Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Olisin halunnut nähdä niiden asukkaiden antamat pisteet.
Onkohan Miallakin joku tic-oire kun seksiäänähtelee tietyn ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Millun täytyy koko ajan tehdä noita seksivoihkaisujaan?
Koe-esiintyy udelle uralle mahdollisesti BB:n jälkeen.
Tekevät Sofian kanssa sitten yhteiskeikkaa ja ehkä Aleksi kolmanneksi nimellä piereskelevät sisarukset.
Warner Bros. tuottaa "Farting Bros."
Iso sattumako kirjoitti:
Heidi sanoi juuri sohvalla että kaikki "parit" hajotettiin.
Just hyvä
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on taas ihanat puheenaiheet Millun johdolla - uloste-postilähetykset, huppari, jossa Millun paljaat rinnat -painautus ja oksennustauti. Always so charming.
And classy! She exudes such class, doesn't she?
Alhaisten puolella on alhaiset hajutkin kun Mia laittaa kaasuttaen.
naurattaa kun tulee näitä teidän raapustuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo puhuu muista ilkeästi? Empä ole huomannut. Taitaa olla ainut asukas joka ei koko ajan valita jostain asukkaasta. Viime päivät Nabbe ja Tuula. Siihen lisätään Milena. Laura nyt ollut hissukseen.
Valittaminen on ihan eri asia kuin ilkeily. Mä olin ala-asteella koulukiusattu ja mun kiusaajat käyttäytyi kuten Reeo. Siksi sen käytös häiritsee ainakin mua niin paljon. Reeo on kyllä petrannut alkuajoista, ja nyt se kiusaaminen on huomaamattomampaa. Varsinkin sen jälkeen muuttui, kun Kurosen grillillä kuuli kuinka paha mieli Aleksillekin oli siitä käytöksestään tullut.
Mäkin olin pahasti koulukiusattu ja Reeon käytöksessä ei ole taas yhtään mitään samaa kuin mun kiusaajien, jotka keräsi ympärilleen porukan, jonka kanssa räksyttivät. Ja Reeo itse sanoi ennen Samskun sanomisia siitä, että pelin ei pidä mennä kiusaamiseksi ( ja muuten, Kuronen on siviilissä todella ylimielinen tyyppi vaikka ohjelmissa esittää pehmoäijää)
No sun kiusaajat oli erilaisia. Mun oli niinkuin Reeo. (Ja kukaan ei ole ylistänyt nyt Kurosta tässä millään tavalla tai muutenkaan puhunut ko. henkilöstä yhtään mitään)
Mikä noita köyhiä vituttaa kun eihän tossa edes ole mitään? Saavat nukkua sisällä ja saavat lämmintä vettä. Eikä kukaan varmasti kuole nälkään.
Ylhäisille tänään bileet! Olisi kontenttia ja tapahtuisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo puhuu muista ilkeästi? Empä ole huomannut. Taitaa olla ainut asukas joka ei koko ajan valita jostain asukkaasta. Viime päivät Nabbe ja Tuula. Siihen lisätään Milena. Laura nyt ollut hissukseen.
Valittaminen on ihan eri asia kuin ilkeily. Mä olin ala-asteella koulukiusattu ja mun kiusaajat käyttäytyi kuten Reeo. Siksi sen käytös häiritsee ainakin mua niin paljon. Reeo on kyllä petrannut alkuajoista, ja nyt se kiusaaminen on huomaamattomampaa. Varsinkin sen jälkeen muuttui, kun Kurosen grillillä kuuli kuinka paha mieli Aleksillekin oli siitä käytöksestään tullut.
Mäkin olin pahasti koulukiusattu ja Reeon käytöksessä ei ole taas yhtään mitään samaa kuin mun kiusaajien, jotka keräsi ympärilleen porukan, jonka kanssa räksyttivät. Ja Reeo itse sanoi ennen Samskun sanomisia siitä, että pelin ei pidä mennä kiusaamiseksi ( ja muuten, Kuronen on siviilissä todella ylimielinen tyyppi vaikka ohjelmissa esittää pehmoäijää)
Minä taas saan samanlaisia fiboja kuten tuo edellinen kirjoittaja. Kyllä se on totta että Reeo on ilkeästi piikitellyt ja on puhunut Miikan kanssa ketä laitetaan hihnalle ja missä järjestyksessä. Heidikin siellä listalla on, nyt vain käyttää siitä kaiken hyödyn. Antaa itsestään mukavan kuvan jotta kaikki pitävät ja hyväksyvä tämän hänen käytöksensä.
