Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena tai Tuula ulos. Milena inhottava juonija. Tuula taas laiska kiukuttelija. Eikö molemmat voisi lähteä.
Nabbe selittää ja Tuula hokee vaan niin niin nii nii niin niin niin niin nii niininii nii.
Toisten siivotessa Tuulaj a Nabaz sai purkaa tuntojaan kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa eikä arpaa? Kyllä Heidi ihan itse meni heti takaisin nukkumaan ja ihan itse on vastuussa käytöksestään. Jotain rajaa sentään.
Mitä Heidi muka teki väärin ja mistä käytöksestä pitäisi kantaa vastuu? Hän huomasi kyseessä olleen hölmön Halloween-pilan, kohautti olkapäitä ja suuntasi takaisin jatkamaan kesken jääneitä yöuniaan. Miksi Heidin olisi pitänyt itkeä, mennä shokkiin, suuttua tai traumatisoitua tuosta? Ihan käsittämätöntä väittää tuossa Heidin normaalissa reaktiossa olleen jotain väärää.
Heidi muisti että halloviini ja meni nukkumaan,
Deitti-Nabben naamiot riisuttu.
Jos keuhu on keinotekoinen kauhu, miksi sitten kauhuelokuvaa ei kutsuta nimellä keuhuelokuva? Sehän nimenomaan on keinotekoista, fiktiivistä kauhua. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Sofia turvassa, olisi kyllä saanut sanoa heti yöllisen Keuhun jälkeen kaikille samaten Salla turvassa.
Mikä Keuhu?
niin mikähän se olisi, googletetaan, hyvää aurinkoista päivää
Keuhu = keuhkosavu tai rööki. Tosin tuo oli kirjoitettu isolla, joten ilmeisesti kysymyksessä henkilön tai paikan nimi. Mitenkön se taas liittyy viimeyöhön?
Vierailija kirjoitti:
Tylsin kausi koskaan. "Juonittelun" lisäksi ei mitään sisältöä. Ei saa minkäänlaista käsitystä asukkaista, paitsi ketkä ovat kierompia käärmeitä kuin muut. Kaikki asukkaat vaikuttavat vastenmielisiltä nilkeiltä. Ei mitään sisältöä. "Studiovieraat" joutuvat väkisin vääntämään, että on muka jotain mielenkiintoa, vaikka ei ole. Koosteet voisi tiivistää puoleen tuntiin.
Kerran osa asukkaista laitettiin häkkiin, mutta sekin tehtävä mokattiin, eikä tapahtunut mitään. Puhuva paperimassatonttu, siinä vuoden anti.
Olisi kiva, kun sinne otettaisiin erilaisia asukkaita, nyt siellä on toistensa kopioita, yksinkertaisen oloisia ihmisiä, joita ei oikeasti taida kiinnostaa kuin ulkonäkö. Se itsen sutiminen on pääpuuhaa.
Olen ihan samaa mieltä. Aivan liian helppoja tehtäviä ja kesto liian lyhyt. Taloon otettu pintaliitäjiä joiden päivän kohokohta on itsensä pakkelointi, sohvalla makaaminen ja läyhääminen ja jatkuva valittelu kun on tylsää. Kun tehtävää tulee, niin ei lähdetä ripeästi liikkeelle, vaan mennään vessaan ja meikkaamaan.
Vanha Rooma höystettynä Sallalla, toimiva finaalinelikko jolla läppä lentää.
Hyväntuulista viihdettä koko rahalla.
Sellaisesta 24/7 matskusta mä voin maksaa.
Nyt jo iltapäivä eikä edelleenkään yhtäkään otsikkoa BB-tuotannon viime yön ylilyönnistä? Tuotannilla tehokas damage control -tiimi?
tuulan master plan, isoveikka päästää tuulan ja nappen johonkin piiloon siihen asti että pitää pakata laukut. tuulan mielestä kun he "palaavat" niin kaikki on ihmeissään että missä te ootte olleet, voi kuinka oli ikävä.
- hahhah jo on tuulalla haaveet, ihan kuin olisi talolaisten vika että on häädössä.
Miksi äänestitte Lauran turvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa eikä arpaa? Kyllä Heidi ihan itse meni heti takaisin nukkumaan ja ihan itse on vastuussa käytöksestään. Jotain rajaa sentään.
Mitä Heidi muka teki väärin ja mistä käytöksestä pitäisi kantaa vastuu? Hän huomasi kyseessä olleen hölmön Halloween-pilan, kohautti olkapäitä ja suuntasi takaisin jatkamaan kesken jääneitä yöuniaan. Miksi Heidin olisi pitänyt itkeä, mennä shokkiin, suuttua tai traumatisoitua tuosta? Ihan käsittämätöntä väittää tuossa Heidin normaalissa reaktiossa olleen jotain väärää.
Kirjoitinko, että Heidin olisi pitänyt itkeä yms tai, että Heidin reaktiossa olisi jotain väärää? En.
Kommentoin viestiä, jossa sanottiin, ettei Heidillä ole osaa eikä arpaa siihen, että meni heti nukkumaan. Kyllä kai Heidi ihan itse sinne petiin omin jaloin käveli vai kantoiko joku hänet?
Naantalin aurinkokellon viisari ei yöllä värähtänyt, mutta lyönti meni sekaisin.
Bb - tuotanto omilla sivuillaan pahoittelee ylilyöntiä
Voi vee mikä tehtävä Lauralle. Ei jaksa kuunnella.
bb.7654 kirjoitti:
Heittäkää nyt jumalauta se narsistinen diiva tuula jo ulos ! Kaikki siinä vituttaa, puhe ja koko olemus ja kamala käytös. minä minäminä.. Nyt se tuula ulos !!!
Samaa mieltä.
Jotkut täällä inisee, että miten Tuulaa vihataan iän takia. Se ei ole iästä kiinni, jos ihminen on sisältä ruma. Sitä Tuula on.
Ärsyttää noi jeesustelijat, niin kuin Miikkakin. Kyllä nyt kovasti kilpaillaan siitä kuka oli enemmän huolissaan ja kuka reagoi nopeimmin ja Heidiä Miikkakin muka vitsillä lyttäs, että nyt tiedetään, ettei sua muiden henki kiinnosta. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Sofia turvassa, olisi kyllä saanut sanoa heti yöllisen Keuhun jälkeen kaikille samaten Salla turvassa.
Kertoiko BB Santerille, että on turvassa, vai lohdutteliko muut asukkaat järkyttynyttä Santeria, että ei hätää, hän on turvassa? Vai mikä juttu tämä nyt taas on?
Ei oo bb kertonu kenellekään mitään, en tiedä mitä tuo tuossa horisee.
Kommentoija luultavasti tarkoitti, että BB olisi saanut kertoa myös asukkaille uudet turvaan päässeet tuon "keuhun" jälkeen.