Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla turvaan! Olis kaikille hyvä napautus!!
Siis oikeasti?? Jaksatko katsoa vaisua naamaa koko seuraavan viikon ? En tykkää Sallasta, mut ainakin on elossa = puhuu jotain.
No ompa tosi hyvä napautus kun kohta katsojille ei oo mitään katsottavaa. Ei tod oo mitää järkeä
Kaikki ei ajattele kuin sinä. Et edusta kaikkia!
Miten toi Milla nyt sitten yhtäkkiä on noin suosittu :D
Miltsu ottaa kiinni Lartsaa. Jess!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette voi olla tosissanne!!! 😂 nyt on ehkä kusisin kausi ikinä. Laura on niin tylsä et nyt pihalle! Miks se saa ääniä??? Vi... u haloo
Läheiset varmaan äänestää. En tunne ketään ketä siitä tykkäis ja keskusteluissakaan harvemmin kehutaan erityisesti.
Läheiset haluaa siitä koko kansan likasoikon? Pilaa talon tunnelman mökötyksellään. Voisi syyttää koko kauden pilaamisesta. Päällikkönä aivan kusisukka.
IHANA MILLA! Nyt turvaan! Mun lemppari enkä mä ole tilivelvollinen siitä kellekään!
Hyvältä näyttää äänestystilanne nyt eli Mia olisi lähdössä. Toki tilanne voi muuttua rajustikin, mutta näistä neljästä Mia saisi lähteä. No nyt Salla onkin viimeisenä eli ääniä Sallalle!
Näyttää menevän pläänin mukaan. Ensin Milla turvaan ja sitten ääniä Sallalle.
Nyt ääniä Lauralle. Laura ekana turvaan.
Millan äänestäminen turvaan nyt pudottaa Lörön maan pinnalle!
Melkein tasoissa jo, jatkaa vaan.
Millalle ja Sallalle ääniä nyt!
NYT ääniä Millalle ja Sallalle! Täältä lähtee kohta 50 kummallekin.
milla on paljon fiksumpi kuin laura
Ylilautahan tätä taas pyörittää. Siellä porukka haluaa Lauran (tai Mian) pois. Nyt tykittävät ensin ääniä Millalle ja seuraavassa vaiheessa Sallalle.
Tietysti Aleksi studiossa odottamassa Millua 🙊
Vierailija kirjoitti:
Ylilautahan tätä taas pyörittää. Siellä porukka haluaa Lauran (tai Mian) pois. Nyt tykittävät ensin ääniä Millalle ja seuraavassa vaiheessa Sallalle.
Ja se on täysin oikein. Jompikumpi kiusaaja wt-Mia tai Kivikasvo luiskaan.
Näettekö asukkaissa piirteitä, jotka ärsyttävät ehkä omassa itsessänne?
Salla ja Milla iha turhakkeita