Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeoa vituttaa, kun Nabbe nakee nyt mita Reeo on puhunut Naben selan takana!!
No, Nabaksen ihmistuntemus ei ole mikään kovin hyvä tuolla ollut muutenkaan, jos nyt miettii esim. kuinka paljon tykkää Tuulastakin.
Ja Kirsistä.
Kai Nabbe tienas vielä tiistain päivärahat?
Tämä menee taas näin:
Kohta noi ylimykset alkavat kokata. Se kestää tunnin. Sitten he syövät ja makoilevat syönnin päälle.
Menee tonne klo 16 tai 17 kun muutaman minuutin kisa alkaa. Sitten lässähtää talon tunnelma ja maataan filtin alla kunnes nukkumaan.
Meneekö tämä niin, että joka päivä on kisa ja yhden hävinneestä joukkueesta voittajat äänestävät häätöön, jolloin perjantaina on häädössä neljä.
Eihän tässä muuten ole mitään järkeä että jo tänään selviää ketkä 4 häädössä.
Bb menetti katsojia. Hauskin ja komein lähti mutta ilmeisesti myös herkin.
Onpa taas niin viihdyttävää. Kaikki on hiljaa.
Varmaan rankkaa tämä paskanpuhumis kausi.
Napaz mun suosikki kirjoitti:
Herkkä ja herkkä. Kertaakaan aidosti itkenyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto please kosmetiikka kielto. Kaikki meikit varastohuoneeseen. Jotain äxönii. Ois kiva nähä kun tuo meikki pelle kärsis meikkaus riippuvuudestaan.
No eihän noilta nyt voi kosmetiikkaa poistaa!! Ihan älytön jo ideanakin. Meikit on eri asia, ne voisikin poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan Nabaz omanlaisensa ja värikäs, oli aitoa tai ei. Herkisti minut kyyneliin kun lähti. Nyt tuolla maataan ku lasaretissa ja aurinko paistaa. Missä skaba? Iltapvllä kai.
Päivä paras uutinen,että kuikutteleva Nabaz häipyi pois. Oli todella kuvottavaa katsella hänen kiukutteluaan ja tekaistuja migreenikertomuksiä. Ei voi olla inhottavampaa aikuista , yäk.
Ei oo totta. Eikö Napsun hermot kestäneet.Mä näen vaan koosteet. Tää on mulle suruuutinen mut pitää vähän miettiä......
Napsu lähti melkein vihellellen talosta. Aamulla tanssi yksin pitkän tovin iloisena.
Asukkaat voisi vaikka loukkaantua tuollaisesta mutta ehkäpä lähtö oli heillekin vähän helpotus.
Ehkäpä Nabas jotain selittää kun joutuu suoraan lähetykseen jota hän varmaan yritti karttaa tälläisella lähdöllä.
Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Raukkamaista olla häädössä ja sitten kun pääsee jatkoon, niin luovuttaa?????
Tietää kyllä kuka tämän kauden on suunnitellut,se on hän joka pukeutuu naiseksi.
Nabbe kertoi lähdön syyksi sen, ettei pitänyt siitä millaiseksi oli talossa muuttunut. Ei halunnut enää puhua pahaa ihmisten selän takana, ettei ole oikeassa elämässä sellainen ihminen. Eikä tykännyt, että kaikki pikkuasiat alkoivat ärsyttämään. Hienoa itsetuntemusta ja hyvä, että laittoi itsensä etusijalle. Kaikkea hyvää Nabbelle, olit ja ja oot edelleen mun suosikki asukas!
No nyt sitten Lauran vuoro itkeä tirauttaa 😂
Ymmärrän täysin jokaista joka keskeyttää,ei tuommosta jaksa kukaan sairastumatta henkisesti. Eipä ole tavallisilla kausilla monikaan keskeyttänyt.688
Vierailija kirjoitti:
Herkkä ja herkkä. Kertaakaan aidosti itkenyt.
No ei kai kukaan pelin takia ala itkua vääntämään.
Siis onko Nabbe nyt oikeasti lähtenyt??
Vierailija kirjoitti:
Nabbe kertoi lähdön syyksi sen, ettei pitänyt siitä millaiseksi oli talossa muuttunut. Ei halunnut enää puhua pahaa ihmisten selän takana, ettei ole oikeassa elämässä sellainen ihminen. Eikä tykännyt, että kaikki pikkuasiat alkoivat ärsyttämään. Hienoa itsetuntemusta ja hyvä, että laittoi itsensä etusijalle. Kaikkea hyvää Nabbelle, olit ja ja oot edelleen mun suosikki asukas!
Oikea syy oli jotain ihan muuta.
Tällä kaudella oli pelaaminen sallittua ja jokainen on pelannut ainakin jollain tasolla. Mutta suurin osa asukkaista pelaa liikaa tunteella, sortuu paskanjauhantaan. Milena ei ole päässyt twiitistä yli vieläkään, Lauraa kaiveli ainakin viikkoja matkalaukku-case, Miikka tulistuu välillä aivan pienistä, pudonneita unohtamatta esim. Kirsi, jolle tipahtaminen tuli aivan puun takaa.. Ainoat jotka tuolla ajattelee, että tää on vain peliä on Reeo ja Heidi. Senkin takia heillä on synkanny yhteen. He ei ole ottaneet asioita/tilanteita niin henkilökohtaisina, että sen vuoksi pitäisi jatkuvasti solvata toisia selän takana.
Olisi voinut lähteä jo paljon aikaisemmin, niin olisi säästynyt ihmisten rahat.