Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
72501/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkero Heidi senkun hiihtää vapaamatkustajana viikosta viikkoon. Kaiken maailman immuniteetteja valehäädön seurauksena ja semmoista.

Mitenkä tämä Heidi on punkero? Hoikka tyttö.

Vierailija
72502/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeää sanoa Milenaa pahikseksi.

No.... koosteessa se tuli aika vahvastikin ilmi. Hänen kasvojen eleistä oikein näki sen vtutuksen kun ensiksi itse kieltäytyi, huom. IHAN ITSE antamasta armoa alhaisille ja sitten kun Miikka suostuikin niin haukkui ihan itse muut lyttyyn kun eivät lähteneet tuohon pahansuopa-Milenan kelkkaan mukaan. Kyllä Milena ihan itse aiheuttaa OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN näitä tilanteita vaikka onkin kova syyttelemään muita ja uhriutumaan.

Kyllä, mutta mistä se käytös alkoi? Milena oli alussa oikein ok oloinen tyyppi, mutta sitten häntä alettiin kiusaamaan syrjimällä ja jättämällä joukon ulkopuolelle. Ihanko tosiaan ihmiset ovat sokeita tuolle ilmiölle.

Vai voisiko olla niin päin, että ensin teeskenteli olevansa mukava tai edes jotain sinne päin ja sitten pikkuhiljaa alkoi tulla oikea luonne esiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72503/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ollut yllättävän näkymätön ja mitäänsanomaton.

Katsotaan sunnuntaina kun Sofia taas marssii viimeisenä sohville, tuskin jaksan odottaa.

Vierailija
72504/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi tehneet yöllä taas jotain tehtävää kun ne vieläkin nukkuu ? En tajuu miten ne voi nukkua näin pitkään.

Vierailija
72505/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa ku neukkarissa Miikka ja Heidi on halunnut pelastaa Reeon ja Milena Lauran. Soffe nyt varmaan pelastanut Mian laittamalla itsensä häätöön. Kuvitelkaa sitä vääntöä Milenan ja roomalaisten välillä. Harmi ku neukkarin vääntöä ei varmaan nää kokonaiauutena olllenkaan.

Minusta tuo on perseestä, jos häätöön voi itse määrätä itsensä jonkun muun sijaan. Tuolla tavallahan voisi helposti pyörittää muutoin peliä niin, että saa pudotettua häädössä juuri sen kenet haluaa. Toki vaatii tietoa, että on itse yleisön suosikki ja vastapuoli on altavastaavana.

Mutta ei, ei mitään tuollaisin "minä menen sinun tilaltasi häätöön"-säätämisiä!

Vierailija
72506/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa ku neukkarissa Miikka ja Heidi on halunnut pelastaa Reeon ja Milena Lauran. Soffe nyt varmaan pelastanut Mian laittamalla itsensä häätöön. Kuvitelkaa sitä vääntöä Milenan ja roomalaisten välillä. Harmi ku neukkarin vääntöä ei varmaan nää kokonaiauutena olllenkaan.

Minusta tuo on perseestä, jos häätöön voi itse määrätä itsensä jonkun muun sijaan. Tuolla tavallahan voisi helposti pyörittää muutoin peliä niin, että saa pudotettua häädössä juuri sen kenet haluaa. Toki vaatii tietoa, että on itse yleisön suosikki ja vastapuoli on altavastaavana.

Ja säännöissä luki, että itseään ei voi nimetä. 

Vierailija
72507/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteet tulee hyvin esille, kun eivät välitä enää kameroista. Ei ole yhtään ihme, että joitain sanotaan käärmeiksi.😂

Ja kaiken lisäksi käärmeet tietää kuka kirjoitti kuuluisan twiitin, Reeo otti sen illalla puheeksi, niin Mia lähes myönsi, että tietää sen ja Laura meni ihan vaikeaksi, ja sanoi ettei muka tiedä kirjoittajaa. V...tu mitä muijia, antaneet Milenan syyttää koko ajan Heidiä vaikka ovat tienneet kuka kirjoitti, Reeo sanoi et oliko Merve vai Aleksi, mut eivät myöntänyt.

