Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tää on selvästi bb:ltä taktinen juttu,että ensin laitettiin taloon taviksen oloisia ja nyt alkaa tulla komeampia miehiä ja todennäköisesti vielä naisiakin :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen uuden mimmin nimi oli jolla oli kamelinvarvas?
Mia
Vierailija kirjoitti:
Onpa tolla Hautalalla hankala ulosanti.
Ja taas hiukset liiskattu päänahkaan kiinni. Valitin tästä samasta asiasta tässä ketjussa jo viime su. Olisi joskus kiva nähdä joku pikkuisen ilmavampi kampaus mutta ehkä ne hiukset on siinä päänahassa liimalla kiinni, eivätkä enää irtoa, joten on pakko laittaa on samanlainen kampaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei hurmannu Aleksi mua. Heti tuli limainen vaikutelma.
Varmasti näin. Sellaista se on kun runkkaa päivät pitkät pimeässä huoneessa ilman naista vuosikymmenestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aleksin Tiktok videoita olen katsellut. Hänellä on siis runsas kannattajajoukko valmiina. Videoita löytyy myös youtubesta.
Kova veto Big brotheriin, voittaja ainesta. Mervelle siinä mies.
Talon nykyiset miehet kalpenee rinnalla.
Sporttijäbä.
Nuoremmat varmaan lämpenee hänelle. Näin 30+ naisena tuli vain fiilis, että hyi mikä pleijeri. Näitä on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Naisille tulee vaan karkkia taloon, miehet joutuu katsomaan taas uutta hyljettä...
Ihan nättihän tuo uusi nainen on.
Harmi kun omahyväinen myrkynkeittäjä Kirsi jäi taloon! Luule varmasti olevansa yleisön suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi 21. Näyttää 29-30-vuotiaalta. Komea tosin.
Mun silmään näyttää ihan pikkupenskalta, max 20v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksin Tiktok videoita olen katsellut. Hänellä on siis runsas kannattajajoukko valmiina. Videoita löytyy myös youtubesta.
Kova veto Big brotheriin, voittaja ainesta. Mervelle siinä mies.
Talon nykyiset miehet kalpenee rinnalla.
Sporttijäbä.
Nuoremmat varmaan lämpenee hänelle. Näin 30+ naisena tuli vain fiilis, että hyi mikä pleijeri. Näitä on nähty.
Tuli lapsellinen ja ylimielinen vaikutelma hänestä. Ei jatkoon. Se kiero savolainen, sama juttu.
No nyt!! Vihdoin hyviä asukkaita, vähän jo ajattelin että tulee super tylsät asukkaat verattuna esim viime kauteen. Mitä vielä Miia ja Aleksi varsinki ihan huiput!! Mekää kattoo tiktok @ takatienpojat
Vierailija kirjoitti:
No nytttttt!!! Saatiin silmäniloa taloon 😍 Aleksi
Enpä kyllä pidä silmänilona tuollaista sliipattua ja liian itsetietoista parikymppistä. Uh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään näyttää ihan pikkupenskalta, max 20v
Mielipiteesi poikkeaa 98 prosentin mielipiteestä.
Miiasta tuli samanlaiset fibat kuin viime vuonna siitä myöhemmin tulleesta likasta joka riiteli kaikkien kanssa viimeisissä bileissään (en muista sen nimeä enää).
Tuleeko vihdoin romanssi tälle kaudelle?
Tuula luulee, että joku on saanut hänestä jotain kun ei pudonnut. Ei Tuula-rakas, se tarkoittaa vain sitä, että sait hiukan enemmän ääniä kuin häädetty Daiyana. Tämä täti luulee itsestään ihan liikoja.
Kumpikaan näistä uusista ei vaikuta mitenkään mielenkiintoisilta. Toivotaan, että onnistuvat silti sekoittamaan pakkaa.