioita. Hän on erinomaisessa kunnossa harrastamansa lajin linjapelaajaksi.
Paras ystäväni nostelee traktorin- ja autonrenkaita aivan samalla tavalla kuin Milena esittelyvideossaan eikä hän harrasta liikuntaa, treenaa tai edes nostele puntteja. Hän on vain roteva ja vahva luonnostaan. Nelikymppinne nainen kyseessä. Milena ei ole todellakaan mikään voimanainen joka kuvittelee olevansa.
Näytettiinkö Miikan saama videopuhelu jossain joskus? Sanottiinko tai tapahtuiko siinä jotain, mikä sai Miikan mielen noin sekaisin?
Ja Milenan Heidi-mollaus. Suojatti ja suojatti. No, Heidi on edelleen talossa ja Milena ei.