Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo Heidi itkee. Onko Merven jengi jo laittanut sen pillittämään? Hyvää työtä jos on. Salla pitää vielä saada parkumaan niin tietävät paikkansa.
Salla on kova luu Heidiin verrattuna.
Sallahan on kai 38 vee, johan siihen mennessä on kokenut yhtä sun toista
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Yhden kerran on nimennyt Merveä, viime kerralla. Ja senhän Merve jo varmaan aavistaakin. Merve nimennyt Heidiä jo ekalla viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?
Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön
Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.
Esitti Heidi Merven bb ystävää, makoili Merven kainalossa ja olikin neuvottelu huoneessa haluavan Merven ulos ja nimesi Merven ja edelleen haluaa Merven häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?
Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön
Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.
Miksi ei saa nimetä Merveä? Se on pelin juoni jota ei Merve määrää.
Vierailija kirjoitti:
Heidi on tainnut elää aika suljettua elämää ilman pahoja vastoinkäymisiä. Tässä se saa näkyy. Salla ei ehkä ole maailman viisaimpia ihmisiä, mutta elämänkokemus ja ikäero Heidiin näkyy nyt tässä. Salla suhtautuu tapahtuneeseen kuin aikuinen järjellä ilman naiivia tunteidenpurkausta.
Heidin äiti on sairastunut syöpää ja Heidi hoitanut perheen asioita kun äiti kärsi hoidosta. Myös isä ollut sydänsairas.
Voihan Tuula soseuttaa ruokansa blenderillä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Yhden kerran on nimennyt Merveä, viime kerralla. Ja senhän Merve jo varmaan aavistaakin. Merve nimennyt Heidiä jo ekalla viikolla.
Neukkarissa halusi Merven ulos ja pelastaa itsensä. Ja antaa häätöpisteen Mervelle tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.
Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.
Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.
Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.
Mervellä on muodokas peppu, ei ollenkaan sellainen iso peppu kuin monilla Suomi-naisilla. Hänellä olisi lahjoja tverkkaukseen.
Onnistuuko twerkkaus makuuasennossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Yhden kerran on nimennyt Merveä, viime kerralla. Ja senhän Merve jo varmaan aavistaakin. Merve nimennyt Heidiä jo ekalla viikolla.
Jep :D mitä luultavammin vain yllättyy siitä kuinka vähän kukaan on häntä nimennyt. Merveä siis. Viime viikolla ekaa kertaa taisi saada ääniä.
Miikka on ehkä ilkeä, mutta sanoo asiat kuitenkin suoraan eikä puhu selän takana kuten läyhääjänaiset jotka ei uskalla puhua kasvotusten. Jopa Tarinalla oli enemmän rohkeutta.
Tässä käy niin että tyttöporukan äänillä Heidi menee valehäätöön :D no tuleepahan dramaa ja pelikirjat sekaisin,
Mitä v*ttua tuo Heidi parkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Yhden kerran on nimennyt Merveä, viime kerralla. Ja senhän Merve jo varmaan aavistaakin. Merve nimennyt Heidiä jo ekalla viikolla.
Neukkarissa halusi Merven ulos ja pelastaa itsensä. Ja antaa häätöpisteen Mervelle tällä viikolla.
Haluaahan Mervekin yhtälailla Heidin ulos :D että mitä ihmettä nyt. Ootte te kyllä kunnon kaksinaamaisia kirjotuksinenne. Ei voi muuta kun nauraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi hammasimplantit lähtee pois . Eikö ne oo kaikki erikseen kiinnitetty jos niitä on useita vieretysten
EI implantit tollein irtoa, sillä on todennäköisesti huonosti tehdyt laminaatit.
Sulle on kerrottu väärää tietoa. Eivät ole mitkään laminaatit. Onnettomuuden jälkeen jouduttu laittamaan kolme hammasimplanttia. Ja kyllä, ne voivat lähteä irti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy niin että tyttöporukan äänillä Heidi menee valehäätöön :D no tuleepahan dramaa ja pelikirjat sekaisin,
Tää ois täydellisintä mitä vois tapahtua! Heidi hyötyy eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli valehäädössä: Milena, Mia, Sofia, Laura ja Merve äänestävät Heidiä/Reeoa
Reeo, Miikka, Nabaz, Heidi ja Salla äänestävät Miaa
Päällikön ääni ratkaisee ja Heidi tai Reeo häädetään
Tuotannolla ei ole paljon varaa enää pelleillä asukkaiden häädöillä siten että asukkaat itse häätävät ulos. Asukkaita ei ole enää kovinkaan paljoa jäljellä. Kun tuotannon mukaan häädössä pitää olla aina 4 asukasta, joten on typerää pitää näitä valehäätöjä vaikka valehäädössä ei putoa kyseinen henkilö. Lapsellista toimintaa tuotannon osalta.
Mitä ihmettä? Siis mikä on lapsellista?
Joutuuko Tuula lähtemään talosta lopullisesti?
Löytyikö ne Tuulan hampaat? Äkkiä talteen. Nappe saattaa luulla pähkinöiksi ja pistää suuhunsa.
Kyllä ainakin ite ymmärrän että Tuula haluaa pitää maskia. Kun kyse tv showsta