Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tyylillä tuula lähti.
Hyvä tuula.
Tuula oli oma itsensä lähtiessään.
Toivon et Heidi ja Reeo menee eri puolille. Loppuu se Läyhäys
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Milena sai jäädä taloon?
Tuula järjesti tänään semmoisen kokopäivän shown. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka äänestää Milenaa jatkoon?
Esim. minä, joka halusin Suhina-Lempin ulos talosta.
Nyt voi taas katsoa ruokailuakin, kun Irvi-Ämmä ei enää ole suu auki märehtimässä ja puhumassa ruoka suussa. + uhriutumassa ja vetämässä syöpäkortti esiin viikottain.
Oliko siinä riittävästi syitä?
Olisit itse äänestänyt Tuulaa tai Nabbea, ei tarvisisi täällä vinkua kuin Tuula.
Toivottavasti erotetaan reeo ja heidi, sofia ja millu ja sofia ja nabbe.
Asukkaat joutuvat yöpymään ulkoterassilla. Talo jaetaan kahtia.
Siis onhan se jako että hyvä ja huono puoli? Muuten menee tylsäksi!
Vierailija kirjoitti:
Toivon et Heidi ja Reeo menee eri puolille.
tottakai ne menee
No ehtipä Milena jo aloittaa taas pelin, oli vähän Heidiltä kysyttävää....
Laura ja Heidi samalle puolelle, Sofia ja Milena toiselle. Laura ja Heidi saa syventää ystävyyttään ilman noita myrkyttäjiä.💕
Milena vaikuttaa hyvin ikävältä tyypiltä. Olis joutanut ulos!
Vierailija kirjoitti:
Nelosen BB ei tule tekemään kiinnostavaa jakoa. Sofia ja Nabaz ovat paremmalla puolella. Millu kanssa niin on Sofialla miellyttävää seuraa. Suosituimmat eli Heidi, Miikka, Reeo ja Laura ovat huonolla puolella. Salla kanssa.
Juups näin se menee. Saisivat enemmän draamaan Sofiasta ja Nabazin sekoiluista. Sitten siinä Miikka yrittää saada heidät kuriin tai tekemään edes jotain tehtävää. Ei tuotanta hiffaa näitä asioita.
No, jokos joku on alkanut itkemään noiden puolesta kun nukutaan ulkona kuin asunnottomat konsanaan? Helvetilliset ja moraalittomat olot odottavat.
Nahkasohva ja Soffa eri puolille.
Vierailija kirjoitti:
Tuula on jo varmaan menossa hotellille tutkimaan tallenteita menneiltä viikoilta. Syyllisiä löytyy kyllä että joutui lähtemään.
Tuula raivoaa jollekin taksikuskille matkalla hotelliin kerrottuaan ensin bb-tuotannolle päällimmäiset tunnelmat, ja hotellin respalle sen jälkeen elämäntarinansa. Hotellihuoneessa Tuula juo skumppapullon tyhjäksi ja itkee lopulta itsensä uneen.
Kukaan ei ollut vastassa studiossa. Ellei nappaa Aleksia mukaansa hotelliin.
Oulu kutsuu. Vai Dallas.
Milena alko heti kyselee. Pidä puolesi Heidi!
Milena on ikävän oloinen ihminen. En pitäisi tuollaista henkilöä omassa kaverpiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylillä tuula lähti.
Hyvä tuula.
Tuula oli oma itsensä lähtiessään.
Niinpä, yhtä falski ja teennäinen nuka hyvä ihminen kuin koko talossa olo aikansa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuommoista Tuulan kaltaista ihmistä joutuisi pakosta kuuntelemaan pitempään niin varmaan menettäisin järkeni ja huutaisin suoraa huutoa - Päästäkää minut pois täältä.
Miettikää, nuo raukat ovat joutuneet olemaan Tuulan kanssa samassa tilassa ilman pakomahdollisuutta 8 viikkoa.
Mä luulen että siellä on helpotus päällimmäinen tunne.
Minä olen niin kiitollinen. Minä olen empaattinen. Minulla on sydän?
Ei ne sanat merkitse, vaan käytös. :)