Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
56761/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää kyllä toisten likaisia lakanoita on vaihdella. Jokainen voisi vaihtaa itse omansa.

Vierailija
56762/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä ikimaailmassa nähny noin laiskaa ihmistä kuin Merve!! Lakanoiden vaihtokin on niiin vaikeaa, selkään sattuu ja mä en jaksa ja voin laittaa tyynyliinat. Voi luoja mikä muikkeli! Minkäköhän näköistä sillä on kotona? Puhetyyli vähän kuin kuin Kimi Räikkösellä. Miten sekin voi olla niin laiskan kuuloista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56763/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura pelasti Heidin aikoinaan ja Heidi NYT sano ettei olisi pelastanut Lauraa,  ei Heidin tarvinnut kun Milena pelasti

Vierailija
56764/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että vaikka Laura oli se, joka petti hänen ja Heidin liiton, niin jotenkin Heidi on silti tässä se syyllinen. Heidi äänesti Lauraa vasta Lauran äänen jälkeen, mutta sitten kuitenkin pelasti tämän Milenan kanssa.

Laura pelasti Heidin häädöstä samalla kertaa kun Aleksinkin. Muistakaapa tämäkin. Loppupeleissä Heidi antoi äänen Lauralle ja päinvastoin, Miikka ja Reeo Mervelle. Nabaz Sallalle.

Laura on kuitenkin se ainoa, joka petti sopimuksen.

Ei ollut sopimusta.

Vierailija
56765/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää kyllä toisten likaisia lakanoita on vaihdella. Jokainen voisi vaihtaa itse omansa.

eihän noi nuku paljain bersuksin . Vaatetta liikaakin yllä. 

Vierailija
56766/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisivät neukkarista sen kun Heidi ja Milena kahden. Se olisi kyllä negatiivista Heidille. 

Heidi antoi periksi vanhalle kierolle monsterille.

Kaivoi ihan itse kuoppansa.Kaverit heittänyt vuoronperään bussin alle, vaikka nämä ovat tehneet kaikkensa Heidin hyväksi.Pelasi suoraan vastustajien lapaan.

Vierailija
56767/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos leivottaisiin Tuulasta bb voittaja?

Käy. Olisi ihan oikein Reeon ja Lauran läyhääjä jengeille. Tuula sentään oli sellainen kuin lupasi. On värikäs ja hänellä on ollut huvittavat hetkensä. Osaa puhua suoraan mitä ajattelee ja sanonut asiastakin.

Ei todellakaan Tuula osaa puhua suoraan. Asiaan, jonka sanomiseen tarvittaisiin noin 40 sanaa, hän höpöttää varttitunnin.

Vierailija
56768/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen kesken siivouksen ja lakanoidenvaihdon. On neidille varmaan paaaaljon asiaa nyt siellä että ehtii toiset siivota sillä välin.

Vierailija
56769/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve tänään ulos talosta. Pääsee kotiin syömään ja makaamaan.

Samalla päästäisiin eroo parista muusta, jotka lupasivat lähteä samalla oven avauksella. Talon ilmapiiri muuttuisi pikkasen puhtaammaksi.

Vierailija
56770/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelu oli Sallalla ja Milenalla. Salla hoiti hyvin osansa näkee, että on varmasti saanut henkilöstö johtamisen koulutusta.

Ei asettunut kummankaan puolelle ja kuunteli Milenan mielipiteet neutraalisti. Hyvä Salla!

Katsojalla vahvistui käsitys Milenasta.

Vierailija
56771/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi petti nyt kolmannen kerran Reeon ja Miikan luottamuksen. Heidin toimet neukkarissa on pistänyt kerran Miikan häätöön ja Reeon kaksi kertaa. Vieläkö Heidiä kiitellään.

Eihän Heidi ole pistänyt häätöön tarkoituksellisesti kuin kerran Miikan. Kun Aleksi häädettiin oli Reeo sanonut Heidille että voi laittaa hänet häätöön kunhan sekä Aleksi että Millu pysyvät siellä. Nyt kolmannella kerralla Reeo olikin jo valmiiksi häädössä.

Reeon olisi voinut pelastaa mutta Milenan ei tarvinnut edes painostaa. 

Jos Reeon olisi Heidi vaatimalla vaatinut pelastaan olisi tullut paskanyrsky muilta että miksi ei muita pelastettu ja miksi se ja se nostettiin häätöön. Kaikista paras ratkaisu olisi ollut Sainion sanoin ettei olisi tehnyt mitään. Vähiten myrskyä keltään siten.

