Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Lapsellista kiukuttelua Tuulalta.
Mikä tässä oli pointtina, että 6:sta asukkaasta 2 äänestettiin turvaan eilen ja ne 2 kerrotaan asukkaille vasta tänään häätölähetyksen aikana? Eikö olisi ollut sama, että kaikki 6 olisivat pysyneet synnuntaihin saakka äänestyksessä? Kun eihän siitä seurannut mitään iloa tai helpotusta ollut turvaan päässeille: helpottavaa tietoa pelastumisesta ei tullut, ovat joutuneet ihan samalla lailla jännittämään, pakkaamaan ja laittautumaan kuin 4 muutakin, jotka häädössä. Jotenkin outo juttu. En ymmärrä tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeri valittaa, että häntä ei hyväksytä, koska trans, ennakkoluulot ym. paskaa. Miksi sitten haluaa täysin seksualisoida itsensä? Talossaoleskelun perusteella ei vaikuta, että olisi ammattia vaihtamassa. Onhan noita sukupuolensa vaihtamista, alakertaa myöten. Sopeutuneet, korjanneet itsensä fyysisesti vastaamaan oikeaa sukupuoltaan, ovat ihan tavallisia ihmisiä, tavallisissa ammateissa, perustaneet perheitä.
Mikä on Santerin ongelma? Syyllistää ohjelmaa katsovia, ei olla valmiita. Hän itse ei ole valmis muutokseen, vaan haluaa olla seksillä elantonsa tienaava outo miesnainen. Ainoana motiivina paremmat tienestit. Fine, hyväksyköön ensin itse itsensä. Miten noin raakiletta henkisesti voidaan roikottaa tällaisessa tositeeveeviihteessä?Mun mielestä aivan pätevää pohdintaa, että miten on maailma (katsojat) valmiit hänenlaisiinsa. En mitään syytöstä tuntenut itsessäni.
Sofiahan teki seksityötä muutaman kuukauden elämässään ja sitten se ei enää tuntunut kivalta. Tämän tietäisit, jos olisit katsonut.
Mutta sulle olikin tärkeämpi jälleen mollata ihmistä, joka on joutunut muutenkin käymään paljon påskaa läpi.
Mä en ymmärrä mitä sä saat tämän sorttisesti kiusaamisesta? Käyttämällä syntyperäistä nimeä Soffesta tekee susta kiusaajan. Miten sun kaltaisen keskenkasvuisen ihmisen annetaan kulkea vapaana? Miten sä voit saada käyttää nettiä yksin? Missä sun huoltaja on?
ketä tarkoitat kesken kasvuisella. Minä olen 76 vuotias.
Tuon edellisen kirjoittajaa. Eihän kaikki kasva henkisesti, kuten tässä nyt voidaan todeta. Miten voikaan 76 vuotias olla noin mistään mitään ymmärtämätön kiusaaja?
Tunnen myötähäpeää tuon ihmisen puolesta! Tuo 76-vuotiasko noita Sofiaa herjaavia kommentteja tänne kirjoittaa?
USKOMATONTA miten muutamat ihmiset suhtautuvat trans - yms ihmisiin 😳
Onko keneltäkään pois jos nämä ihmiset kertovat kokemuksistaan.
Eritoten ikävistä kokemuksista mitä kaikkea he kuulevat ymmärtämättömien ihmisten suusta.
Avoimmuus näistä asioista auttaa ymmärtämään erilaisuutta.
Itse olen keskustellut syvällisesti vastaavanlaisen ihmisen kanssa kuin Sofia.
Kaikkien pitäisi käydä keskustelu henkilökohtaisesti niin varmasti tulee ymmärrystä ja suhtautuminen muuttuu.
Salla ei ainakaan liikoja jännitä, vaikka ei tiedä olevansa turvassa. Huipputyyppi!
Vakava kysymys: Kärsiikö asukkaat nyt traumaperäisestä stressihäiriöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihmetellyt tuota Miaa, että kuin aikuinen hän on ikäisekseen - vertaan itseeni. Nytkin, vaikka on ollut koko päivän Tuulan kettuilun ja vihan kohteena, ja riippumatta omista syyllisyydentunteistaan kohtelee Tuulaakin nyt kuin parasta kaveriaan, tuo vaivihkaa pois murjotuksesta ja laittaa hänen hiuksiaan.
Oon jo viikkoja sitten pannut merkille sen miten viisas ja mieleltään kypsä hän on.
Miasta näkee usein hänen hyvän sydämensä. Harmi, että loppuajan sitä kuunnellessa joutuu käyttämään korvatulppia.
Mia tosiaan vaikuttaa perusmukavalta ja rennolta tyypiltä, joka tulee helposti ihmisten kanssa toimeen.
Toki kielen -ja äänenkäyttö voi olla likaa. Ilkeä hän ei kuitenkaan luonteeltaan ole.
Mitähän Sofia oikeasti itkeskelee? Tuskin on se yöllinen juttu, sen varjolla voi esittää muuta.
Tuula on aidon ja avoimen hämmästynyt siitä, et hän ei olekaan kansan suosikki. Hän ollut niin varma, et kansa tietää ja tykkää. Mistä tämmönen edes kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sofia puhunut että haluaisi käydä vielä Sukupuolen korjaus leikkauksessa? Minusta silloin hänen kuuluisi voittaa, olisi hyvä syy voittaa ne rahat. Varmasti hirveää, että on syntynyt väärään kehoon, sitä ei voi kukaan muu käsittää kuin sen kokenut.
Kukaan ei synny väärään kehoon. Ei se ole kehon syy, mitä korvien välissä tapahtuu.
Ei ole Sofian vika mitä hänen aivoilleen on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Soffe nyt ehkä. Nyt ainakin ihan ok kunnossa. Ei sitten tiedä jos PTSD on jäänyt kytemään häneen.
Sallan kengät pöllitty. Kauhea huuto. Salla tulee hulluksi...
Kahdet kengät hävinny Sallalta.
Vierailija kirjoitti:
Sallan kengät pöllitty. Kauhea huuto. Salla tulee hulluksi...
Kauhea huuto?🤪
Mä odotan sitä hetkeä, kun asukkaille ilmoitetaan kahden pääsevän vielä turvaan. Tuula on varmasti innoissaan ja varmana et no nyt se pelastus viimein tapahtuu! Ja sitten sen totuuden tajuaminen, et Salla ja Sofia pääsevät.
Tuolla talossa hävii naisten pikkuhousuja ja kenkiä. Kuka lie pölliny.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe nyt ehkä. Nyt ainakin ihan ok kunnossa. Ei sitten tiedä jos PTSD on jäänyt kytemään häneen.
OK!
Milena on myös tosi rauhallinen.
Menee jo toi Lauran itsekehu äärimmäisyyksiin. Vois ajatella miltä Tuulasta tuntuu. Tai no, eihän se kovin empaattinen Sallallekaan ollut kun Milla lähti, tuli höpöttelemään pelistä vaikka Salla ei ollut sillä tuulella.
Miksei tuosta mulkosilmä miesääni Sallasta päästä eroon?!
Mites sen selität, et Tuula tantrum alkoi jo eilen illalla ?