Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Kiitti korjauksesta :=))
Ketä kiität??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi sitten olla, että täällä 95% viesteistä on paljon hirveämpää haukkumista kuin näiden talon naisten, jos kerran sitä ei pysty katsomaan? Mutta itse kyllä voi käyttäytyä miten tahansa. Sun viesti vaikutti fiksulta, miltä sitten tuntuu lukea jatkuvasti lähes pelkkiä käärme/läski/siansilmä viestejä?
Onko mennyt ohi miten hirvein sanakääntein täällä on kirjoitettu Reeosta? Häntä on haukuttu viikkotolkulla siansilmäksi, syylänaamaksi, mätisäkiksi ja ties miksi. Classy?
Heidiä taas haukuttu rumaksi hamsteriksi. Heidillä on huono itsetunto, niin siinä nuori likka romahtaa nähdessään kommentit. Tää haukkuminen näyttää olevan ok tiettyyn suuntaan. En minä Laurasta pidä koska käyttää omien havaintojen mukaani Heidiä hyväkseen, mutta en hauku hänen ulkonäköään tai ala kantelemaan kaunaa hänen siskolleen. Kritisoin vain hänen käytöstään ja tekoja.
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Sopisi entiseksi lestadiolaiseksi?
Kuka??
Katsojat haluaa kiusaajat ulos. Hyvä niin👍
Joku käärmeistä voittaa päällikkökisan, heti päälliknhuoneeseen läyhäämään porukalla ja ovi kiinni. Reeo voittaa, alkaa tekemään ruokaa kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon on syytä olla valppaana. Käärmeet ovat kylmäverisiä matelijoita, jotka saattavat syödä talon hamsterin.
Käärmeet tap pavat saaliinsa joko myrkyllä, puremalla tai kuristamalla, pienen ja puolustuskyvyttömän saaliin
Käärme on hyödyllinen eläin . Hävittää rotat syömällä ne kokonaisena .
Mietin tajuaako Merve itse että julisti mm. Kantavansa kaunaa Heidille koska pilasi tämän peliä, että tuo on ehkä vähän ylireagointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites illalla kun Merveä haastatellaan. Kysytäänköhän syömisestä mitään ? On varmaan jo nähnyt klippejä ja kommentointia ihan riittämiin. Samoin läyhäämisestä selän takana.
Huonosta ilmapiiristä voi kyllä syyttää mm. ihan itseäänkin.
Tuskin kyseenalaistetaan mitään Merven tekemisiä talossa. Luultavasti studiossa vain kompataan Merveä siinä, että häntä kohdeltiin väärin ja on se kumma ettei Reeo tipu.
Ne somelaurat ainakin ovat ihan järkyttyneitä tästä kun pääsevät ruutuun. Kamala Reeo taas saneli kaiken, katsojatkin pelkäävät hirviö-Reeon kostoa niin paljon, että äänestävät Reeon jatkoon jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi sitten olla, että täällä 95% viesteistä on paljon hirveämpää haukkumista kuin näiden talon naisten, jos kerran sitä ei pysty katsomaan? Mutta itse kyllä voi käyttäytyä miten tahansa. Sun viesti vaikutti fiksulta, miltä sitten tuntuu lukea jatkuvasti lähes pelkkiä käärme/läski/siansilmä viestejä?
Onko mennyt ohi miten hirvein sanakääntein täällä on kirjoitettu Reeosta? Häntä on haukuttu viikkotolkulla siansilmäksi, syylänaamaksi, mätisäkiksi ja ties miksi. Classy?
Mulla on todellakin menny ohi, missä ja millon pitäskö kaivaa edes yksi viesti sitten todisteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidiä taas haukuttu rumaksi hamsteriksi. Heidillä on huono itsetunto, niin siinä nuori likka romahtaa nähdessään kommentit. Tää haukkuminen näyttää olevan ok tiettyyn suuntaan. En minä Laurasta pidä koska käyttää omien havaintojen mukaani Heidiä hyväkseen, mutta en hauku hänen ulkonäköään tai ala kantelemaan kaunaa hänen siskolleen. Kritisoin vain hänen käytöstään ja tekoja.
Onhan Laura kaunis, mutta käytöksestä en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hemmetistä revit tuon Heidin huonon itsetunnon? Tyyppi rehentelee jatkuvasti omilla voitoillaan, kehuu omaa ulkonäköään ja älyään, hieroo saavuttamiaan etuuksia toisten naamaan ilman empatian häivää jne. jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites illalla kun Merveä haastatellaan. Kysytäänköhän syömisestä mitään ? On varmaan jo nähnyt klippejä ja kommentointia ihan riittämiin. Samoin läyhäämisestä selän takana.
Huonosta ilmapiiristä voi kyllä syyttää mm. ihan itseäänkin.
Tuskin kyseenalaistetaan mitään Merven tekemisiä talossa. Luultavasti studiossa vain kompataan Merveä siinä, että häntä kohdeltiin väärin ja on se kumma ettei Reeo tipu.
Ne somelaurat ainakin ovat ihan järkyttyneitä tästä kun pääsevät ruutuun. Kamala Reeo taas saneli kaiken, katsojatkin pelkäävät hirviö-Reeon kostoa niin paljon, että äänestävät Reeon jatkoon jne.
😂😂😂😂 En ihmettele vaikka sanoisi näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hemmetistä revit tuon Heidin huonon itsetunnon? Tyyppi rehentelee jatkuvasti omilla voitoillaan, kehuu omaa ulkonäköään ja älyään, hieroo saavuttamiaan etuuksia toisten naamaan ilman empatian häivää jne. jne. jne.
Siitä, että hän selvästi yrittää olla mieliksi mahdollisimman monelle että saisi hyväksyntää. Niin Lauralle kuin Reeollekin.
Vierailija kirjoitti:
Merve oli vastenmielinen hyvä, että päästiin hänestä. Kaksinaismoralisti, joka on sokea omalle käytökselleen.
Te ette oo tässä ketjussa yhtään kaksinaismoralisteja?
Milena on vittumainen kiusaaja.
Valehtelee kaikesta kaikille.
Ei taida olla ajatusmaailma kunnossa.
Ei erota väärää oikeasta.
Kaikkien kaveri, perseen nuolija on.
Kotiin sunnuntaina.
Miikka otti hirveän ison annoksen ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Milena on vittumainen kiusaaja.
Valehtelee kaikesta kaikille.
Ei taida olla ajatusmaailma kunnossa.
Ei erota väärää oikeasta.
Kaikkien kaveri, perseen nuolija on.
Kotiin sunnuntaina.
Ikävästi toimi sen jälkeen, kun tulivat Heidin kanssa neukkarista. Onneksi bluffi paljastui.
Koomista tuo Loren ymnkatkeruus kuinka einoomtykättyjä.. olisko yhtään peiliin katsomisen paikka?
Toi Reeo joutaisi tuolta huuthemmettiin . Sovinisti setä käh.... pikkulikkaa.
Merve oli vastenmielinen hyvä, että päästiin hänestä. Kaksinaismoralisti, joka on sokea omalle käytökselleen.