Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Ton Merven narisevan laiska puhetyyli on raskasta kuunneltavaa. Aika löllykkä on muutenkin.
Merven puhetyyli on alkanut muistuttaa Kirsiä... 😰
Daiyana taisi sittenkin olla oikeassa kun kutsui Nabbea feikiksi. Minäkin menin Nabben lankaan.
Vierailija kirjoitti:
Merve ei taida hirveästi pitää Kirsistä, olen aistivinani näin. Oletteko muut huomanneet?
Merve ei taida pitää kenestäkään. Vaikuttaa yrittävän jatkuvasti hallita itseään. Teennäisen kuvan olen saanut.
Uudet pelaa törkeästi. Sunnuntaina ulos.
Vierailija kirjoitti:
On täysin selvää että Aleksi voittaa tämän vuotisin Big Brotherin. Äänestäjät on pääasiassa 12-18 v. teini-bissiksiä ja ehkä 50-60 v. mummoja. Kaikki kuolaavat Aleksin perään.
Koska Aleksi on vahvin fyysisissä tehtävissä ja uusin niin talonväki savustaa keskiviikkona Aleksin. Ensi viikon.
Vierailija kirjoitti:
Merve ei taida hirveästi pitää Kirsistä, olen aistivinani näin. Oletteko muut huomanneet?
Toivotaan näin.
Mä äänestän sit sitä joka on ylipainoinen.
Mä toivoisin, että Laurasta tai vaikka Heidistä kuoriutuisi kunnon laskelmoiva hullu pelaaja. Vähän Reeon tyylinen mutta ilkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Pirkan kissat BB-taloon!
Vähän niinku Helmerin koira.
Vierailija kirjoitti:
On täysin selvää että Aleksi voittaa tämän vuotisin Big Brotherin. Äänestäjät on pääasiassa 12-18 v. teini-bissiksiä ja ehkä 50-60 v. mummoja. Kaikki kuolaavat Aleksin perään.
Melkoinen tietäjä, katsojakunta ja heidän mieltymykset hallussa :D
Suosikkini on Merve. Aktiivinen, on läsnä, muttei ole suuna päänä mölyämässä tai tekemässä itsestään numeroa. Kunnioittaa toisia ja antaa tilaa. En ole myöskän havainnut läyhäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on ällöttävä.
Hyvä että joku muukin näkee tämän. Ruzu on ihanan karvainen mies ja Jerry oikea seksipommi. Alapeukut ja oksennushymiö taattu Aleksin palvojilta. Pitävät tätä Jumalanpilkkana.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on ällöttävä.
Miikka ällöin.