No mutta Heidi ei kyennyt tähän itse tilanteessa, kyynelten jälkeen jälkiviisaana vasta. Milena pelasi taitavasti ja kovaa, pelin hengen mukaan.

Vierailija
56772/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo jaksanut enää kattoo 1 1/2 viikkoo 24/7 , syy on se ettei mulla oo ketään voittajaehdokasta....Sofia käyttäytyy talossa mielestäni jotenkuten parhaiten, mutta ottaa koville hyväksyä tuota ammattia....ja tätä ohjelmaa seuraa lapsetkin.

Vierailija
56773/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että vaikka Laura oli se, joka petti hänen ja Heidin liiton, niin jotenkin Heidi on silti tässä se syyllinen. Heidi äänesti Lauraa vasta Lauran äänen jälkeen, mutta sitten kuitenkin pelasti tämän Milenan kanssa.

Laura on pelastanut aiemmin Heidin, joten eiköhän ne puntit ole nyt tasan. Ei noilla keskenään näytä ongelmia olevan.

Vierailija
56774/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ilmeisesti viihdeohjelmaksi tarkoitettu formaatti on nyt mennyt aivan sairaaksi. Miksi BB ei puutu Milenan Heidiä kohtaan harjoittamaan sadismiin? 

Mistä sinä tuon sadismin nyt keksit?

Vierailija
56775/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eihän noi nuku paljain bersuksin . Vaatetta liikaakin yllä. 

Mian pierulakanat. Sofian pukama katkut.

Vierailija
56776/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo jaksanut enää kattoo 1 1/2 viikkoo 24/7 , syy on se ettei mulla oo ketään voittajaehdokasta....Sofia käyttäytyy talossa mielestäni jotenkuten parhaiten, mutta ottaa koville hyväksyä tuota ammattia....ja tätä ohjelmaa seuraa lapsetkin.

Vähän sama, mutta oon seurannut silloin tällöin. Jos on pakko valita suosikki, niin se olisi Sofia-Nabbe-Tuula-akselilta.

Vierailija
56777/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi petti nyt kolmannen kerran Reeon ja Miikan luottamuksen. Heidin toimet neukkarissa on pistänyt kerran Miikan häätöön ja Reeon kaksi kertaa. Vieläkö Heidiä kiitellään.

Eihän Heidi ole pistänyt häätöön tarkoituksellisesti kuin kerran Miikan. Kun Aleksi häädettiin oli Reeo sanonut Heidille että voi laittaa hänet häätöön kunhan sekä Aleksi että Millu pysyvät siellä. Nyt kolmannella kerralla Reeo olikin jo valmiiksi häädössä.

Reeon olisi voinut pelastaa mutta Milenan ei tarvinnut edes painostaa. 

HALOOO neukkarissa oltin tunti, meille näytettiin 4 min. Oletteko tyhmiä. Kukaan ei tiedä mitä siellä on taahtunut

Mitä väliä, ei tämä ole mikään tuomioistuin. BB-talo on nyt täyttä sontaa kaikinpuolin.

Vierailija
56778/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat vuorovaikutustilanteet tai viestit voidaan ymmärtää erilaisin tavoin eri taustaisten ihmisten välillä. Tämä voi synnyttää väärinymmärryksiä tai yhteentörmäyksiä. Niitä ei voi taitavinkaan kulttuuritietoinen viestijä aina välttää.

Kieli on tärkein avain suomalaiseen yhteiskuntaan kiinnittymisessä. Napas on selvästi jäänyt tästä paitsi. Hallitseeko hän mitään kieltä kunnolla ? Vai useita kieliä vähän sinnepäin ? Siksikö häntä on vaikea ymmärtää.

Vierailija
56779/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ilmeisesti viihdeohjelmaksi tarkoitettu formaatti on nyt mennyt aivan sairaaksi. Miksi BB ei puutu Milenan Heidiä kohtaan harjoittamaan sadismiin? 

Milena ja Reeo ovat samanlaisia pelureita. Ymmärtävät toisiaan erinomaisesti.

Vierailija
56780/100630 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä mun suosikkia. Alussa se oli Nabbe, Tuula, Merve. Välillä vaihtunut, välillä kaikki ärsyttävät. Nyt en tiedä suosikkiani. Ehkä se selviää kisan kuluessa.

Ketju on lukittu.