Tuleeko mieleen millainen ihminen on
-pidetty ja karismaattinen, ihailua herättävä
-ylimielinen
-omahyväinen
-muita johtava ja ohjaileva
Just tämä. Hienoa, et on muitakin jotka näkee ton "shown" läpi. Ja tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat tolla lopulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun kiusaajat oli erilaisia. Mun oli niinkuin Reeo. (Ja kukaan ei ole ylistänyt nyt Kurosta tässä millään tavalla tai muutenkaan puhunut ko. henkilöstä yhtään mitään)
Eli minkalainen reeo sun mielestä on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan epäreilua että tuo soffe pääsee aina vapaamatkustajana nauttimaan kaikista eduista samoin Miikka täyttä pascaa taas. Ihme ettei Nabbea valittu, vaikka hyvä että jäi alhaiseksi.
Sofia oli ulkona häkissä. Reeo on sensijaan päässyt kaikkiin hyviin juttuihin. Sai olla sisällä kun osa oli ulkona häkissä, pääsi viininmaisteluun, pääsi iltanuotiolle, pääsi päällikön juhliin. Heidi on kans päässyt vaapaamatkustelemaan aika paljon. Hänet on pelastettu useamman kertaa ja edes häätö ei vienyt häntä talosta. Mutta miten nämä asiat ei tullu mieleen?
sofia lähti ulkona häkistä kesken tehtävän. Reeo voi olla alhaisissa ei varmasti ole mikään ongelma hänelle, mutta niin pitäisi olla sofiankin. Mutta eihän sellasta voi tehdä :):):)
Sofia oli ulkona kaksi yötä ja luovutti vasta ihan viime metreillä, ylitti kaksi kertaa oman rajansa. Sofia ei ole käyttäytynyt ylimielisesti kuten Reeo, ei ole sanellut kenellekään miten tulisi äänestää, ei ole sanellut ketä lähtee ulos, ei ole ilkeillyt ja kiusannut.
Oon katsonut 247 jonkunverran paljon, enkä ole vielä koskaan sattunut kuulemaan Reeon määräävän tai sanelevan ketä äänestää. Olen kuullut neuvoteltavan ja suunniteltavan asiaa. Joko en ole vain sattunut kuulemaan tällaista sanelua tai sitten joku sekoittaa suunnittelun ja sanelun pahemman kerran keskenään.
On se sanellu. Monellekin asukkaalle, esim. Tuulalle ja Tuula äänesti aina niinkuin häntä käskettiin.
Eh...se oli kyllä Nabbe jonka kanssa Tuula sopi aina äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Jollain palstalla luki,ettei Tuulalla olemitään pätevyyttä päiväkodin johtajaksi. Sehän ei kai voi pitää paikkansa.
kasvatustieteiden kanditaatti kelpaa lastenpäiväkodin johtajaksi, v 2030 pitää olla maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain palstalla luki,ettei Tuulalla olemitään pätevyyttä päiväkodin johtajaksi. Sehän ei kai voi pitää paikkansa.
kasvatustieteiden kanditaatti kelpaa lastenpäiväkodin johtajaksi, v 2030 pitää olla maisteri
Opetelepa kirjoittamaan.
Soitin 112 :een ja pyysin Big Brotheria puhelimeen.
Bileet tulossa tänään ylhäisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas saan samanlaisia fiboja kuten tuo edellinen kirjoittaja. Kyllä se on totta että Reeo on ilkeästi piikitellyt ja on puhunut Miikan kanssa ketä laitetaan hihnalle ja missä järjestyksessä. Heidikin siellä listalla on, nyt vain käyttää siitä kaiken hyödyn. Antaa itsestään mukavan kuvan jotta kaikki pitävät ja hyväksyvä tämän hänen käytöksensä.
Tuleeko mieleen millainen ihminen on
-pidetty ja karismaattinen, ihailua herättävä
-ylimielinen
-omahyväinen
-muita johtava ja ohjaileva
Just tämä. Hienoa, et on muitakin jotka näkee ton "shown" läpi. Ja tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat tolla lopulla...
Onko teillä millainen suhde auktoriteetteihin ? Oon huomannut että esim. tuolla sateenkaarituotannossa kaikki Reeoa haukkuvat ovat jossain vaiheessa somejulkisuuttaan kertoneet auktoriteettikammostaan.
Sääntöjä rikkovat suoraan ulos. Ei tarvitse edes aitaa 👍