Tämä! 😡 Käärmeet katsoivat vierestä kun Milena rääkkäsi Heidiä. Jollei Heidi olisi henkisesti niin samperin vahva ja saanut tukea Reeolta ja Miikalta, niin olisi varmasti romahtanut. Meni jo kaiken syyttelyn kohteena epäilemäänkin itseään raukka, että jos minä sen kirjoitinkin ja en vaan muista. Ja tätä nämä kalkkarokset seurasivat vain vierestä ja myötäilivät bythonia. Sylettää niin että henkeä salpaa ja oksettaa 🤮

Vierailija
72508/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran ruttuturpa alkaa oikeesti jo ärsyttämään. Välillä hänestä tuleekin sellaiset vibat ettei edes haluaisi olla tuolla. Ottaa kaikki ns. vastoinkäymiset liian raskaasti. Eilisessä koosteessa ei tainnut tehdä muuta kuin nyrpistää nokkaansa ja valittaa? Tosi näkymätön, aina kovan paikan tullen. Sitten kasvot kuin Naantalin aurinko heti kun saa itselleen jotakin. Onneksi sentään Reeo ja muut kumppanit hienosti kannustavat toisiaan, mutta tuo Laura vaan möksmöks.

Kooste ei antanut koko kuvaa. Tosiasiassa hän oli hyväntuulinen, osallistui aktiivisesti tehtävään, vaikka kuutio ei onnistunutkaan, ja välit Reeoon olivat hyvät, melkeinpä lämpimät.

No enpä huomannut vaikka katson 24/7:kaakin. Laura tylsintä katsottavaa siinäkin. En ymmärrä mitä ihmiset näkee siinä tylsyyden perikuvassa. Olen samaa mieltä hänestä kuin päivästä 1 asti.

Sama täälä :D heittämällä tylsin asukas tän vuoden bb:ssä..

Joo sama, todella tylsä kuiva tyyppi ja kierokin. Hänkin tiesi oikean twiitin kirjoittajan mutta antoi silti Milenan syyttää Heidiä ja niin kuitenkin olevinaan Heidin kaveri. Olis Milenallakin ollut helpompaa jos twiitin kirjoittaja olisi hänellekin selvinnyt, vaikka ei nyt mun lempiasukas olekaan. Ja Laura kaiken lisäksi heti eilen alkoi läyhätä Reeosta Mian kanssa kun tehtävä oli loppunut ja Reeo meni pk:n. Eli teeskentelee muka Reeon "kaveria".

Viestit kirjoitettiin anonyymina. Siihen on Milenankin tyydyttävä, vaikka kuinka koville ottaa.

Vierailija
72509/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran ruttuturpa alkaa oikeesti jo ärsyttämään. Välillä hänestä tuleekin sellaiset vibat ettei edes haluaisi olla tuolla. Ottaa kaikki ns. vastoinkäymiset liian raskaasti. Eilisessä koosteessa ei tainnut tehdä muuta kuin nyrpistää nokkaansa ja valittaa? Tosi näkymätön, aina kovan paikan tullen. Sitten kasvot kuin Naantalin aurinko heti kun saa itselleen jotakin. Onneksi sentään Reeo ja muut kumppanit hienosti kannustavat toisiaan, mutta tuo Laura vaan möksmöks.

Kooste ei antanut koko kuvaa. Tosiasiassa hän oli hyväntuulinen, osallistui aktiivisesti tehtävään, vaikka kuutio ei onnistunutkaan, ja välit Reeoon olivat hyvät, melkeinpä lämpimät.

Höpö höpö Lauran sisko ei onnistu. Laurahan marisi ja jaksoi läyhätä.Heti aamusta keskiviikkona oli huonoa oloa ja saikin nukkua. Ainoat ahkeroijat siellä olivat Reeo ja Mia. Reeo käytännössä vietti nämä päivät ulkona.Vaivoja oli hänelläkin, jaksoi tsempata.Silti Laura kehtasi läyhätä Reeosta.

