Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, BB on ihan parasta mitä mulle on tapahtunut sohvalla. Haluun medialalle, en siis hoitolalle vaan meedioihin, idiootit.
Siis medialalle, hoitolalle???? Minkä lallen tyypptjä ite oot?
media-ala on myös toimittaja, journalisti
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisi vielä uusia vieraita , niin Tuula varmaan kertoo niille myös oman kertomuksen sairauksista. En tiedä hakeeko sympatiaa vai mitä. Syöpä on ikävä sairaus ja hienoa jos parantunut siitä. Ei silti tarvitse sitä aina mainita. Alussa ihmettelin miten nainen uskalsi ottaa pihalla aurinkoa , kun syövän sairastanut.
Selkeästi hakee sympatiaa ja ääniä noilla jutuillaan. Tuota rintasyöpänauhaakin pitää vain saadakseen huomiota ja ääniä. Tuolla on ollut muitakin sairastaneita ja vammautuneita eikä kukaan heistä ole noin ratsastanut sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe ja Millu osoittaa kyl etteivät kunnioita yhtään ketään
Nuo molemmat on selkeästi jätetty täysin kasvattamatta aikoinaan. Millaiset vanhemmat näillä oikein on? Tuollaisella tyylillä ei elämässä pitkälle pötki, aivan karmeita ihmisiä molemmat.
Ilmankos viihtyvät toistensa seurassa-vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa santeri, koska sen kuvottavampaa ihmistä ei maa päällään kanna.
Santeri sönköttää, että ihmiset on varmaan jo nähneet. miten kiva mä oon.
Hyi hitto miten tollo. Saat an an runkkari, sika.
Toivottavasti Santeri ja Piereilijä ovat sohvalla. Pieruhoitaja on kaikkein kammottavin huutaja.
Santeri on niin "kaunis naisenkuvatus".
En usko Santerin kirurgeihin, diplomaatteihin. Jos näin olisi, ei Santeri olisi kumitisseineen munat teipattuna tuolla.
Mä en mitään muuta voi niin inhota, kun tuota jätkää, joka on naisten vaatteissa.
Eikö sitä saisi talosta ulos.
Nyt sulla on tilaisuutesi. Talolaiset eivät ole nimenneet Sofiaa häätöön, mutta nyt ovat kaikki paitsi Reeo olleet häätöäänestyksessä. Nyt kannattaa iskeä jos haluat Sofian ulos.
Meinaatko, että laittaa rahaa, Et kai?
Olihan Reeo häätöäänestyksessä, mutta pelastui lopulliselta häätökolmikolta, juurikin slloin kun Heidi Lauran pelasti eikä Reeoa.
Tuntuu että v*tuiks menee esitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisi vielä uusia vieraita , niin Tuula varmaan kertoo niille myös oman kertomuksen sairauksista. En tiedä hakeeko sympatiaa vai mitä. Syöpä on ikävä sairaus ja hienoa jos parantunut siitä. Ei silti tarvitse sitä aina mainita. Alussa ihmettelin miten nainen uskalsi ottaa pihalla aurinkoa , kun syövän sairastanut.
Selkeästi hakee sympatiaa ja ääniä noilla jutuillaan. Tuota rintasyöpänauhaakin pitää vain saadakseen huomiota ja ääniä. Tuolla on ollut muitakin sairastaneita ja vammautuneita eikä kukaan heistä ole noin ratsastanut sillä.
On peliliike koko nauha ja vastenmielistä on sairauksilla ratsastaa. Saattaahan tuolla joku parhaillaankin sairastaa ties mitä metelöimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidiä taitaa jännittää Saaran olo kun tulee tota "hikkaa" nyt paljon. Muut vielä kuittailee siitä. Miten ei voi tajuta että se kuittailukin vaan pahentaa sitä
Mun silmään ei ole osunut kuittailuja. Oon kuullu ainakin kymmenen sviikkiä ilman että kukaan on noteeranut sitä millään lailla. Ihan ihmeellistä tämä paapominen, ihan kuin jotain avutonta lasta tässä pitäisi suojella. PK-huoneessa ainakin näkyy kylmänviileä itsevarma kovanahkanen peluri. Ihan outo kuvio tän asukkaan ympärillä.
Ei Heidi oo säälittävä, älykäs nuori nainen.
Älykkäät eivät notku kaupan kassalla, vaan kouluttautuvat ja hankkivat itselleen ammatin.
Ammatti , hyvin ervostettu, jossa voi edetä hyvinkin pitkälle niin tahtoessaan. Moni tekee elämäntyyönsä alalla, etenee johtoon. Parempi kuin alkaa myymään itseään, ottamaan suihin vaikka kulli olisi millaisen attasean plastikkiikakirugin kulli ja hinta hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidiä taitaa jännittää Saaran olo kun tulee tota "hikkaa" nyt paljon. Muut vielä kuittailee siitä. Miten ei voi tajuta että se kuittailukin vaan pahentaa sitä
Mun silmään ei ole osunut kuittailuja. Oon kuullu ainakin kymmenen sviikkiä ilman että kukaan on noteeranut sitä millään lailla. Ihan ihmeellistä tämä paapominen, ihan kuin jotain avutonta lasta tässä pitäisi suojella. PK-huoneessa ainakin näkyy kylmänviileä itsevarma kovanahkanen peluri. Ihan outo kuvio tän asukkaan ympärillä.
Älykkäät eivät notku kaupan kassalla, vaan kouluttautuvat ja hankkivat itselleen ammatin.
Ammatti , hyvin ervostettu, jossa voi edetä hyvinkin pitkälle niin tahtoessaan. Moni tekee elämäntyyönsä alalla, etenee johtoon. Parempi kuin alkaa myymään itseään, ottamaan suihin vaikka kulli olisi millaisen attasean plastikkiikakirugin kulli ja hinta hyvä.
No tässä välissä pitää muistuttaa, että olihan pääministerimmekin kesätöissä kaupan kassalla.
Aika älyvapaata porukka jotka kirjoittavat että antavat soffelle äänet et se joutuu pihalle EIHÄN SILLE KANNATA ANTAA ÄÄNIÄ LAISINKAAN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on 21v ja päässyt ylioppilaaksi ei ihan hirveän kauaa sitten. Aikoo pyrkiä yliopistoon. Sinulla taas ei koskaan ollut mitään rahkeita yliopisto-opiskeluun ja siksi katkerana haukut Heidiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa santeri, koska sen kuvottavampaa ihmistä ei maa päällään kanna.
Santeri sönköttää, että ihmiset on varmaan jo nähneet. miten kiva mä oon.
Hyi hitto miten tollo. Saat an an runkkari, sika.
Toivottavasti Santeri ja Piereilijä ovat sohvalla. Pieruhoitaja on kaikkein kammottavin huutaja.
Santeri on niin "kaunis naisenkuvatus".
En usko Santerin kirurgeihin, diplomaatteihin. Jos näin olisi, ei Santeri olisi kumitisseineen munat teipattuna tuolla.
Mä en mitään muuta voi niin inhota, kun tuota jätkää, joka on naisten vaatteissa.
Eikö sitä saisi talosta ulos.
Nyt sulla on tilaisuutesi. Talolaiset eivät ole nimenneet Sofiaa häätöön, mutta nyt ovat kaikki paitsi Reeo olleet häätöäänestyksessä. Nyt kannattaa iskeä jos haluat Sofian ulos.
Mistä syrjäytynyt jonne saisi rahaa?
Hups Sofia oli pukeutunut, kuka käski pistää vaatteita ylle. Millu haluaa juontajaksi, saiko pierupillu kenkää edellisestä duunipaikastaan. Vaikuttaa siltä.
Mitä hemmettiä tuo Mia taas yrittää? Eikö noiden pitänyt laulaa eikä vetää kaikkea lekkeriksi?
Alkaako ketään rasauttamaan tämä kolmikko: Millu, Soffe ja Nabaz? Aika kovaäänisiä ja tuossakaan tehtäväss ei ihan tilanteen tasalla. Kaikenlaista ylimääräistä härväämistä kokoajan ja omaa showta.
Miksi toi Mia huutaa kun se juontaa? Sillähän on mikrofonikin.
ottakaa tuolta huutajalta mikki pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä välissä pitää muistuttaa, että olihan pääministerimmekin kesätöissä kaupan kassalla.
hallintotieteiden maisteri, kansanedustajan pallilta pääministeriksi
Vierailija kirjoitti:
Alkaako ketään rasauttamaan tämä kolmikko: Millu, Soffe ja Nabaz? Aika kovaäänisiä ja tuossakaan tehtäväss ei ihan tilanteen tasalla. Kaikenlaista ylimääräistä härväämistä kokoajan ja omaa showta.
Ai alkaako? On rasauttanut jo 8 viikkoa. Mia siitä asti kun tuli taloon, ihan hirveä ihminen.
Sofialle sopisi mallin ura, tuollaisia hongankolistajiahan ne on
Transit tyypy pukeutaa ja käyttäytyy yliseksuaalisesti eli eivät edusta mitenkään naista vaan jotain p rnosivuston mallikuvaa miehen fantasiasta. Ei ole oikein