Vierailija
72510/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteet tulee hyvin esille, kun eivät välitä enää kameroista. Ei ole yhtään ihme, että joitain sanotaan käärmeiksi.😂

Ja kaiken lisäksi käärmeet tietää kuka kirjoitti kuuluisan twiitin, Reeo otti sen illalla puheeksi, niin Mia lähes myönsi, että tietää sen ja Laura meni ihan vaikeaksi, ja sanoi ettei muka tiedä kirjoittajaa. V...tu mitä muijia, antaneet Milenan syyttää koko ajan Heidiä vaikka ovat tienneet kuka kirjoitti, Reeo sanoi et oliko Merve vai Aleksi, mut eivät myöntänyt.

Tämä! 😡 Käärmeet katsoivat vierestä kun Milena rääkkäsi Heidiä. Jollei Heidi olisi henkisesti niin samperin vahva ja saanut tukea Reeolta ja Miikalta, niin olisi varmasti romahtanut. Meni jo kaiken syyttelyn kohteena epäilemäänkin itseään raukka, että jos minä sen kirjoitinkin ja en vaan muista. Ja tätä nämä kalkkarokset seurasivat vain vierestä ja myötäilivät bythonia. Sylettää niin että henkeä salpaa ja oksettaa 🤮

Huolestuttava kirjoitus

Vierailija
72511/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin näin tapahtunut. Ja jos on, roomalaisten olisi kannattanut pelastaa Salla ja jättää yleisönsuosikki Reeo muita vastaan. Varsin lojaalit Tuula Ja Nabazhan jo pois viikon sisällä. Mutta sittenhän vasta tiedetään, kun tulokset ilmoitetaan.

Vierailija
72512/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se sofia pitäisi palkita kotimatkalla, samoin teki ruzun kanssa, laski että voittaa ruzun, ja "uhrasi" itsensä, kaikki kiitteli miten kova peliliike oli ja nyt yrittää samaa, silloin talolaiset äänesti, nyt äänestää katsojat.

tosin kun on kutsuttuna talossa, niin aivan sama vaikka haluaisikin putoavan, tuotanto pitää huolen ettei putoa.

Vierailija
72513/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura yrittää saada Rex Reeoa putoamaan, mutta kun ei onnaa. Kaksimielinen kilpailija. Ei jatkoon.

Vierailija
72514/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä keskustelussa paljastui, että Mia tietää twiitin kirjoittajan, samoin Laura.

Reeo kysyi tätä, mutta Mia sanoi ettei halua kertoa sitä, samalla Laura meni vaikean näköiseksi.

Vierailija
72515/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noi tehneet yöllä taas jotain tehtävää kun ne vieläkin nukkuu ? En tajuu miten ne voi nukkua näin pitkään.

Ei ne mitään nuku enää, kamerat ei taas toimi. Aamulla alhaiset oli jo munien paistossa ja sitten v*ttuuntu kamerat ja näyttää yötä.

Vierailija
72516/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä Reeo tekee tai sanoo niin täällä joku aina moittii ja kokee kaiken kiusaamiseksi tai vähintäänkin epämukavaksi. Reeo sitä ja Reeo tätä, Reeo tota. Ja kaikki muut ovat kuin enkeleitä toisillensa. 😂 On se viha niin vahva, se tekee tepposensa. Ihan kuin Krisunkin kaudella.. hänestäkin keksittiin vaikka mitä pskaa.

Krisu oli lahjakas ja viihdyttävä, Reeo on syyläinen naama norsunvitulla päivät pitkät ja känisee typeryyksiään. Menis takaisin sinne laitoskeittiöön mihin kuuluu.

Et Milenalle mittään sukua ole?

Vierailija
72517/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena puhuu koko ajan jopa muiden päälle. Ärsyttävä ettei osaa olla yhtään hiljaa.

Vierailija
72518/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään nuku enää, kamerat ei taas toimi. Aamulla alhaiset oli jo munien paistossa ja sitten v*ttuuntu kamerat ja näyttää yötä.

Mullakin näyttää nukkumista.

Vierailija
72519/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama ihminen joka jaksaa kirjoittaa samaa juttua syylistä ? Eipä taida tietää edes mitä syylät on. Harmittaa varmaan , kun Reeo selviää häädöstä. 

Vierailija
72520/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin näyttää nukkumista.

Sama. Jos kohta ei ala näkymään otan yhteyttä asiakaspalautteeseen enkä maksa mitään.

Ketju on lukittu.